Wpis numer 3 na usenecie

31. Data: 2012-11-05 20:02:56

Temat: Re: Wpis numer 3 na usenecie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 05 Nov 2012 20:42:04 +0100, ISKA napisał(a):

> biologia- co siedem lat zmianiaja się
> komórki całego ciała na nowe.

Ano to się częściowo pośpieszyłam z odpowiedzią :-)
(by XL)

32. Data: 2012-11-05 20:06:34

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 21:01, Ikselka pisze:

> Nie "ludzi co 7 lat", tylko komórki ciała wszystkie się wymieniają cały
> czas, a po 7 latach można powiedzieć, że somatycznie nie jesteś już tą samą
> osobą sprzed 7 lat. Tyle ze komórki nerwowe (w szcz. mózg) raczej sa te
> same, więc jeśli coś zmieniło się w Tobie w ciągu dwóch lat, to tylko tzw
> "software", czyli oprogramowanie sobie zafundowałaś nowe=inne :-)

dokładnie to miałam na myśłi
tylko bardziej metaforycznie

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

33. Data: 2012-11-05 20:07:52

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 21:02, Ikselka pisze:

> Ano to się częściowo pośpieszyłam z odpowiedzią :-)

on pytał o siadem lat, de facto biologię
nie o moje mentalne dwa

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

34. Data: 2012-11-05 20:21:38

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dokładnie to miałam na myśłi
> tylko bardziej metaforycznie

Ale to bełkot jest, iksela uzywa slow ktorych znaczenia nie zna. Ani, ani.

35. Data: 2012-11-05 20:22:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przypomniałes mi taka anegdotę
>
> na fb użytkownika A pojawia czerwona ikonka
> z zaproszeniem do grona znajomych dla osoby B
>
> osoba B patrząc na fotografie A pyta racjonalnie:
> - my się znamy?
> w odpowiedzi słyszy...
> - nie, ale zapraszam wszystkich
> by mieć dużo znajomych

Znaczy, ze jednak wierzysz?

36. Data: 2012-11-05 20:22:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 20:39, ISKA pisze:

> [...]
> rozumiesz co to oznacza? to oznacza, że otępienie
> bywa bardzo silne do tego stopnia, że schizofrenik
> psuje przedmioty użytku codziennego, bo
> przestaje umieć je obsługiwać. osobiście znam
> osobę, ktora miewa duże problemy z zapięciem
> pasa bezp. rozumiesz
> choć oczywiście malowania, czy inny rodzaj
> ekspresji,ma wpływ stymulujący, to najważniejsze
> są ćwiczenia dotyczace spraw codziennych.
> czasem rodzina robi błąd, ponieważ w dobrej
> wierze odcina chorego od wszystkiego a potem
> sie dziwią, ze 4o latek bezradny jak 4 latek.

A jak wyobrażasz sobie utrzymywanie samodzielności żyjąc wśród osób,
które cały czas zwracają Ci uwagę, że robisz coś nie tak? Że na złej
stronie deski kroisz chleb? Po czymś takim, to i ja przestałabym
wierzyć, że potrafię żyć jak normalny człowiek.
Tylko wśród normalnych ludzi można próbować wyjść z czegoś takiego ew.
zahamować rozwój choroby.
Znam niestety też taką rodzinę, gdzie obecnie już
ponadpięćdziesięciolatek został praktycznie ubezwłasnowolniony. Kiedyś
wybitnie zdolny student na technicznej uczelni.

Ewa

37. Data: 2012-11-05 20:27:32

Od: Wygramy Pl <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 20:39:06 UTC+1 użytkownik ISKA napisał:

> [...]
>
> oczywiscie wszystko zależy od tego jak daleko
>
> postapiła choroba(jak szybko została wykryta) i czy juz na pocztku

Zgadza się mylę buty zakładam dwa różne albo kroje chleb na odwrotnej stronie i tym
podobne i robię to całkowicie nieświadomie oczywiście gdy mi ktoś zwróci uwagę to
jestem zaskoczony

Moje jedyne zainteresowania na tę chwilę to narkotyki dzięki którym doświadczam
czegoś innego, muszę co jakiś czas wziąć i traktuję to tak jakbym karmił swą duszę
bez tego usycham i staje się bierny po jakimś czasie tracę całkowicie zainteresowanie
rzeczywistością a gdy się pożywię to przez tydzień jakoś wyżyje

38. Data: 2012-11-05 20:29:21

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 21:22, Ghost pisze:

> Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> Znaczy, ze jednak wierzysz?

znaczy, nie

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

39. Data: 2012-11-05 20:32:20

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 21:27, Wygramy Pl pisze:

> Moje jedyne zainteresowania na tę chwilę to narkotyki[ciach!]
i w tym momencie
kończy sie moje współczucie dla ciebie
trzym sie
--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

40. Data: 2012-11-05 20:33:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Nov 2012 21:22:06 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> Znaczy, ze jednak wierzysz?

"(...)Wkrótce po wyjeździe magika Nature opublikowała ?demaskujący? artykuł
p.t. ?Eksperymenty z rozcieńczonymi roztworami są urojeniem.? Zaczęła się
nagonka na Benveniste. Benveniste musiał pożegnać się z INSERM. Nie zraziło
go to, bowiem interesowała go nauka a nie kariera. Kontynuował więc
badania, tym razem koncentrując się na kanałach przekazywania informacji w
żywych organizmach. Same zderzenia molekuł nie wyjaśniają komunikacji
międzykomórkowej w organizmie. Benveniste zaczął więc badać, podobnie jak
to robił Sedlak i Popp, komunikację elektromagnetyczną. Z tym że Benveniste
badał częstości poniżej 20 kHz, zatem w obrębie częstości ?słyszalnych?. Po
transformacji drgań elektromagnetycznych jednych molekuł na dźwięk,
potrafił nagrać dźwięk na dyskietkę, przesłać do innego laboratorium (w
Chicago), gdzie dźwięk przetransformowano spowrotem na drgania
elektromagnetyczne, poddano wodę tym drganiom i obserwowano reakcję tkanki
żywej, która była taka sama jak gdyby w pobliżu były prawdziwe molekuły
substancji. Była to więc czysta reakcja na informację. Jaką informację?
Tego nie wiemy. A skoro nauka nie potrafi wytłumaczyć danego zjawiska,
zjawisko to, oficjalnie, nie istnieje.

Nic dziwnego więc, że Benveniste otrzymał dwie nagrody ?IG-Nobel?, w r.
1991 za ?transatlantycki przekaz informacji? i w r. 1998 za ?pamięć wody.?
Gdy coś trudno obalić, lepiej ośmieszyć. A celują w ośmieszaniu innych ci,
co sami niczego istotnego w życiu nie odkryli. Bezinteresowna zazdrość to
uczucie ludzkie! Każda uczelnia powinna umieścić w każdym pokoju
ostrzeżenie czerwonego koloru: ?NIE WYCHYLAĆ SIĘ. GROZI ŚMIERCIĄ!?.

Kilka lat po tym jak Nature ośmieszała Benveniste profesor
immunofarmakologii Madeleine Ennis postanowiła, tym razem definitywnie,
obalić wyniki Benveniste. Dołączyła do europejskiej grupy z laboratoriami
we Włoszech, Francji, Belgii i Holandii. Badania przeprowadzono pod ścisła
kontrolą. Grupy kontrolne, niezależni badacze itd. itd. Trzy z
partycypujących laboratoriów potwierdziły wyniki Benveniste. Pani profesor
dalej nie wierzyła. Zautomatyzowała więc protokół doświadczeń. Nic nie
pomogła. W r. 2001 brytyjski ?The Guardian? doniósł:

?Thanks for the memory. Experiments have backed what was once a
scientific 'heresy'(...)?

Czyli ?Dzięki za pamięć. Doświadczenia potwierdziły to, co kiedyś było
naukową 'herezją'.?

Pani profesor oświadczyła: ?pomimo moich pierwotnych zastrzeżeń jestem
zmuszona przyznać, że wyniki rozwiały moje wątpliwości.?
Oczywiście na tym się nie skończyło. Rozpętała się znów nagonka, tym razem
na panią profesor Ennis. Zebrano(...)"

http://arkadiusz.jadczyk.salon24.pl/66384,herezje-w-
nauce-pamiec-wody
ZAINTERESOWANYM (bo nie tobie) polecam całość.

--
XL "Nic dziwnego więc, że Benveniste otrzymał dwie nagrody ?IG-Nobel?, w
r. 1991 za ?transatlantycki przekaz informacji? i w r. 1998 za ?pamięć
wody.? Gdy coś trudno obalić, lepiej ośmieszyć. A celują w ośmieszaniu
innych ci, co sami niczego istotnego w życiu nie odkryli."

wampir energetyczny mnie wyssał
Dla Aichy;)
Seks katolicki jest radosny i urozmaicony. Bo tak.
na dobranoc oddziałowi psp
Ogłoszenie