Wolność to niewola: Ignorancja to siła.

31. Data: 2009-01-21 22:38:44

Temat: Re: Wolność to niewola: Ignorancja to siła.
Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
news:854b6548-09c8-45cd-990b-bb384497619c@t26g2000pr
h.googlegroups.com...
On 21 Sty, 16:39, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:

> Powinni zlikwidowac religie (w szkolach), a zamiast tego chocby jedna
> lekcje
> wychowania seksualnego - przyniosloby to przynajmniej jakas korzysc.

Na to jeszcze długo będzie trzeba czekać - ile to już podręczników
zostało odrzuconych z niewątpliwym namaszczeniem.

> Z kadrami bylby problem, ale byc moze zatrudnienie psychologow na etat
> mogloby temu zaradzic.
Choć jak przypomnę sobie żenującą lekcję
"o seksie" chyba w 8. klasie (pani biologica puściła nam jakiś
animowany filmik przeznaczony dla znacznie młodszych klas) tudzież w
liceum (chyba jeszcze gdzieś mam w szpargałach ten tekturowy
kalendarzyk:)), to mam pewne wątpliwości. Choć może jakaś quasi-
anonimowa ankieta wśród nauczycieli wyłoniłaby tego najbardziej
otwartego.

Jak ty sobie dajesz radę bez tych lekcji? Musisz się okropnie męczyć?
zx

32. Data: 2009-01-21 22:41:40

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Że każdy człowiek, w tym Polak (i Polka), ma prawo do nowoczesnej wiedzy
> seksualnej, Generalnie pomysł mi się podoba,

A czym się rózni nowoczesna wiedza seksualna od nienowoczesnej. Ostatnio
słuchałem , no podsłuchałem w tramwaju, rozmowe kilku dziewczyn, ze sex
oralny lub analny to nie zdrada. O to chodzi?
zx

33. Data: 2009-01-21 22:44:18

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zeusx" napisał:

> Jak ty sobie dajesz radę bez tych lekcji?

No jakoś muszę. Wtedy w 6-7 klasie czytało się Wisłocką, było też
Razem, Na przełaj i Świat Młodych ;>>>

> Musisz się okropnie męczyć?

Strasznie. Dlatego dziecku na chyba 5 czy 6 urodziny kupiłam książkę o
ludzkim ciele, żeby nie musiała się uczyć na znalezionych
rodzicielskich świerszczykach jak ja.

--
Pozdrawiam - Aicha

34. Data: 2009-01-21 22:47:36

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> dziecku na chyba 5 czy 6 urodziny kupiłam książkę o
> ludzkim ciele, żeby nie musiała się uczyć na znalezionych
> rodzicielskich świerszczykach jak ja.

... i dziś, kilka lat później nie sprawia nam problemu rozmowa o
zaniedbanych dzieciach z dwukilogramowym nowotworem jądra na przykład
(przypadek z tutejszej kliniki, dla której m.in. grała Orkiestra).

--
Pozdrawiam - Aicha

35. Data: 2009-01-21 22:58:24

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Nie uśmiechają się ciagle, bo to byłaby raczej oznaka depresji :->
> A pranie mózgu ja nazywam wychowaniem.
> Co Tobie mózg wyprało, że nie wierzysz w zwykłe i proste dla mnie rzeczy -
> nie wiem.

Oczywiscie sekciaro.
Waco bis.
--
Bluzgacz

36. Data: 2009-01-21 23:14:24

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-przed wszystkim trzeba wyciac raka tradycji z organizmu
spolecznego,gdyz powolne zmiany w tym regionie chamuja proces
zdrowienia spolecznego.Trzeba,zamiast wykladac w szkolach srednich
mnóstwa calkowicie nieprzdatnych do niczego przedmiotów-
religia,wychowanie patryjotyczne,itd,wprowadzic lekcje psychologii
kobiecej dla chlopców,a meskiej-dla dziewczat.Mlodziesz potrzebuje
wiedzy o aspekcie higienicznym i fizjologicznym tych spraw,jak i o ich
aspekcie psychologicznym;przekonalismy sie juz przeciez,jaka masa
naiwnosci sklada sie na erotyczny dramat polaków.Potrzebne sa tysiace
broszur,odczytów,artyków i ksiazek,aby zasypac duchowa przepasc
miedzy tutejszym mezczyzna a jego towarzyszka.Wchodzisz w ten program?

37. Data: 2009-01-21 23:15:13

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> No ale podobno większość Polaków wierzy przecież.
> Poza tym - bez wiary się nie da, uważasz?

W co?

PS. Nazisci tez wierzyli. Gott mit uns.
Na pewno nie pomaga wiara w boga, bo to z wychowaniem nie ma nic wspolnego.
--
Bluzgacz

38. Data: 2009-01-21 23:16:14

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Ja mógłbym szybko zrobić licencję. Nadałbym się jako pan od ws. ;)

Bardzo mi przykro, ale Ty jesteś inspiracją innej postaci niż "pan od
wuefu" :)))

--
Pozdrawiam - Aicha

39. Data: 2009-01-21 23:16:35

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> Dlatego XL musi stworzyć Legion XLek, który zajmie się przekształcaniem
> komórek społecznych w XL Rodziny.
> Proste.

Jest tylko jeden problem:
xxxlka jako pedagog calkowicie zawiodla i spierdolila.
Pod tym wzgledem nie ma nic do zaoferowania, a ponadto jest pierdolonym
leniem - najgorsza z mozliwych kandydatur....
--
Bluzgacz

40. Data: 2009-01-21 23:18:32

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zeusx" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A czym się rózni nowoczesna wiedza seksualna od nienowoczesnej. Ostatnio
> słuchałem , no podsłuchałem w tramwaju, rozmowe kilku dziewczyn, ze sex
> oralny lub analny to nie zdrada. O to chodzi?

Spanking oraz fisting tez nie.
A poczciwy squirt to juz na pewno!
--
Bluzgacz