Re: Wrocław, fryzjer, chwalę.

Data: 2004-01-13 09:49:26
Temat: Re: Wrocław, fryzjer, chwalę.
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl>

" -
> o 15 zł - teraz cięcie włosów do ramion kosztuje 80 pln :(((
> Jest gdzieś drożej we Wrocławiu?
>
> Moni poszukująca nowego fryzjera

Więc pozwolę sobie zaproponować jednego fryzjera, do którego chodziłam przez
lata i nawet do którego przyjeżdżałam dopóku tu na miejscu nie znalazłam
dobrego zamiennika.
Jest to salon fryzjerski Lucyny i Janusza Fijałkowskich przy ulicy
Połanieckiej 17 (boczna Mieleckiej, równoległa do Hallera). Umawiałam się
tylko do pana Janusza - właściciela, jak dla mnie jest genialny. Trzeba się
umówić do niego co najmniej tydzień wcześniej, podaję telefon - 362 66 50.
Za ostrzyżenie półdługich włosów płaciłam 40-45 zł.

--
Kinga "Słowotok" Macyszyn

*Jeśli za pieniaczy uważasz osoby, które były uprzejme zwrócić
koleżance Kindze 'Słowotok' Macyszyn uwagę, że grupa dyskusyjna
to nie irc i dzięki temu Kinga 'Słowotok' Macyszyn zaczęła
się pienić, to tak, jestem zdecydowaną pieniaczką* [Aneta Reluga]