Re: Wojsko-mieszkanie-i inwalida

From: "JC" <J...@t...de>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Wojsko-mieszkanie-i inwalida
Date: Mon, 11 Mar 2002 19:38:15 +0100

"Davvidek" <k...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:a6i9k9$49i$1@news.tpi.pl...

Cześć David.

Nie wiem....chyby musiałbym zwolnić wszelkie hamulce dobrych
obyczajów gdy czytam takie historie.
W tej chwili - CHOLERA!!!! - stanęła mi przed oczyma sprawa
Piotra Piotrowicza (zaraz będą klął jak cholera).
Wówczas jednak miał miejsce CUD - pojawił się Leszek Kraskowski
i.....uratował wielu młodych ON, których poprostu chciano kopnąć
w dupe i posłać do pracy, tz. na żebry pod kościół, dworzec czy ulicę.

Wiesz co Ci powiem?
To co tu napisałeś ślij do wszystkich gazet i instytucji.
Ja już nie mam słów a te które mi się cisną muszę tłumić.
Ja tego poprostu nie ogarniam swoim móżdkiem.

zszokowany Józek

> [...]
> dostaje obuchem w leb. Rozowe okulary spdaja mu z nosa, caly czar pryska i
> pozostaje tylko ta paskudna szara rzeczywistosc. Pisze takie bzdury bo
> jestem zalamany i nie wiem co mam robic. Wiem ze pomocy tutaj na grupie i
> tak nie dostane bo pewnie albo nie jestescie w stanie mi pomoc albo nie
> bedzie sie wam chcialo czytac czyichs smutkow. Nie dziwie sie, do tej pory
> zawsze bylem pelen optymizmu i szczerzylem zabki do zycia, ale niestety
bez
> wzajemnosci, zycie jak widac nie chce obdarzyc mnie swoim usmiechem.
Dzisiaj