Wózek elektryczny z fotelem Recaro lub Sparco?

1. Data: 2005-04-05 11:12:54

Temat: Wózek elektryczny z fotelem Recaro lub Sparco?
Od: "BTR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jakieś 2,5 roku teku znalazłem stronę polskiej firmy (nazwa chyba była na
literę M ale nie jestem na 100% pewny), która sprzdawała wózki elektryczne
wyposażone w fotele Sparco lub Recaro - coś jak na tych fotkach:
http://www.profitbets.com/inne/allegro/evo.jpg
http://www.recaro-seats.co.uk/pictures/p23-184_2.jpg
Teraz gdy porzebuje kupić taki wózek to nie mogę znaleść tej strony ;-( Wie
ktoś może jaka to polska firma je lub podobne składała i mam nadzieję, iż
nadal składa?

DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM!
Trzymajcie się ciepło i poręczy... PAKA!
Bartosz

2. Data: 2005-04-05 12:25:22

Temat: Re: Wózek elektryczny z fotelem Recaro lub Sparco?
Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BTR pisze w news:d2ts6r$l4c$1@nemesis.news.tpi.pl

> DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM!
> Trzymajcie się ciepło i poręczy... PAKA!

Co prawda odpowiedzi na Twoje pytanie nie znam, ale sama ostatnio
szukałam adresów firm sprzedających wózki elektryczne i dostałam
takie namiary:

www.alurehab.com.pl/kontakt.html
www.akson.pl/oferta.html
www.rehafund.pl
www.orto.com.pl
www.ottobock.pl

Przytaczam w razie, gdyby ktoś inny szukał i chciał skorzystać. A
jeśli tam znajdziesz to, czego szukasz, to się ucieszę. W każdym
razie jeśli znajdziesz, to proszę o cynk. :)

Pozdrawiam ciepło i życzę owocnych poszukiwań,
Scally

3. Data: 2005-04-05 12:29:35

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca pisze w news:20050405142302.177A.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl

Wygooglałam takie coś:
http://recaro-polska.pl/pierwsze.htm
Nie wiem, czy o to chodzi... Parę lat temu widziałam coś takiego
na własne oczy - taki fotelik był nakładany na wózek elektryczny
i był kupowany oddzielnie. Gabaryty miał odpowiednie dla ludzi
dorosłych. Ale wtedy się tym nie zainteresowałam i nie znam
szczegółów. :(

--
Pozdrowieństwa,
Scally

4. Data: 2005-04-05 17:35:47

Od: Mariusz Kulerski <M...@i...totezwytnij.com> szukaj wiadomości tego autora

BTR napisał(a):
> [...]
> Teraz gdy porzebuje kupić taki wózek to nie mogę znaleść tej strony ;-(
> Wie ktoś może jaka to polska firma je lub podobne składała i mam

nie jestem pewny, czy mają, ale możesz się zapytać:

http://www.rehabilitacja.malopolska.pl/

Pozdrawiam
Mariusz Kulerski

5. Data: 2005-04-06 05:31:22

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BTR" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> literę M ale nie jestem na 100% pewny), która sprzdawała wózki elektryczne
> wyposażone w fotele Sparco lub Recaro - coś jak na tych fotkach:

W www.akson.pl/oferta.html nie radze. 2 lata temu kupilem sobie u nich Storm
3 EURO ze zwyklym siedzeniem. Recaro mi odradzili, chyba dlatego zeby nie
miec klopotow ze sprowadzeniem go na indywidualne zamowienie. Teraz widze,
ze popelnilem blad zgadzajac na ich propozycje bo siedzenie Recaro jest
wygodniejsze do jazdy terenowej, a z tego zwyklego czlowiek caly czas zsuwa
sie.

To jedna sprawa, a druga to to ze nie moge sie ich doprosic o czesci
zamienne i bede musial sprowadzic je sam z Niemiec.

Leszek

6. Data: 2005-04-10 19:09:55

Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> literę M ale nie jestem na 100% pewny), która sprzdawała wózki elektryczne
> wyposażone w fotele Sparco lub Recaro - coś jak na tych fotkach:

Na stronie
http://www.ortoservice.com.pl/wozki_elektryczne/wozk
i_elektryczne.htm jest
wózek Rabbit i tam pisze: możliwe wyposażenie z automatycznie ukształtowanym
siedziskiem (Recaro). Posiadam taki wózek ale siedzisko sam sobie dorobiłem.

Pozdrawiam
Mirek

7. Data: 2005-04-13 08:08:37

Od: "BTR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wam wszystkim! Przeglądam te strony ale mam teraz inny problem.
Jak to jest ze składaniem wniosku na wózek elektryczny?
Pisze o tym w "Jaki termin na składanie wniosków?" 13 kwietnia 2005 10:04

DZIEKUJE I POZDRAWIAM!
Bartosz

8. Data: 2005-04-13 08:13:04

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BTR pisze w news:d3ik9b$82e$1@nemesis.news.tpi.pl

> Dziękuję wam wszystkim! Przeglądam te strony ale mam teraz inny problem.

Ja jeszcze o Recaro i Sparco, bo mi się przypomniało. Można
poszukać na Allegro - tam bywają. Mignęły mi, jak szukałam
poduszek ortopedycznych i pneumatycznych. Może ktoś skorzysta.

9. Data: 2005-04-13 08:18:16

Od: "BTR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jeszcze o Recaro i Sparco, bo mi się przypomniało. Można
> poszukać na Allegro - tam bywają. Mignęły mi, jak szukałam
> poduszek ortopedycznych i pneumatycznych. Może ktoś skorzysta.
ale przez Allegro nie bede mial dofinansowania

komisja zaocznie?
przebieg rozmowy dot. nedopuszczenia handbike do maratonu wroclawskiego
Auto dla ON sprzedam
Re: Co obecnie motywuje pracodawcow?
Re: Co obecnie motywuje pracodawcow?