Wok z telewizora

1. Data: 2000-08-08 16:29:27

Temat: Wok z telewizora
Od: "Jan" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio widuję w telewizji reklamę woka firmowanego przez chińczyka Ken
Hom. Wok jest stalowy teflonowany nadający się do płyt ceramicznych,
kosztuje coś koło 200 zł.
Czy ktoś może już to używa?
Pozdrowienia
Jan

1. Data: 2000-08-09 08:01:59

Temat: Re: Wok z telewizora
Od: "Grzegorz Drabik" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio widuję w telewizji reklamę woka firmowanego przez chińczyka Ken
> Hom. Wok jest stalowy teflonowany nadający się do płyt ceramicznych,
> [...]

Slyszalem ze WOK musi byc kuty ze stali jakiejs tam. Chodzi o to zeby mial
specjalne wglebienia na powierzchni i byl dolem grubszy niz gora. Mowil o
tym bodajze Kuran i wspominal o tym zeby nie myslec o "tym czyms
sprzedawanym w roznych dziwnych programach jako o woku"
Nie jestem pewien czy byl to Kuron , ale jakis rodzimy fachura.....

grzegorz drabik
-------------------------------
euroserwer
www.restaurants.pl

1. Data: 2000-08-28 12:15:48

Od: "Magdalena Gierlotka" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam sie na WOK-ach, ani na teflonie, ale wydaje mi sie, ze skoro wok
powinien byc bardzo goracy, a teflon tego za bardzo nie lubi, to to jest
chyba dziwny zestaw. Ale moze zle mysle...
Magda

1. Data: 2000-08-29 16:49:38

Od: m...@y...com (Marcin Mierzejewski) szukaj wiadomości tego autora

2 lata temu kupilem sobie Ken Hom's Wok w Anglii w Argosie. Jest a
raczej byl pokryty jakas powloka ale nie teflonem. Trzeba go sezonować
itd. Jesli sie o niego nie zadba to normalnie rdzewieje. Poza tym jest
OK.

Pozdrawiam

> Ostatnio widuję w telewizji reklamę woka firmowanego przez chińczyka Ken
> Hom. Wok jest stalowy teflonowany nadający się do płyt ceramicznych,
> [...]

Marcin Mierzejewski

Czy można zamrozić chłodnik?
co to bylo?
Zaproszenie na kurs Feng Shui