Wpis numer 3 na usenecie

391. Data: 2012-11-07 11:57:31

Temat: Re: Wpis numer 3 na usenecie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Nov 2012 08:39:58 +0100, Ghost napisał(a):

> nizli od pozytecznych idiotow z homeopatia i
> pamiecia wody na sztandarach.

Różni są idioci. Idioto.
(by XL)

392. Data: 2012-11-07 11:58:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Nov 2012 08:41:54 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> ikseli czeba rozebrac kawa ławe

Te, wapniak, rzuć się na drut bardziej.
(by XL)

393. Data: 2012-11-07 12:01:09

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-07 12:56, Ikselka pisze:

> Wtłuc można pośrednio - więc może niekoniecznie o rękoczyny chodzi 3333-)

ty...nauczycielko!

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

394. Data: 2012-11-07 12:01:27

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-07 12:43, Ikselka pisze:

> A Ty tylko biedaku stałes z boczku i patrzyłeś... :->

Raczej wątpliwe, żeby odpisał Ci coś sensownego.
Chyba sze lupisz te jeho módrości i ómyłaś renke.

395. Data: 2012-11-07 12:03:33

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-07 12:58, Ikselka pisze:

> Te, wapniak, rzuć się na drut bardziej.

możemy oboje z ghostem wbić sie do ciebie
na klame
na pyfko i drożdżówkę ?

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

396. Data: 2012-11-07 12:05:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Nov 2012 13:01:09 +0100, ISKA napisał(a):

> ty...nauczycielko!

Niom, mozebyś se popatrzyła, tobyś się czego pożytecznego... 333-)
(by XL)

397. Data: 2012-11-07 12:06:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Nov 2012 13:01:27 +0100, case napisał(a):

> Raczej wątpliwe, żeby odpisał Ci coś sensownego.
> Chyba sze lupisz te jeho módrości i ómyłaś renke.

Rękawiczki mam, całą paczkę przy kompie :-D
(by XL)

398. Data: 2012-11-07 12:08:08

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-07 12:55, Ikselka pisze:
> [...]
nauce-pamiec-wody

> Dokładnie :-)
>
> I pozostawanie w tym stanie większosci ludzi jest pielęgnowane celowo -
> mozna im bowiem wmówić każdą rzecz, jaką "kapłani" zechcą, a która nazwana
> czarodziejskim słowem "nauka" pozbawia ludzi własnego myślenia i trafia od
> razu tam, gdzie ma trafić - i już zaćmiony lud pada na twarz przed gniewnym
> słońcem nie_swego interesu 333-)

Spora część nieużywanej wiedzy z czasem może ulec zapomnieniu, a jak
ktoś miał jej niewiele, to potem frustracja dość szybko przechodzi w
agresje.
Niestety, czego Jaś się nie nauczył, tego Jan nie będzie umiał.

399. Data: 2012-11-07 12:10:11

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-07 13:05, Ikselka pisze:

> Niom, mozebyś se popatrzyła, tobyś się czego pożytecznego... 333-)

tsaaaa, chyba pięciominutówek ;);P w barchanach
i szlafmycy
--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

400. Data: 2012-11-07 12:24:09

Od: Wygramy Pl <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 6 listopada 2012 21:16:09 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Chłopie, to Ty jesteś normalny, najnormalniejszy w świecie :-)
>
> Witaj w klubie :-)

> Czemu nie próbowałes się nauczyć? - mając TAKĄ okazję...

nie wiem

mieli profesjonalnego kucharza w domu.

> No widzisz, może gotowanie i Ciebie wciągnęłoby, gdybyś popróbował?

gotowałem trochę ale teraz już nie mogę

> OK, jaką zupę najbardziej lubisz, oczywiście w ojca wykonaniu?

chyba grzybową, wszystkie zupy są dobre

dopłacam nawet do domu ani na czynsz ani na nic, nie chcą ode mnie kasy to jak se
zarobie te 1300 to mam wszystko dla siebie.

> Układ masz wygodny dosyć, nie powiem.
>
> Ile masz lat? - nie będę się czepiać Ciebie za to, że nie dokładasz się czy
>
> coś, to mnie nie obchodzi, ale po prostu chciałabym umiejscowić sobie
>
> Ciebie w jakiejś przestrzeni wiekowej jako rozmówcę. Byłoby łatwiej o temat
>
> do rozmów.

27 lat mam i mam nadzieję że szybko umrę

przeszło. To w sumie tylko się biurko i komputer mieści. No i łóżko.

> W sumie to czegóż więcej Ci trzeba.

Nie wiem, źle się czuję, cały czas się źle czuję, cały czas czegoś szukam i tego
nigdzie nie ma i sam nie wiem czego szukam, coś co kiedyś miałem a gdzieś to
straciłem i bez tego czegoś wszystko sprawia człowiekowi ból. Widzisz patrzę w niebo
na gwiazdy i widzę tylko gówno, nie widzę żadnego piękna, wszędzie gówno i większość
czasu z tym walczę ale tego się nie da na siłę zmienić i zapomniałem już jak to się
robiło, ale później jakoś przychodzi czas, że nie walczę i wtedy wszystko jest puste
to zaś się nudzę, albo cierpię jak wszystko odbieram negatywnie albo się nudzę gdy
odbieram obojętnie i już chyba z 10 lat nie widziałem nic fajnego, i czytałem tych
duchowych książek tyle i stosowałem się do tych zaleceń i nic, dlatego myślę że
szukam czegoś co już przepadło

możliwe, że uszkodzone jest coś z mową bo tak nie wyraźnie mówię i też jak tutaj
piszę to łatwo mi słowa znaleźć a jak chcę powiedzieć to się w połowie zacinam bo nie
mogę sobie słowa przypomnieć ?

> Popisz tu trochę, to się tak wytrenujesz, że ho ho - mówię z autopsji.

Żebym tylko miał o czym pisać, a zresztą tu wasza grupka tylko została chyba już nikt
inny z usenetu nie korzysta

> Uwierz, tutaj nie musisz się spieszyć z odpowiedzią, nic nie ucieknie, masz
>
> czas się zastanowić - a nagle po jakimś czasie sam stwierdzisz, ze nie
>
> musisz się już zbytnio zastanawiać, masz odpowiedź ad hoc :-)
>

> Tylko błagam, nie trenujmy "w temacie" Twojej choroby, co?

No dobra, bo to nie wiadomo co to jest, można to nazwać chorobą ale to jest taki byt
którego nie da się opisać i nie poddaje się analizie, nie działają na niego leki, ani
terapia, gdybym mógł tego jakoś dotknąć i to zbadać gdybym wiedział wreszcie co to,
może mógł bym wtedy z tym walczyć, być może to uszkodzenie mózgu ale już nie gadajmy
o tym

> Spróbuj TUTAJ bez tego tematu.
>
> Zobaczysz, że choroba to nie jest jedyny Twój swiat, mam taką nadzieję.
>
> Moze się uda o niej tyle nie myśleć - bo moze ona się własnie rodzi z
>
> myślenia o niej...
>
> Pomalutku, powolutku, chcesz spróbować?

No pewnie, ale ja ci się szybko znudzę, jestem taki nieaktywny czy jak to nazwać ;)
Dziś jestem trzeźwy i spałem do 12 to już chyba nie mam narkotyku w organiźmie to
może widać, że inaczej piszę...

> Nie ma to być jakiś przymus odpowiedzi, według grafiku, nic takiego.
>
> Spróbuj odpowiadać czasem, ale na posty, które CIę zainteresują.
>
> Nie sądzę, aby ktoś Cię tu wyśmiewał - już ja im dam ;-)
>
> :-)

E lepiej niech już każdy szczery będzie, może ktoś rzuci trochę światła bo ja się
błąkam po ciemku a jak mnie okłamiecie to dołożycie do tej ciemnoty ale i tak pewnie
nie da się ze słów na monitorze wyciągnąć jaki kto jest co najwyżej się odnieść można
do tych słów, nic z tego pewnie nie będzie

> --
>
> XL Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
>
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>
> (by XL)

wampir energetyczny mnie wyssał
Dla Aichy;)
Seks katolicki jest radosny i urozmaicony. Bo tak.
na dobranoc oddziałowi psp
Ogłoszenie