Re: Wplyw urody na ...

Data: 2000-05-14 15:36:56
Temat: Re: Wplyw urody na ...
Od: "Tomasz Korcz" <t...@g...net>

"Ronan" <r...@d...uni.wroc.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:8felhso0ji721ech1njltv0cl4dq24sm3l@4ax.com...
> Kobieta rzadko kiedy jest atrakcyjna "sama z siebie" (powiedzmy - ubrana
;-)
> Atrakcyjność to to stan, który osiąga się mniej lub bardziej ciężką
pracą............

Wlasnie ! Masz swieta racje Ronan,jest to "stan" ktory sie
osiaga...............
Niestety wiekszosc kobiet jest przekonana ze sa atrakcyjne same z siebie i
basta !
Nic nie jest w stanie przekonac je o ich blednym przekonaniu.
Ale to tylko taka moja mala uwaga w tym temacie. W zasadzie zajzalem tutaj
zeby ciebie drogi Ronanie (moj ulubiony wrogu :-)) poprosic o drobna
przysluge.
Wiem ze siedzisz w tym zagadnieniu posrednio lub bezposrednio. Szukam
materialow
na temat nimfomanii ! Przy tym chodzi mi o w miare kompaktowe ujecie tego
tematu
w kontekscie psychologiczo-sexualnym jesli mozna to tak okreslic. Jaki to ma
wplyw
na sfere zycia uczuciowego takiej osoby itd.
Najlepiej zeby byly to linki do konkretnych stron lub zrodel (w jezyku
angielskim )

pozdrawiam i z gory dziekuje !

tomek