Woda mineralna

11. Data: 2003-07-24 09:48:18

Temat: Re: Woda mineralna
Od: proto <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...onet.pl wrote:

nie
> przeczytałam, że woda źródlana jest najzdowsza, a zaraz po niej - kranówa.
> Ciekawe, czy zawartość soli mineralnych w Staropolance jest niska, czy wysoka?
> Może ktoś wie?

Ilosc mineralow w Staropolance 2000 ktora pijam jest jedna z
najwiekszych na rynku - z tego co pamietam powyzej 2400 mg/l .
Mniej mineralizowana jest zwykla Staropolanka .

Proto

12. Data: 2003-07-24 10:37:02

Temat: Odp: Woda mineralna
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...

> Z przypominaczem - około dwóch litrów dziennie - to mój sukces. Dawniej,
bez
> świadomości, jak ważna jest woda - 1 szklanka dziennie nie była wyjątkiem.

Ja wypijam maksymalnie trzy szklanki dziennie i uważam, że to jest normalne,
skoro nie chce mi się pic, to znaczy, że organizm nie potrzebuje. Nie
ustawiam sobie żadnych przypominaczy.

13. Data: 2003-07-24 10:59:46

Temat: Re: Odp: Woda mineralna
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Ja wypijam maksymalnie trzy szklanki dziennie i uważam, że to jest normalne,
>skoro nie chce mi się pic, to znaczy, że organizm nie potrzebuje.

Moja mama tez tak myslala - skonczylo sie kamieniami nerkowymi...

a tez nie odczuwam 'potrzeby' wypijania duzej ilosci napojow, zwlaszcza kiedy

intensywnie pracuje. Po prostu zapominam o piciu. Niestety - organizm upomina
sie czasem na inne sposoby - u mnie na przyklad za mala ilosc wody objawia sie
meczacymi bolami glowy, bezsennoscia, sincami pod oczami.

Generalnie - obserwuje u siebie o wiele lepsze samopoczucie przy 1.5 -2 litrach
_wody_ dziennie.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

14. Data: 2003-07-24 17:05:43

Od: "jack" <j...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co powiecie na "Muszynianke". Ta naturalna zawartosc CO2 jest boska.
Gazowane wysadzaja mozg, a bez gazu sa....bee (jak z kranu)
Pozdro

Jack

15. Data: 2003-07-27 00:36:23

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bfm4ck$l4q$1@inews.gazeta.pl>
Satyr napisał(a):

> ciekaw jestem co pijecie?

Wylacznie Vitalinee.

16. Data: 2003-07-28 13:08:05

Od: "Musta" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zalecenie picia 2l wodzy dziennie jest pomylka.

Dobrze o tym wiedziec. Minowicie kiedys w opiniotwurczym raporcie napisano
ze czlowiek powinien przyjmowac ok 1g wody na 1kcal. Rachunek prosty 2000
kca = 2 litry wody. I tak wszyscy teraz pija. Ale nikt nie doczytal w tym
samym raporcie kilka stron dalej ze wiekszosc tej wody jest juz w
pozywieniu! wiec wystarczy pic tylko jadna szklanke wody albo i wcale!

oczywiscie poza patologia taka jak brak pragnienia np przy urazach
neurologicznych.

musta

17. Data: 2003-07-28 13:25:03

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>samym raporcie kilka stron dalej ze wiekszosc tej wody jest juz w
>pozywieniu! wiec wystarczy pic tylko jadna szklanke wody albo i wcale!

IMO, to bardzo zalezy od tego, co sie je - ilosci wody w pozywieniu.
Ja mialam zdecydowanie tej wody za malo - objawialo mi sie to zmeczeniem i
fatalnymi bolami glowy oraz sincami pod oczami - lekarz zalecil 1.5 l wody
dziennie. I przeszlo - jak reka odjal.

Z tego, co wytlumaczyl mi lekarz, wazne jest wlasnie picie wody, gdyz moze sie
ona zostac (prawie) w calosci wprowadzana do krwiobiegu. Inne napoje, a takze
edzenie, oczywiscie zawieraja wode, ale zostaje ona wykorzystana w duzej mierze
na strawienie tychze. Nie ekspertem i nie czytalam rapotu, o ktorym mowisz, w
moim przypadku jednak picie dodatkowej wody jest zdecydowanie niezbedne do
prawidlowego funkcjonowania.

18. Data: 2003-07-28 14:30:46

Od: "Satyr " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zalecenie picia 2l wodzy dziennie jest pomylka.
wiec wystarczy pic tylko jadna szklanke wody albo i wcale!

nie kumam - ja wypijam ze 2-3 litry wody spokojnie, plus drugie tyle w innych
płynach i to tylko dlatego, że chce mi się pić. na szklance wody padł bym z
pragnienia pierwszego dnia.
zwłaszcza jak przyjme dużo płynów wieczorem to rano wręcz nie mogę oderwać
się od butelki lub przy braku zapobiegliwości od flakonu z wodą dla kwiatków:)

19. Data: 2003-07-28 15:30:12

Od: "Yo" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <U...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> samym raporcie kilka stron dalej ze wiekszosc tej wody jest juz w
> pozywieniu! wiec wystarczy pic tylko jadna szklanke wody albo i wcale!

Witajcie,
chyba jednak troszke przesadziles Musta. Jak sam podajesz "wiekszosc" tej
wody.
Fakt, mozesz miec racje wnioskujac, iz czlowiek nie potrzebuje tych 2l wody
(a nawet i 3 - niektorzy tak zalecaja pic), ale bez wody nie mozemy
przetrwac i to co zawiera nasze pozywienie nie wystarcza. Zwlaszcza, ze
jedzenie moze byc rozne. Nie kazdy bedzie jadl zupy, czy warzywa badz owoce
z duza zawartoscia wody.
Rozwin swoja mysl i powiedz, prosze, czemu sadzisz, iz nie potrzebujemy juz
pic wody.
Pozdrawiam
Yo

20. Data: 2003-07-29 09:11:15

Od: "Musta" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozwin swoja mysl i powiedz, prosze, czemu sadzisz, iz nie potrzebujemy
juz
> pic wody.

nie o to chodzilo!
POTRZEBUJEMY WODE.

Chodzilo o to ze nie musimy przelewac organizmu 2-3 litrami wody dziennie.
Jak komus wystarcza dwie szklanki to OK.

Jak komus sie chce pic to niech pije na zdrowie. Mi tylko chodzilo o to ze
nie trzeba.

Mam czesto takie wrazenie czytajac "porady" ze trzeba pic co najmniej 2
litry wody dziennie. Moja wypowiedez brzmi "nie trzeba".

musta

MM -menu
Co sadzicie o Meridii????
Wczasy odchudzające