Re: Wolność Słowa, a ...

From: "el Guapo" <e...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wolność Słowa, a ...
Date: 17 May 2006 10:58:05 +0200

"quasi-biolog" <q...@N...gazeta.pl> wrote in message news:e4cto9
$eia$...@i...gazeta.pl...

> Rece, szczeka i spodnie opadaja...
(...)

Czy demokracja jest środkiem, czy celem?
Czy wolność wypowiedzi jest środkiem, czy celem?
Celem, jak sam napisałeś, jest przyjemność, zaś środki można modyfikować.
Stanowisko niemodyfikowalności środków to dogmatyzm.
Nie widzę więc żadnego problemu, aby środki realizacji środka pt. wolność
wypowiedzi ograniczać, tym bardziej, iż w naturalny sposób ograniczone one już
są i tym bardziej, gdyby miałoby to służyć zwiększeniu ilości przyjemności w
społeczeństwie. Przede wszystkim zaś tym bardziej, iż nie naruszają one istoty
reguły - nie naruszają zawartej treści, a odnoszą się jedynie do sposobów
dystrybucji owej treści.
A to, że kapłani demokracji zapisali nienaruszalność środków wolności
wypowiedzi w demo-dekalogu, to wiąże tylko tych, którzy ów demodekalog wyznają.
Nie zauważyłeś jeszcze, że ja wyznaję inne wartości i wolność osobista ma dla
mnie znacznie większe znaczenie od możliwości wybrania sobie pasożyta, który
będzie mnie skubał wraz z możliwością pomanifestowania sobie przeciwko temu, iż
ów pasożyt mnie skubie (czy co mi tam do głowy przyjdzie)?

> opisanych
>
> Nic mi na temat istnienia niektorych opisanych przez Ciebie (wymyslonych,
> wyssanych z palca?) zjawisk nie wiadomo.

> Czesto zapewne tak. Zapewne nazywa sie to *zawiscia*.

> Nic mi o takim zjawisku nie wiadomo. Czesto jest wrecz przeciwnie - nawet
> dzieci tym chetniej dokuczaja koledzy im dokuczanie mu jest bardziej
> popularne... Dodatnie sprzezenie zwrotne...

Oto do czego prowadzą lewackie ideały, bo mi moi ciemnogrodzcy rodzice wpoili
mi ciemnogrodzkie obrzydzenie wobec niesprawiedliwości - takie na poziomie
organicznym. Tobie za pewne to uczucie jest obce, więc rozumiem, iż nie ufając
nawet samemu sobie domagasz się istnienia instancji kontrolującej nas
wszystkich.

> Jesli masz na mysli homoseksualistow, to sadze ze sie mylisz. Biernosc
> konserwowalaby tylko niemile im status quo. IMHO obrana przez nich strategia -
> ktora juz kiedys Ci opiswalem - jest skuteczna. Moj znajomy - gej, dzialacz
> Kampani Przeciwko Homofobii - utrzymuje, ze podobna strategia calkiem niezle
> sprawdzila sie na Zachodzie.

Takoż i demokracja sprawdziłą się na Zachodzie znacznie lepiej, niż IMHO działa
w Polsce,
co nie znaczy, iż musi się to sprawdzić w Polsce.
Ale EOT, bo na efekty zwyczajnie musimy poczekać.

> A gdzie Ty widzisz "nachalna propagande"??? Ze raz czy dwa razy do roku
> przejda sie jakas kilkusetosobowa manifestacja, podlacza sie do jakiejs
> prowincjonalnej akcji "wolnosciowej", zwizytuja ze dwa licea, czy poprotestuja
> przeciw politykom jawnie grozacym im pala, jesli ci zdobeda wladze? Zreszta,
> gdyby nie wsciekla napasc na nich przy takich okazjach, to o gejach byloby 100
> razy ciszej niz jest dzisiaj. To homofoby (nota bene - czasem kryptogeje) sami
> przyczyniaja sie do naglosnienia gejowskiej obecnosci i ich postulatow.

Oj naiwność, naiwność - nie istnieje to, co istnieje w realu, a istnieje to, co
istnieje w mediach.
Gdyby przekaziory nie nagłaśniały imprez urządzanych przez homoseksualistów,
to i ilość aktów homofobii uległaby dramatycznemu zmniejszeniu.
Wizyty homoseksualistów w paru lickach wywołałaby co najwyżej lokalną wrzawę, a
nie ogólnopolską,
gdyby 'ogólnapolska' nie miała o owych wizytach bladego pojęcia.
Nie jesteś fizycznie w stanie wkurzyć sie na coś, dopóki nie masz o tym pojęcia.
Homofoby mają niszowe media, to Twój mainstream nagłaśnia impry
homoseksualistów, a nie homofoby.
Jeśli fragment propulacji gości w mediach nieproporcjonalnie często w stosunku
do swojej liczebności,
to znaczy , że bądź ów fragment ma 1) nieproporcjonalnie wielką władzę w
stosunku do liczebności,
bądź 2) komuś, kto ową władzę na owym goszczeniu zwyczajnie zależy i w jego
interesie leży owo goszczenie w mediach.
Skoro jednak homoseksualiści nadają w kółko, iż sami są wyłącznie słabymi
ofiarami, to pozostaje 2), bądź zarzucenie homoseksualistom kłamstwa.

> Ponoc praktyka panstw zachodnich calkowicie temu przeczy. Fakt, takie akcje
> mobilizuja zajadlych przeciwnikow w jeszcze wiekszym zacietrzewieniu, jednak
> na ludzi przychylnych, neutralnych czy tylko lekko niechetnych z reguly
> dzialaja inaczej - przychylni staja sie jeszcze bardziej przychylni (chociazby
> w odruchu obrony wlasnych przekonan przed homofobami), neutralni staja sie
> przychylni a lekko niechetni z czasem sie przyzwyczajaja i zaczyna im byc
> wszystko jedno... Suma sumarum sie oplaca.

J.w - zobaczymy.

> Alez ma ona to robic i robi. Nie ma w tym nic szokujacego.

IMHO w przypadku Polski ma ona inne zadanie - takie z STD.
Lewactwo znów próbuje zbudować imperium na jakichś rzekomo pokrzywdzonych
(poprzednio była to klasa robotnicza),
ale podobnie jak poprzednio z robotnikami nie będzie miała oporów, aby wypiąć
się na swych pupilków, gdy tylko przestaną jej oni być potrzebni.
Poprzednio byli kułacy, wyzyskiwacze, obszarnicy, teraz są homofoby i
antysemici, ale mechanizmy używania narzędzi pozostają takie same, co skłania
mnie ku wnioskowi, że i cele również.

> (ciach) siakies insynuacyjno-belkotliwe pieprzenie

... które, gdy Ty sobie na nie pozwalasz, awansuje do rangi szacownej
heurystyki. Przypomnę, że wyrażałeś głebokie oburzenie doszukując się podobnych
sztuczek u RAZa.

Pozdrawiam
EG