Wnusia - zdjęcia :-)

131. Data: 2013-12-09 18:49:26

Temat: Re: Wnusia - zdjęcia :-)
Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-08 12:43, Habeck Colibretto pisze:

> Kłamiesz.

Ale chyba sobie zdajesz sprawę że to tylko Twoje subiektywne odczucie?

> Ale czytają. Taki urok.

U tych którzy maja jakieś poczucie smaku, wcześniej czy później
wylądujesz w filtrze.

> Nie dość, że na białym koniu, to nieskalany! Do Sevres proponuję Cię
> wrzucić i pod szklany klosz schować.
> To teraz zwróć uwagę na argumenty, a nie na to co pisała Ikselka o tym co
> ja pisałem.
> Jakoś nie zauważyłem, żebyś jej zwracał uwagę, że interlokutorów wyzywa i
> obraża.

Tak, wyobraź sobie że ja decydując się na zabieranie głosu w usenecie
postanowiłem pisać tylko o prawdzie i faktach. Czyli tym czego nie mogę
robić bez konsekwencji w realu.

Inaczej wyglada ożywiona dyskusja, w której nie sposób uniknąć paru
nieparlamentarnych słów, a inaczej zwykłe czepiactwo a`la H. C.

132. Data: 2013-12-09 18:49:53

Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-09 15:51, Ikselka pisze:

> To wszystko to tam nic, no ale wspomniana przez Ciebie krytyka
> zamieszczenia zdjęć wyrażana równocześnie z narzekaniem na ich złą jakość -
> po prostu piękne. Poszło do kolekcji wraz z równie szczerze i z patosem
> wyrażaną przez kogoś ulgą - "Panie Boże, dzięki Ci że w Ciebie nie
> wierzę!"
> :-D

A mi się wydaje że H.C. tak naprawdę nie chodziło o fotki - on podobnie
jak Sara czepia się Ciebie dla samego czepiania.

133. Data: 2013-12-09 20:38:15

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.12.2013, o godzinie 18.49.26, na pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,
Trybun napisał(a):

> Ale chyba sobie zdajesz sprawę że to tylko Twoje subiektywne odczucie?

Akurat to nie kwestia subiektywizmu, ale faktów.
Gdzie "ni z tego i owego" był mój sprzeciw? W którym miejscu "ni z tego ni
z owego" napisałem bez cienia merytoryki, że ma nie zamieszczać takich
fotek i koniec?

> U tych którzy maja jakieś poczucie smaku, wcześniej czy później
> wylądujesz w filtrze.

To widać świat forów jest pozbawiony ludzi z poczuciem smaku. No chyba, że
wrzucisz mnie do KFa i tym samym zrobisz z siebie nadguście.

> Tak, wyobraź sobie że ja decydując się na zabieranie głosu w usenecie
> postanowiłem pisać tylko o prawdzie i faktach. Czyli tym czego nie mogę
> robić bez konsekwencji w realu.

To ja powtórzę "Jakoś nie zauważyłem, żebyś jej zwracał uwagę, że
interlokutorów wyzywa i obraża.".

> Inaczej wyglada ożywiona dyskusja, w której nie sposób uniknąć paru
> nieparlamentarnych słów, a inaczej zwykłe czepiactwo a`la H. C.

To czy to czepialstwo to już kwestia subiektywna. Nic nie mam do Iksełki.
Mam za to do prezentowania w sieci zdjęć osób, które na to nie wyraziły
zgody i napisałem dlaczego. I nie interesuje mnie, czy to akurat ona, czy
ktoś inny. Chce się chwalić zdjęciami KONKRETNYM osobom, to niech tym
osobom linki wyśle. Jeżeli wysyła wszystkim to znaczy, że chce się chwalić
wszystkim - a jak widać nie każdy będzie się rozpływał nad byle jakim
zdjęciem jakiegoś dziecka.

*Habeck*
- Schutzbach

134. Data: 2013-12-09 20:39:24

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.12.2013, o godzinie 18.49.53, na pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,
Trybun napisał(a):

> A mi się wydaje że H.C. tak naprawdę nie chodziło o fotki - on podobnie
> jak Sara czepia się Ciebie dla samego czepiania.

Ja nawet nie wiem kto to jest ta Iksełka (poza tym, że coś tam czasem pisze
na grupach), więc ewidentnie imputujesz mi jakieś swoje problemy.

*Habeck*
- Schutzbach

135. Data: 2013-12-09 22:25:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Dec 2013 18:49:26 +0100, Trybun napisał(a):

> Inaczej wyglada ożywiona dyskusja, w której nie sposób uniknąć paru
> nieparlamentarnych słów, a inaczej zwykłe czepiactwo a`la H. C.

Dokładnie.
--
XL

136. Data: 2013-12-09 22:26:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Dec 2013 18:49:53 +0100, Trybun napisał(a):

> A mi się wydaje że H.C. tak naprawdę nie chodziło o fotki - on podobnie
> jak Sara czepia się Ciebie dla samego czepiania.

Skoro ma z tego jakąś energię, to niech się nią jara. Po mnie to spływa :-)
--
XL

137. Data: 2013-12-09 22:33:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Dec 2013 20:39:24 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

> Ja nawet nie wiem kto to jest ta Iksełka (poza tym, że coś tam czasem pisze
> na grupach), więc ewidentnie imputujesz mi jakieś swoje problemy.

Ja nie wiem, kim Ty jesteś - więc zaiste skąd Twe oczekiwania, że Twa
krytyka ma jakiekolwiek dla mnie znaczenie; no bo przecież chyba z tą myślą
się wyartykułowałeś, czyż nie?
3333-]
--
XL

138. Data: 2013-12-10 16:57:22

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.12.2013, o godzinie 22.33.24, na pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,
Ikselka napisał(a):

> Ja nie wiem, kim Ty jesteś - więc zaiste skąd Twe oczekiwania, że Twa
> krytyka ma jakiekolwiek dla mnie znaczenie; no bo przecież chyba z tą myślą
> się wyartykułowałeś, czyż nie?
> 3333-]

Nie. Pisałem na grupę i liczyłem na dyskusję. Dostałem dokładnie to o co mi
chodziło a i powiedziałem parę rzeczy, które uważam za istotne. Jak do
Ciebie nie dotarło, to trudno. Tu nie chodzę o kwestię kto coś powiedział,
czy zrobił, ale o kwestię CO powiedział bo ktoś COŚ zrobił. Wy natomiast
cały czas próbujecie sprowadzić dyskusję do poziomu KTOŚ KOMUŚ.

*Habeck*
- Schutzbach

139. Data: 2013-12-10 17:04:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Dec 2013 16:57:22 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

> [...]
> czy zrobił, ale o kwestię CO powiedział bo ktoś COŚ zrobił. Wy natomiast
> cały czas próbujecie sprowadzić dyskusję do poziomu KTOŚ KOMUŚ.

Najlepiej po prostu przestań się zajmować wychowywaniem mnie, bo na to już
za późno - robię co robię.
Będziesz zdrowszy.
--
XL

140. Data: 2013-12-10 17:18:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-10 16:57, Habeck Colibretto pisze:
> Wy natomiast cały czas próbujecie sprowadzić dyskusję do poziomu KTOŚ
> KOMUŚ.

Wczoraj się urodziłeś?

Ewa

Namaszczony w spiaczce ateista w szoku...
Nadszedł czas wyzwolenia mężczyzn.
"Dobry" Bóg
Nasrać artystycznie
Gender normalnie i Gender w oczach katolików.