Wroclaw- kto widzial?

1. Data: 2003-02-05 20:36:26

Temat: Wroclaw- kto widzial?
Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze ktoras z Was kupila lub widziala oliwke do masazu Ziaji Lipo Cell- zel
i piling sa w wielu miejscach a oliwki niet :-(
Najlepszy bylby rejon polnocnej czesci miasta, chociaz centrum tez OK.
Dzieki Yewka

1. Data: 2003-02-05 22:33:33

Temat: Re: Wroclaw- kto widzial?
Od: "lalka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yewka" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i piling sa w wielu miejscach a oliwki niet :-(
> Najlepszy bylby rejon polnocnej czesci miasta, chociaz centrum tez OK.

Ja kupiłam oliwkę w hali targowej, ale to juz jakiś czas temu było.
Pozdrawaim lalka

1. Data: 2003-02-06 08:53:11

Od: "Moni" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja oliwkę widziałam w Arenie na ul. Komandorskiej

Pozdrawiam
Moni

1. Data: 2003-02-06 11:03:19

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za informacje i skorzystam ;-)))

1. Data: 2003-02-06 12:02:03

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

-- > > i piling sa w wielu miejscach a oliwki niet :-(

Oliwka jest na targowisku przy ul. Bacciarellego (pętla E i 146). Pierwszy
kiosk po lewej stronie od wejścia. Kosztuje 13 złotych.
O.

sklep z bielizna - Krakow
podkład
soczewki