Wojsko - szukam lekarza

11. Data: 2003-07-22 10:44:10

Temat: Re: Wojsko - szukam lekarza
Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za info. Domyslam sie. Chociaz w Warszawie raczej trudno znalezc.
> Ale bede probowal - no, jeszcze mnie nie pogielo, aby rzucac wszystko i
> biegac na poligonie.

BTW
Info z mediów o cenie 1000 zł było jakieś nie z tej ziemi. Mój kolega w
Poznaniu, jakieś 4 lata temu płacił 2600zł.

Maras

12. Data: 2003-07-22 10:51:12

Od: wku <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

In article <bfj4hr$p9v$1@news.onet.pl>, m...@w...pl says...

> Info z mediów o cenie 1000 zł było jakieś nie z tej ziemi. Mój kolega w
> Poznaniu, jakieś 4 lata temu płacił 2600zł.

Troche duzo. Domyslam sie jednak, ze cena takiej terapii zalezy tez od
wielkosci miejscowosci. No, ale w takim przypadku nie ma co sie dziwic -
albo mamy spokoj, albo rok wyrwany z zyciorysu, a czasem i sporo
nawalone po wyjsciu z wojska (w przypadku bycia programista mozna sie
sporo zacofac).

13. Data: 2003-07-22 11:31:56

Od: "Adam 'aimsoft' Michalski" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wku" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> albo mamy spokoj, albo rok wyrwany z zyciorysu, a czasem i sporo
> nawalone po wyjsciu z wojska (w przypadku bycia programista mozna sie

To idz na studium informatyczne na przyklad. Zawsze taniej wyjdzie niz
placenie za wymiganie sie od woja (tak mi sie wydaje). Choc rozwiazuje
problem tylko na jakis czas... ehh... a mowia ze jestesmy w wolnym kraju...
ja juz nic wiecej nie powiem (sam raczej nie mam problemu bo studiuje) ale
bardzo mi sie to nie podoba nie powinni czlowieka zmuszac do takich rzeczy.

14. Data: 2003-07-22 12:46:31

Od: "Bohalema" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam wlasnie problem ze znalezieniem lekarza. A co do kosztow? To
> jakie moga byc w Warszawie koszty takiej terapii? Oczywiscie
> teoretycznie.

*** brat znajomego mojego dalekiego znajomego, który jest znajomym bliższego
znajomego zapłacił dwa lata temu za kurację zapłacił około 4000.
Ale i tak stwierdził że woli się leczyć u tego lekarza bo w czasie terapii w
cywilu zarobi w pracy więcej niż przebywając w mundurowym sanatorium :-)
Ale lekarz był bardzo dobry bo wyleczył go już na całe życie ;-)
pzdr
--
Bohalema

15. Data: 2003-07-22 13:38:05

Od: wku <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

In article <bfj7d0$fhq$1@nemesis.news.tpi.pl>, a...@g...pl says...

> [...]
> bardzo mi sie to nie podoba nie powinni czlowieka zmuszac do takich rzeczy.

To jest rzeczywiscie troche bezsensowne. Ale zrobie, jak mowisz.
Znalazlem wlasnie studium informatyczne w Wawie po 110 zl miesiecznie.
Zaplace i mam nadzieje, ze nie bede sie tam musial pojawiac, bo to
pewnie jakas koszmarna strata czasu.

A w tym czasie bede normalnie sobie pracowal i odkladal grubsza gotowke
na terapie u lekarza, bo domyslam sie, ze podczas nauki moja choroba sie
moze rozwinac i poglebic :-)

16. Data: 2003-07-22 13:39:30

Od: wku <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

In article <bfjbl5$8um$1@nemesis.news.tpi.pl>, b...@p...wp.pl
says...

> [...]
> cywilu zarobi w pracy więcej niż przebywając w mundurowym sanatorium :-)
> Ale lekarz był bardzo dobry bo wyleczył go już na całe życie ;-)

O, musze wiec nazbierac troche pieniedzy na moja terapie.

Na razie wyszukalem sobie studium informatyczne, aby zapomniec o
napadajacych mnie lekach. I poki co mam rok czasu na odlozenie gotowki
na porzadna terapie ;-)

17. Data: 2003-07-22 16:31:02

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zna ktos z Was moze w Warszawie jakiegos lekarza, ktory mnie zbada i
> zastosuje odpowiednia terapie eliminujaca czynniki stresogenne? ;-)

znajdz studio tatuazu. Wyjdzie duuzo taniej a do woja nie wezma.
mozna naniesc ekologiczny co zniknie po 2-3 miesiacach.

18. Data: 2003-07-22 17:28:07

Od: "zgucior" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety tatoo już nie stanowi problemu teraz prawie każdy ma i to nie taki
artystyczny tylko taki że od razu widac ze robiony pod celą

19. Data: 2003-07-24 06:11:02

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Jul 2003 12:32:26 +0200, Bohalema napisał/napisała:
> Może chciałbyś od razu namiary na ginekologa nielegalnie usuwającego ciążę
> razem z namiarami na jego pacjentki żebyś mógł sprawdzić referencje :-)

[ tu mozna podac znienawidzonego lekarza :>>> ]

--
*it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
GG: 70701

20. Data: 2003-08-08 22:19:06

Od: "Hans Klos Jr. III" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ze dostajesz listy z WKU nie świadczy jeszcze, że armia che cie wcielic
kolego.

Użytkownik wku <n...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:M...@n...tpi.pl...

zapalenie opon mózgowych