Wpływ "bycia pączusiem" na małżenstwo.

31. Data: 2003-11-06 21:53:50

Temat: Re: Wpływ "bycia pączusiem" na małżenstwo.
Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:boee0e$otf$1@news.onet.pl...

Stefanka wycinam.

: wiesz co? Napisze ci prosto z mostu: glupi jestes.

ROTFL:-)

Aniu syna prawie obudziłam swoim rechotem:o).

Paulinka

32. Data: 2003-11-06 22:02:45

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pączuś" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

: Jak znaleść motywacje do odchudzania i dbania o siebie?

Ja nie mam co prawda problemów z wagą (tarczyca), ale...
Lubię podobac się facetom i dlatego staram się dobrze wyglądać.
Lubię, kiedy mój TŻ (mało wylewny w słowach), patrzy na mnie cielęcym
wzrokiem, kiedy zrobię się na bóstwo:-). Poza tym sama czuję się super,
kiedy dobrze wyglądam.

: Czy to, że przestało mi juz zależeć na wyglądzie świadczy o tym że juz mi
: nie zależy na miłości męża?

To nie tak. Przecież jesteśmy kobietami, od nas zawsze w tej materii
wymagano dużo więcej poświęceń.
IMO Twój TŻ powinien Cię kochać za bardziej wartościowe rzeczy niż wskazówka
na wadze.
Powiedz mu to, co nam na grupie i sama poczuj, że chcesz schudnąć.

Paulinka

33. Data: 2003-11-06 22:17:05

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik =sve@na= napisał:

> wiesz co? Napisze ci prosto z mostu: glupi jestes.

Jest... i co z tego - takich głupców, niestety, jest nie mało :( Sama
znam kilku :(

Chociaż myślę, że to nie o tuszę chodzi a o znudzenie i brak wrażeń.
Niestety, faceci to wzrokowy (jak ktoś już napisł) i choć mnie też się
to nie podoba, to wygląd kobiety ma dla nich ogromne znaczenie.

Zapominają tylko o jednym - że to działa w drugą stronę! Kobieta, która
czuje się kochana, akceptowana, dba o siebie, jest szczęśliwa - jest
piękna.
Gadanie babie, że jest gruba i brzydka bynajmniej jej nie zmotywuje.
Sprawi tylko, że straci wiarę w siebie, padnie jej samoocena i zacznie
jej byc wszystko jedno.

Więc - narzekający panowie grubych, zaniedbanych żon - sami sobie
jesteście winni!!!!!

Eulalka

34. Data: 2003-11-06 22:25:10

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> wrote in message

> Pomyliły Ci się, Qwaxie, damskie piersi z męskim penisem ;)))

ROTFL!!!

iwon(k)a

35. Data: 2003-11-06 22:33:47

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pączuś" <e...@o...pl> wrote in message
> Jak znaleść motywacje do odchudzania i dbania o siebie?
> Czy to, że przestało mi juz zależeć na wyglądzie świadczy o tym że juz mi
> nie zależy na miłości męża?
> Może któraś z Pań miała podobne doświadczenia.

sluchaj nie daj sobie mowic podobnych komentarzy. jesli on nie
ma szacunku do ciebie ty zacznij tego od niego wymagac.
z tego co wiem, ciagle docinki otoczenia odnosnie wygladu
maja wlasnie taki skutek, jaki ma miejsce u ciebie- czyli odwrotny.
Ponizanie jeszcze nikomu nie pomoglo, i powiedz mu jak sie czujesz
z jego komentarzami.
Zacznij dbac nie dla niego, ale dla siebie i dla swojego samopoczucia,
bo potem bedziesz stale wcinac orzeszki siedzac w dresie przed TV
i sama siebie juz nie bedziesz lubic. .
Idz do fryzjera, kosmetyczki, zacznij chodzic na spacery, rower czy
jakis inny rodzaj ruchu, ktory robisz. Poczytaj sobie jakies
babskie gazety o kosmetykach, pobaw sie nimi, pobaw
sie ubraniem, kolerem- niech to da tobie radosc, nie mysl
wtedy o mezu. Twoje zachowanie nie swiadczy
o braku milosci do meza, a raczej jest obrona przed stalym jego
atakiem, po ktorym czujesz sie jak nic nie wartosciowy czlowiek
bo masz kg wiecej niz on sobie to wymyslil.
ja bardzo lubie dbac o siebie, ale dla siebie, dla swojego
samopoczucia :-) ty tez to mozesz zrobic, jesli masz jakas
fajna kolezanke, wciagniej ja w to, razem to robcie, a jesli
wolisz to robic sama, rob sama.
iwon(k)a

36. Data: 2003-11-06 22:35:42

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <boe1mq$o7t$1@atlantis.news.tpi.pl>, ze
s...@P...onet.pl twierdzi...
|Rozumiem, ze uwagi mężą są nie na miejscu? POwinien ją twoim zdaniem bijać i
|głodzić? Albo udawać, że sie cieszy z tego co mu pod bokiem wyrosło?
|Ja bym udzielił mu pochwały, że mu chce się jeszcze ciskać, zamiast poszukać
|młodszej i szczuplejszej.

Znowu jak widze nie potrafisz dostrzec niczego innego niz "nie zwoci
uwagi - nie kocha" "zwroci, kocha". Jest jeszcze wiele innych postaw.
Mozna kogos kochac niezaleznie od jego wygladu, mozna na ten wyglad
wplywac (posrednio lub bezposrednio) bez okazywania niecheci czy "zalu"
ze wyglada inaczej niz kiedys.

Ale w sumie juz sie przyzwyczailem ze Twoje poglady sa conajmniej
dziwaczne.

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

37. Data: 2003-11-06 23:59:14

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako =sve@na= mieszkający pod adresem
<sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> w poście
boedbn$n04$...@n...onet.pl napisał w ten deseń:
> "Xena" <t...@l...com.pl> skrev i meddelandet

> Jej, znow sie z Toba zgadzam...
>
> Ania

Tyyy, a może ja dorastam? ;-)
pozdr
Xena

38. Data: 2003-11-07 06:22:09

Temat: Re: Wpływ "bycia grubasem" na małżenstwo.
Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mogą. Ale nie w przypadku Hanki. Jej kot nie może być inteligentniejszy.
> Kota nie znam, ale znam Hankę i to mi wystarcza.
>
> Xena
> PS. Czy bez wycieczek personalnych nie potrafisz dyskutować?

Bez związku z poprzednim

Stefanek

39. Data: 2003-11-07 06:26:37

Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz co? Napisze ci prosto z mostu: glupi jestes.
> A.

Zawsze wniesiesz coś nowego z kultury dyskusji. I ta finezja....
Papużki przywitały rechotem.

Stefanek

40. Data: 2003-11-07 06:29:17

Temat: Re: Wpływ "bycia pasztetem" na małżenstwo.
Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyyy, a może ja dorastam? ;-)
> pozdr
> Xena

Raczej dostosowujesz się do poziomu koleżanki. Staraj się równać do góry.

Szczerze życzę i pozdrawiam

Stefanek

Łatwiejsze rozwody
pomocy - rozwodzę rodziców - długawe