Wojna o zmywanie-fragment z wyborczej

181. Data: 2003-05-12 19:56:03

Temat: Re: OT Re: Wojna o zmywanie-fragment z wyborczej
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "puchaty" <p...@w...pl>
mówi:

>To co z tą kawą niegdyś obiecaną?

Czeka w puszce na Wielkie Zaparzenie. :)

>Tym bardziej, że miałem okazję osobiście poznać Jacka Kijewskiego. ;-)

Wstydź się. ;-)

Agnieszka
--
(-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

182. Data: 2003-05-13 05:24:41

Temat: Re: Wojna o zmywanie-fragment z wyborczej
Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b9olop$a3t$1@news.onet.pl...
> Sęk w tym, że ja nie musze poprawiać po jej myciu. Madziulec bardzo
> dokładnie myje naczynia. :-)
> Ależ moje małe faktycznie potrafi wieszać pranie i zetrzeć kurze. Nie
> poprawiam po niej - pokazuję jej jedynie co powinna poprawić. Zakupów nie
> robi ale przypomina mi w sklepie co powinnyśmy jeszcze kupić. Pamięć ma
> zdecydowanie lepszą :-)

jezeli Twoje dziecko ma 3,5 roku i robi sama wszystkie te rzeczy to moze za
rok powinnas posłac ją do szkoły skoro taka genialna??
bo normalne wg mnie to nie jest, 3,5- latek taki dokładny i pamiętający o
zakupach, o wiecej niz jednej rzeczy poza swoimi chrupkami, lodami itp.
Geniusz tylko podziwiac.

> No cóż moje jest samoobsługowe, korzysta z toalety i myje rączki
> samodzielnie. Samodzielnie też się kąpie. Ale nie robi tego, bo ja jej tak
> każę. Ona sama z siebie przeszła taką rewolucję. :-) Z natury jest
> Zosia-Samosia.

w to to uwierzę bo moje od dawna juz to robi od jakis 2 lat.

> Małej byłoby przykro:-) Więc wole jej pokazać drobne niedociągnięcia :-)

dlatego ja to robię/ robiłam jak Karola nie widziała.

Gratuluję Zosi-Samosi.

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

183. Data: 2003-05-13 05:26:47

Temat: Re: Segregowanie ksiązek
Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Sowa
> P.S.
> Jeśli czyta ten post potwór który ukradł mi "Sto lat samotności" albo
> "Silmarillion" to proszę
> oddać mi mój ssskarb.
> Przeklęty! Sss...
> Ukradł nam nasz sssskarb....
> Znajdziemy go ssskarbie....
> ;-)

Niedbałaśśśśśś......
Niepilnowałaśśśś ....
Pożyczałaśśśś......
Twoja wina!! Twoja !!!
a ssssskarb jest mójjjj... mójjjj !!!!

;-)

Sławek

184. Data: 2003-05-13 05:35:36

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b9oklr$79r$1@news.onet.pl...

> [...]
> zrozumiałaś do końca - księgozbiór jest podzielony u mnie w pierwszej
> kolejności - tematycznie (dziecięce, klasyka, historia, s-f, sensacja,
> romans, poradniki, informatyka, itd...) następnie autorami, a dopiero
> autorów staram się układać kolorystycznie. Te zczytane, ukochane, i
> rozlatujące się stoją w dalszych rzędzie na półkach, co by stanem
zaczytania
> nie straszyły i po to by dzieci ich nie wykończyły. Natomiast Amber swego
> czasu wydawał książki w jednolitej szacie graficznej - vide Ludlum,
Higgins,
> Forbes, Forsyth - dlatego ładnie prezentują się zna półkach. Podobnie ma
> rzecz się z Danikenem. Pamiętasz może czarną serię s-f - mam też ok 200
> tytułów z tej serii. Wydawnictwo Ossolineum za to wydawało całą klasykę w
> białych kartonowych oprawach. I powiedz czy nie mogę sobie poszaleć z
> układaniem tych książek kolorystycznie?

> Pozdrawiam
> Małgorzata
> *^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^

Pfuj!!! perfekcjonistka ..... ale kocha książki ....
UNIEWINNIĆ!!! UNIEWINNIĆ !!!

;-))

Sławek

co Władcę Pierścieni ukradł ze szkolnej biblioteki w 1970 roku
(wydanie z 56 roku do roku kradzieży przeczytała 1 - słownie: jedna
osoba!!!)
Odpokutował dostarczając parę kilogramów "czytliwych" książek SF.
A Władca, po wizycie u introligatora (należało mu się, stary już jest ;-) ))
stoi dumnie na półce. Aaaa ... i zaczyna się od "Wyprawy" a nie od żadnej
"Dużyny pierścienia".

185. Data: 2003-05-13 05:46:11

Temat: jest: OT Re: Segregowanie ksiązek
Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <f...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> co Władcę Pierścieni ukradł ze szkolnej biblioteki w 1970 roku
> (wydanie z 56 roku do roku kradzieży przeczytała 1 - słownie: jedna
> osoba!!!)

powołać komisję która zbada okolicznosci czynu i czy nie jest w tą kradziez
zamieszany ktos z połozonych wyzej, a moze to była kradziez na zlecenie??
tak łatwo sie nie wywiniesz :-PPPPPPPPPPP

186. Data: 2003-05-13 06:46:59

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w
wiadomości news:b9ogne$58a$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]A ja poproszę o mój ukochany, jeszcze komunistyczny,
> kompletnie rozsypany egzemplarz "Diuny"[...]

A ja o mój. I "Biografioły" Barańczaka, to drugie nawet
bardziej, bez Diuny ostatecznie mogę się obejść (albo pozyczyć
od brata, żeby nie było tak całkiem OT ;).

Pozdrawiam
Hanka, co kocha książki miłością zaborczą, ale cudzych nie
kradnie i prosi o wzajemność
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

187. Data: 2003-05-13 07:53:57

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b9ongg$eli$1@news.onet.pl>, m...@p...onet.pl
says...
> Osoba znana wszem jako AsiaS a...@n...onet.pl, drżącą z emocji
> ręką skreśliła te oto słowa:
>
> Nie dementować - nikt lepiej nie zrozumie kobiety jak inna kobieta ;-)

i po co te truizmy wyglaszac? :)

K., tez lesbijka

188. Data: 2003-05-13 07:56:17

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b9pvmq$820$1@ns.master.pl>, n...@n...pl
says...
> [...]
> bo normalne wg mnie to nie jest, 3,5- latek taki dokładny i pamiętający o
> zakupach, o wiecej niz jednej rzeczy poza swoimi chrupkami, lodami itp.

Chyba przesadzasz, Emilka tez doskonale wie co trzeba kupic - zagladajac
do lodowki, albo kiedy uslyszy co bedziemy robic na obiad (oczywiscie
nie do wszystkiego pamieta przepis, ale jak ustalimy np. ze na kolacje
jest salatka to powie co trzeba kupic a co jest w domu). To chyba nie
jest przejaw geniuszu a zainteresowania kuchnia.

K.

189. Data: 2003-05-13 08:10:35

Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka napisał(a):

> O rety, pierwsze słyszę......ustawiać tematycznie, albo
> "właścicielami" ;-),

Kolejność kryteriów ;-) Najpierw wg autorów (bądź wg tematu), potem w
obrębie powyższego wg tematu (autora), potem wg wielkości to dlaczego na
końcu nie według koloru ;-)

Choć przyznam, że nigdy do tego czwartego kryterium nie dotarłam. Zwykle
lecą wg tematu i wilekości (ciasnota wymusza na mnie optymalne
wykorzystanie przestrzeni półkowej).

Ale jestem sobie w stanie wyobrazić bez obrzydzenia zastosowanie również
tego ostatniego kryterium ;-)

Pozdrawiam,
Nela (daleka od bycia pedantką)

190. Data: 2003-05-13 08:14:57

Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka napisał(a):
> Ja nie byłam uczona, nie wymagano odemnie i żyłam w domu
> chaosu - a sama z siebie sprzątałam i teraz mówie o sobie
> 'pedantka'.
> I wiem, że będę wymagać ;-)

A ja jeszcze ciekawiej. Nigdy porządku nie bylam uczona. Żyłam w chaosie,
który mi wiecznie przeszkadzał. Nikt nie nauczył mi radzić sobie z tym
chaosem i teraz jestem rozdarta pomiędzy pragnieniem jako takiego ładu a
przytłoczeniem własną nieporadnościa organizacyjną w tym temacie.

A od dzieci wymagam. W brew sobie, ale nie w brew nim chyba, bo załapują
i są lepsi ode mnie. Mam nadzieję, że nie będą w dorosłym życiu mieli
tych co ja problemów na płaszczyście sprzątanie/nie robienie bajzlu.

Pozdrawiam,
Nela

Mow mi mamo - czyli o konwenansach
chory z urojenia?
typowy jedynak
Poradźcie - zlewozmywak stalowy we wzorek?
macierzyństwo lesbijek