[Wrocław] dziewczyny, mamy zaległości

1. Data: 2005-09-16 07:16:22

Temat: [Wrocław] dziewczyny, mamy zaległości
Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

... zdaje się że od czasów przed-wakacyjnych nie było spotkania regionalnej
frakcji PRU.
Może by tak coś z tym zrobic, a? ;)

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-09-16 08:01:23

Temat: Re: [Wrocław] dziewczyny, mamy zaległości
Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/16/2005 9:16 AM,Użytkownik Asia Witek usiadł wygodnie i napisał:
> ... zdaje się że od czasów przed-wakacyjnych nie było spotkania regionalnej
> frakcji PRU.
> Może by tak coś z tym zrobic, a? ;)

Jestem na tak i jestem otwarta na terminy :) I na knajpy oczywiscie.
Gdzie nas jeszcze nie bylo? :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-16 11:22:32

Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy Mlode Mamy, dotad utajone czytelniczki pru moga tez przyjsc?
Darecka

1. Data: 2005-09-16 11:57:57

Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/16/2005 1:22 PM,Użytkownik Darecka usiadł wygodnie i napisał:

> A czy Mlode Mamy, dotad utajone czytelniczki pru moga tez przyjsc?
> Darecka

No ba! Jasne ze moga! Sa bardzo mile widziane i im nas wiecej, tym
lepiej :))

Krusz.

--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-16 17:28:37

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszyzna napisał:

> No ba! Jasne ze moga! Sa bardzo mile widziane i im nas wiecej, tym
> lepiej :))
>
> Krusz.

jak byscie sie ustawily na kazdy dzien tygodnia poza czwartkiem to ja
bardzo chetnie bym Was w koncu zobaczyla :)

walkie bez siga

1. Data: 2005-09-17 09:36:39

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 16 września 2005 19:28 użytkownik
walkie!, sącząc kawkę, wyklepał:

> jak byscie sie ustawily na kazdy dzien tygodnia poza czwartkiem to ja
> bardzo chetnie bym Was w koncu zobaczyla :)

O, dla mnie też czwartek odpada.
Jeśli w przyszłym tygodniu, to może piątek? Co wy na to? I może 19.00 jak
zwykle? Ja się tak samolubnie pytam, bo w piątek kończę robotę o 18.30, ale
jak coś, to przecież mogę się spóźnić i dołączyć do was.
No i gdzie, gdzie?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-09-18 13:09:36

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Sep 2005 11:36:39 +0200, Kruszyzna wrote:

> [...]
> zwykle? Ja się tak samolubnie pytam, bo w piątek kończę robotę o 18.30, ale
> jak coś, to przecież mogę się spóźnić i dołączyć do was.

Najblizszy piątek może być, ale od października do grudnia poniedziałki
i piątki odpadają

> No i gdzie, gdzie?

Właśnie. Gdzie?

--
Magda

1. Data: 2005-09-19 06:38:13

Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/16/2005 9:16 AM,Użytkownik Asia Witek usiadł wygodnie i napisał:

> Może by tak coś z tym zrobic, a? ;)

No to co, panienki? :) Może być piątek o 19.00? Może nawet do Strusia
pójdziemy, co? Fajnie w Strusiu było, pizza dobra i piwo mają :)
Jak ktoś ma inną koncepcję, niech rzuca :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-19 08:16:39

Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> napisał w wiadomości

> No to co, panienki? :) Może być piątek o 19.00? Może nawet do Strusia
> pójdziemy, co? Fajnie w Strusiu było, pizza dobra i piwo mają :)
> Jak ktoś ma inną koncepcję, niech rzuca :)

jak dla mnie może być.
23.09, piątek, o 19 w Strusiu :)
Tylko może by tak stolik jaki zarezerwować? bo zimno się już zrobiło i w
piątkowe wieczory w knajpach bywa tłoczno

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-09-19 09:06:23

Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/19/2005 10:16 AM,Użytkownik Asia Witek usiadł wygodnie i napisał:

> jak dla mnie może być.
> 23.09, piątek, o 19 w Strusiu :)
> Tylko może by tak stolik jaki zarezerwować? bo zimno się już zrobiło i w
> piątkowe wieczory w knajpach bywa tłoczno

Skoro nikt nie zgłasza sprzeciwu, to będzie Struś o 19.00 w piątek. Dla
tych którzy przyjdą po raz pierwszy i nie wiedzą, gdziej jest Struś,
informuję, że to nie ta knajpa na Karłowicach, tylko Struś II na
Ruskiej. Idziemy na Ruską, po jednej stronie mamy sklepy, a po drugiej
stronie chodnika (chodnika, nie ulicy) jest takie zejście na dół.
Wygląda to jak wejście do toalety :)) Przynajmniej mi się tak kojarzy. A
gdzie to zejście? A na wysokości mniej więcej Pastelowej, troszeczkę
bliżej w stronę rynku, po tej samej stronie ulicy co Pastelowa, czyli
patrząc od strony rynku - po lewej. Tak to wszystko dokładnie tłumaczę,
żeby wspomóc motywację i decyzję przyjścia tych, których jeszcze nie było :)
Ja tam się dzisiaj przejdę po robocie i zarezerwuję stolik. Czy coś się
za to płaci? Za rezerwację znaczy się.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

A do ślicznej spódniczki, śliczna czapeczka.
Claudia z zegarkiem
Abgymnic - czy dziala?
rozstępy
rozstępy