Re: Wolność Słowa, a ...

From: "quasi-biolog" <q...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wolność Słowa, a ...
Date: Thu, 18 May 2006 16:40:18 +0000 (UTC)

el Guapo <e...@v...pl> napisał(a):

> To Ty wystrugałeś sobie nieistniejącą lewicę:

LOL! :D

> służby specjalne i aparat

(ciach)
Non sequitur (z tego, ze czesc lewicy ma korzenie PZPRowskie nie wynika, ze
nie beda realizowac europejskich standarodow programu lewicowego).
Teoria spiskowa (O tym juz bylo - EOT.)

> Wyznajesz teoretyczną lewicę nieistniejącą, która ma tyle wspólnego z lewicą
> rzeczywistą, jak krzesło z krzesłem elektrycznym.

??? A co to niby ma oznaczac? Ze nasza lewica jest w rzeczywistosci
kryptoprawica??? Doprawdy, nie pojmuje tych Twoich bunczucznych insynuacji.
Zreszta, nic minie one nie obchodza, skoro opierasz je wylacznie na
nieweryfikowalnych subiektywnych uprzedzeniach i podejrzliwosci, zakiszonej w
sosie korwinowskiej propagandy.

> (...) pod hasłami tolerancji
> uprawia się propagandę jedynie słusznej ideologii,

??? Niby gdzie??? Jaka???

> pod hasłami bezstronności
> uprawia się rugowanie wszelkich odmiennych opcji,

j.w.

> pod hasłami szcześcia
> powszechnego zaprowadza się powszechne zniewolenie i największe hekatomby w
> dziejach świata.

j.w.

Teraz skleciles nowego slomianego luda - atakujac wspolczesna
socjaldemokracje/lewice w rzeczywistosci atakujesz totalitarny komunizm. I nie
wmawiaj mi tylko bzdur, ze to jedno i to samo.

> Skoro lewica chce tego wszystkiego 'dobrego', to dlaczego odbiera ludziom
> środki do realizacji owych celów - pieniądze?

Lewica chce znosic ograniczenia *wolnosci* (w senie wolnosci wypowiedzi) i
*sprawiedliwosci* (w sensie nie faworyzowania zadnej grupy i zadnego
swiatopogladu w sferze formalno-prawnej), ale nie *wlasnosci*. Jeszcze tego
nie rozumiesz? I nie truj mi tu znowu, ze dla Ciebie libertarianska wlasnosc
jest tysiackroc wazniejsza od wolnosci+sprawiedliwosci, bo pod tym wzgledem
jestes nic nie znaczacym wyjatkiem...

(ciach) Non sequitur (socjaldemokracja to nie komunizm).

> Tego wszystkiego, o czym mówisz, to chce
> prawica liberalna, a najlepszym dowodem na to, iż rzeczywiście tego chce jest,
> iż chce

Hmmm... Dowodem tego, cze czegos naprawe "chce" jest to, ze "chce"? Tiaaaa...
A dlaczego to "chcenie" nie moze byc dowodem dobrych intencji w przypadku
lewicy, co? ;->
Oj, tendencyjny/niekonsekwentny z Ciebie filozof. LOL! :D

> pozostawić ludziom w ich własnych rękach środki do realizacji owych
> celów. Lewactwo zaś chce tymi środkami dyrygować wedle własnego uznania,

Juz Ci tlumaczylem: lewica chce rozluznien w kwestii wolnosci i
sprawiedliwosci, bez rozluznien w kwestii wlasnosci. Wbij sobie to wreszcie do
lba!
Aha - nie, nie obchodzi mnie to, ze dla fanow "panstwa minimum" wolnosc i
sprawiedliwosc nie maja znaczenia, przy jednoczesnym braku
zlibertarianizowania wlasnosci. Wszak nie o Tobie i Twoich utopiach
rozmawiamy, lecz o spoleczenstwach panstw demokratycznych.

> lewica pobożna, czyli prawica narodowo-kościelna.

Czy choc na potrzeby tej dyskusji moglbys odpuscic korwinowska agitke,
abstrahowac od kwestii ekonomicznych i skupic sie na kwestii
spoleczno-obyczajowej?

> Jak chcesz zrobić ludziom dobrze, to się od nich odwal,

No wlasnie, odwal sie i pozwol im chodzic w jakiej chca koszulce, pozwol im
manifestowac jaka chca orientacje seksualna, pozwol im tworzyc jakie chca
dziela sztuki i projektowac jakie chca okladki...

(ciach)

pozdrawiam
quasi-biolog