Wojna o zmywanie-fragment z wyborczej

211. Data: 2003-05-13 12:03:01

Temat: Re: OT Re: Segregowanie ksiązek
Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:b9q0v3$944$1@ns.master.pl...
> Użytkownik "Sławek" <f...@k...net.pl> napisał w wiadomości
>
> powołać komisję która zbada okolicznosci czynu i czy nie jest w tą
kradziez
> zamieszany ktos z połozonych wyzej, a moze to była kradziez na zlecenie??
> tak łatwo sie nie wywiniesz :-PPPPPPPPPPP
>
> --
> Pozdrawiam
> Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
> http://www.master.pl/~mwota/

Wiedziałem, tak to jest, że prędzej czy później ...
trudno, ale co poczytałem to moje ...
teraz pójdę odpokutować to ...
do ciupy ;-((((

a zlecenia nie było i żadne Rywiny tu palcy nie maczały ;-PPPP

Sławek

212. Data: 2003-05-13 12:05:09

Temat: Re: Segregowanie ksiązek
Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> A ja ukradłam z biblioteki ten "Silmarillion" - w zamian odkupiłam i
oddałam
> nowszą wersję - i nie mogę odżałować, że mi zginął - bo to co zakosiłam i
> ktoś mnie zakosił, to było takie piękne wydanie w grubych okładkach ,
> podejrzewam że Twój "Władca" jest z tego samego rzutu.
> Czyje ilustracje ma na okładkach?
>
> Sowa
>
> I tu zahaczamy o prawo karmy - sprawiedliwość jest na świecie, te "Sto lat
> samotności" co mi zaginęło, też było "nabyte" drogą szwindlu ;)
>
> Ale ssskarb, też zmieniał właścicieli.....

Coś w tym jest, że jak mówi przysłowie: "kradzione nie tuczy"
a mój Władca to tylko wyjątek potwierdzający tę regułę.

Sławek

213. Data: 2003-05-13 12:09:16

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie wiem - jakoś się bałam, że ten Rudy to na B
> ilbie jest osnuty i będzie gorzej niż przy Hobbicie. :-)
> Ale jak nie jest, to może faktycznie skuszę się.
> Sowa

Raczej odwrotnie - Bilbo na Rudym - w tej kolejności powstawały. Coś w tym
jest ale i tak warto poczytać.

Sławek

214. Data: 2003-05-13 12:13:45

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w
wiadomości

> A nie wiem - jakoś się bałam, że ten Rudy to na B
> ilbie jest osnuty i będzie gorzej niż przy Hobbicie. :-)
> Ale jak nie jest, to może faktycznie skuszę się.

Nie jest ani ciut ciut. Bardzo wdzięczna bajeczka.

boniedydy

215. Data: 2003-05-13 17:25:45

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a zlecenia nie było i żadne Rywiny tu palcy nie maczały ;-PPPP

nie mówi sie Rywiny tylko anonimowe Lwy i anonimowy Premier RP :-PPPPPP

216. Data: 2003-05-14 09:55:11

Temat: Re: Wojna o zmywanie-fragment z wyborczej
Od: "kameljanda" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b9l5tt$2i2$1@news.onet.pl...
> 6-letni dzieciak jest już za stary na
> naukę sprzątania.

Jeśli będziemy to nazywać obowiązkiem to każdego to zniechęci ;-) bez
względu na wiek.

>Bawię się aktualnie z młodszym synkiem (13 mies.) w
> układanie plastikowych misek na półkach. Napierw je zrzuca, ale potem
> pracowicie układa.

Dopokąd nie pokapuje o co w tym tak naprawdę chodzi...;-)

Starsza córa (3,5 roku) odnosi brudne naczynia po posiłku (...ciach opisy)

Małgosiu! Jeśli jeszcze raz będziesz narzekać na swoją starszą pociechę...to
Ci te słowa przypomnę ;-))))
Mojej starszyźnie zuepłnie nie w głowie utrzymywać wszystko w idealnym
porządku, owszem zna obszary gdzie dana rzecz winna przebywać ale aby
składać w kostkę???? układać pod linijkę???? toż to mordercza praca szkoda
życia...
Właśnie czekamy na wizytę u okulisty, bo okazała się być pilną, może to coś
rozjaśni czemu me dziecię nie wyssało z mlekiem od rodzonej matki-porządków
:-(

> Służba ma u nas permanentnie wychodne. :-p

A jak Ci nie potrzebna to podeśliże mi, raz w tygodniu odetchnę od
nadzorowania...;-)

--
kameljanda; pisząc do mnie wstaw nick miast takiej.tu nie.ma
"Dusza nie znałaby tęczy, gdyby oczy nie znały łez." J.V. Cheney

217. Data: 2003-05-14 15:38:59

Od: "kameljanda" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b9oj2b$3ak$1@news.onet.pl...
> Mam, ale nie oddam :-) Najlepsze tłumaczenie na rynku. Nastepne części na
> początku nie dawały się czytać.:-)

To daj chociaż pooglądać z daleka ;-)
chlip

--
kameljanda; do dziś nie mogąca przeboleć utraty biblioteczki..

218. Data: 2003-05-14 16:57:23

Od: "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem jako kameljanda t...@p...onet.pl,

> To daj chociaż pooglądać z daleka ;-)

Wyślę skan :-)

Małgorzata
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/
"Carum est, quod rarum est"

219. Data: 2003-05-14 16:59:15

Od: "kameljanda" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b9tsha$sr8$1@news.onet.pl...
> Wyślę skan :-)
Ło jesusie.
Pewnie tylko okładki ;-) ?
A piszemy w jednym czasie ..prawie...
--
kameljanda; pisząc do mnie wstaw nick z i krótkim, miast takiej.tu nie.ma
"Dusza nie znałaby tęczy, gdyby oczy nie znały łez." J.V. Cheney

220. Data: 2003-05-14 17:08:11

Od: "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem jako kameljanda t...@p...onet.pl,
drżącą z emocji ręką skreśliła te oto słowa:

> Jeśli będziemy to nazywać obowiązkiem to każdego to zniechęci ;-)
> bez względu na wiek.

Święta Prawda!

> Dopokąd nie pokapuje o co w tym tak naprawdę chodzi...;-)
Tfu, tfu na psa urok - nie prorokuj... Oby jak najdłużej nie kapował.
Madziulec była chętniejsza i łatwiejsza do transformacji :-)

> [...]

> idealnym porządku, owszem zna obszary gdzie dana rzecz winna
> przebywać ale aby składać w kostkę???? układać pod linijkę????

Nie jest do końca aniołem... Mogłaby od czasu do czasu braciszkiem się
poopiekować, obiad ugotować, okna pomyć, żeby mamusia mogła tak z 8 godzin
spokojnie połupać w Cywilizację :-)

> Właśnie czekamy na wizytę u okulisty, bo okazała się być pilną,
> może to coś rozjaśni czemu me dziecię nie wyssało z mlekiem od
> rodzonej matki-porządków :-(

Kurczę przykro mi, ale Małgoś nie panikuj przed ostatecznymi wynikami.
Czytałam na dzieciach. Jak wiesz u dzieci może być wszystko , a może nie być
nic.

> A jak Ci nie potrzebna to podeśliże mi, raz w tygodniu odetchnę od
> nadzorowania...;-)

Sęk w tym ,że wyszli i nie ... wracają :-)

--
Pozdrawiam cieplutko
Małgorzata
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/
"Carum est, quod rarum est"

Mow mi mamo - czyli o konwenansach
chory z urojenia?
typowy jedynak
Poradźcie - zlewozmywak stalowy we wzorek?
macierzyństwo lesbijek