Wreszcie skonfigurowałem grupę :)))

1. Data: 2002-09-08 17:56:51

Temat: Wreszcie skonfigurowałem grupę :)))
Od: "Jano" <j...@r...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, jestem Jano, mieszkam w Lublinie.
Wygląda na to że wreszcie skonfigurowałem grupę w optymalny sposób (mogę
wysyłać i odbierać wiadomości i widzę te wysłane przez siebie). Dzięki
serdeczne tym, którzy mi w tym pomogli :)
Do tej pory mogłem wyłącznie czytać o czym piszecie, a jeśli udało mi się
coś wysłać to znowu nie mogłem odbierać wiadomości ... i tak w kółko buuuuu.
Cierpliwość została nagrodzona :)
Mam nadzieję, że teraz bez przeszkód będę mógł się czasem udzielać :)

Pozdrawiam grupowiczów :)
Jano
P.S. TYLKO TWARDZIELE JEŻDŻĄ BEZ TRZYMANKI :)))

2. Data: 2002-09-09 05:34:44

Temat: Re: Wreszcie skonfigurowałem grupę :)))
Od: "Górnik" <Górnik@kopalnia.com> szukaj wiadomości tego autora

Po wielu godzinach ciężkiej pracy Górnik wykopał post
news:alg30r$koj$1@news.lublin.pl w którym Jano napisał(a):

> [...]

> Pozdrawiam grupowiczów :)
> Jano
> P.S. TYLKO TWARDZIELE JEŻDŻĄ BEZ TRZYMANKI :)))

Gratulacje znalezienia sie wsrod czytajacych i piszacych tam gdzie
zwykli smiertelnicy nie maja mozliwosci wstepu :)
Jesli dobrze pojdze to za kilka miesiecy Outlook przestanie ci
wystarczac, bedziesz korzystal z Hamstera, sybskrybowal kilkaset grup
na roznych serwerach do tego wszedzie sie udzielal i wszedzie widzial o
co chodzi :)

--
Górnik

3. Data: 2002-09-09 05:47:11

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystarczac, bedziesz korzystal z Hamstera, sybskrybowal kilkaset grup
> na roznych serwerach do tego wszedzie sie udzielal i wszedzie widzial o

Co to za program ten Hamster i gdzie mozna go znalezc?

Leszek

4. Data: 2002-09-09 07:48:42

Od: "Górnik" <Górnik@kopalnia.com> szukaj wiadomości tego autora

news:alhcjd$acn$1@news.tpi.pl w którym LECH DUBROWSKI napisał(a):

> Co to za program ten Hamster i gdzie mozna go znalezc?

http://www.republika.pl/aptu/

"Hamster jest lokalnym serwerem news i poczty. jego głównymi zaletami
sš:
Szybsze pobieranie artykułów niż gdybyœmy korzystali jedynie z klienta
news.
Możliwoœć pobierania grup dyskusyjnych z kilku serwerów naraz co
eliminuje prawdopodobieństwo niepobrania wszystkich artykułów.
Możliwoœć korzystania z kilku klientów news bez potrzeby pobierania
artykułów do każdego z niech z osobna.
Możliwoœć zautomatyzowania pobierania grup dyskusyjnych i poczty. "

--
Górnik

5. Data: 2002-09-09 15:23:13

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jano" <j...@r...lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wysyłać i odbierać wiadomości i widzę te wysłane przez siebie). Dzięki
> serdeczne tym, którzy mi w tym pomogli :)

http://www.oe.faq.net.pl/kodowanie.html

Zajrzyj sobie jeszcze na powyższą stronkę.

--
Pozdrawiam.
Perła

6. Data: 2002-09-09 16:50:38

Od: "Slonex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Górnik" <Górnik@kopalnia.com> napisał w wiadomości
0...
> "Hamster jest lokalnym serwerem news i poczty. jego głównymi zaletami
> są:
> Szybsze pobieranie artykułów niż gdybyśmy korzystali jedynie z klienta
> news.
> Możliwość pobierania grup dyskusyjnych z kilku serwerów naraz co
> eliminuje prawdopodobieństwo niepobrania wszystkich artykułów.
> Możliwość korzystania z kilku klientów news bez potrzeby pobierania
> artykułów do każdego z niech z osobna.
> Możliwość zautomatyzowania pobierania grup dyskusyjnych i poczty. "

> [...]

a nie lepiej zainstalowac Mozille?:P
pozdro Slonex

7. Data: 2002-09-09 17:23:04

Od: "Górnik" <Górnik@kopalnia.com> szukaj wiadomości tego autora

news:alijs1$g7m$1@news.tpi.pl w którym Slonex napisał(a):

> a nie lepiej zainstalowac Mozille?:P
> pozdro Slonex

To byl tylko przyklad z tym Hamsterem...

--
Górnik

8. Data: 2002-09-09 19:50:29

Od: m...@p...onet.pl (Michal Dziwisz) szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
LECH DUBROWSKI pisze tak:

> Co to za program ten Hamster i gdzie mozna go znalezc?

http://republika.pl/hamster_classic

Hamster to lokalny serwer grup dyskusyjnych i poczty e-mail, ogromnie
ułatwia życie. Co ja tu będę z resztą się rozpisywał, wypróbuj a sam
się przekonasz. :))))

--
Pozdrawiam, Michał
m...@p...onet.pl

9. Data: 2002-09-10 17:07:50

Od: m...@p...onet.pl (Michal Dziwisz) szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
Napisałem:

[ciach]

Grrrrrrr...

Cep aż miło:(

Tak to jest, jak się polega na deklaracji charsetu u innych;-)))

10. Data: 2002-09-10 17:38:12

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Dziwisz" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tak to jest, jak się polega na deklaracji charsetu u innych;-)))

No, teraz dobrze, ale to tylko Twoja wina. :-)
Ciekawe, czy poprzednicy sobie poprawią?

--
Pozdrawiam.
Perła
Rozpasanie i hulaszczy tryb życia emerytów i rencistów rujnują budżet RP.
(C) Pearl

test po raz n-ty
Podatek winietowy dla właścicieli samochodów
Pomocy:niemiecki-tłumac zenie
OT jesze reklama
WP ping - test