Wpis numer 3 na usenecie

361. Data: 2012-11-07 07:12:48

Temat: Re: Wpis numer 3 na usenecie
Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-06 22:26, Fragile pisze:

> O nie, nie. Nie tędy droga.
> Iza, pisać masz wtedy, kiedy Ty masz na to ochotę,
> a nie kiedy ktoś tego chce lub nie. I to samo dotyczy
> zaprzestania pisania. Ma ono sens tylko wtedy, gdy to
> TY chcesz zaprzestać. Możesz co najwyżej
> nie pisać do osoby, która sobie tego nie życzy.
> Kurcze, no, nie denerwuj mnie :)

no wyszło emocjonalnie, ale nie...nie tym razem.
zapomniałam- jakem na wsi wychowana- że tam gdzie
kura tam g**o(miny)i trzeba uważac. bo ta
zwykła wydalać bezwiednie gdzie popadnie
a potem "głupią minią" udawać ze to nie jej wypadło
tylko temu płetwalu co tedy przechodził.

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

362. Data: 2012-11-07 07:13:16

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-06 22:30, Ikselka pisze:

> Wapno, nie kreda.

wapno z epoki kredy ;>

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

363. Data: 2012-11-07 07:13:21

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-06 22:50, Fragile pisze:

> Iza, olej.

oki
https://www.youtube.com/watch?v=SRXsMfo8xYE

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

364. Data: 2012-11-07 07:13:52

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-06 23:40, Chiron pisze:

> Może jej razem wtłuczemy? Co ona sobie wyobraża- będzie nas tu obrażać.
> :-)

104 rekoczyny na isi? stare bandyty ;P

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

365. Data: 2012-11-07 07:13:58

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-07 00:09, Fragile pisze:
.

> :D
> Twarz tej środkowej mówi tak wiele :) Takiej to bym się bała... :)
> Test psychologiczny: powiedz, z którą kobietą się utożsamiasz, a powiem ci,
> jaką kobietą jesteś.

jestem tą czwartą ;)
--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

366. Data: 2012-11-07 07:39:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ależ to nie do Ciebie :) Test dla kobiet tylko :)

Przeciez zartuje, tup!

> Wszak zima idzie. Lawin będzie coraz więcej.
> Oby ofiar nie było :)

Latwiej uniknac ofiar od lawin, nizli od pozytecznych idiotow z homeopatia i
pamiecia wody na sztandarach.

367. Data: 2012-11-07 07:40:29

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2012-11-07 00:09, Fragile pisze:
> .

> jestem tą czwartą ;)

Musisz wybrac z obrazka, nie ma zmiluj.

368. Data: 2012-11-07 07:41:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wapno z epoki kredy ;>

ikseli czeba rozebrac kawa ławe

369. Data: 2012-11-07 07:44:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Większość wyciąłeś

Nie zmieniajac znaczenia tego, co zostawilem. Manipulatorze wredny.

Hint: Nie ma obowiazku odnosic sie do kazdego idiotyzmu jaki zamieszczasz w
usenecie. Na szczescie.

370. Data: 2012-11-07 08:29:48

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-06 22:08, Qrczak pisze:

> I nikt nie rozumi moich metafur, skrutuf i meandruf myśli.

No.

wampir energetyczny mnie wyssał
Dla Aichy;)
Seks katolicki jest radosny i urozmaicony. Bo tak.
na dobranoc oddziałowi psp
Ogłoszenie