Wrzody żołądka

1. Data: 2004-08-03 21:20:39

Temat: Wrzody żołądka
Od: "Tomek" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy mozna jakos sprawdzic czy ma sie bakterie powodujace wrzody zoladka?
Kiedys gdzies rekalmowali cos w telewizji ale juz nie pamietam.
Czy taki miernik bedzie skuteczny czy lepiej dac sobie wpychac rure do zolądka?

2. Data: 2004-08-03 22:23:29

Temat: Re: Wrzody żołądka
Od: "Bastiano" <majseUSUŃ_TO@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy mozna jakos sprawdzic czy ma sie bakterie powodujace wrzody zoladka?

Można.
Są dostępne testy wykrywające bakterie o których wspominasz.
Pytaj o test na Helicobacter Pylori.
Bastiano

3. Data: 2004-08-04 08:26:50

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <7...@n...onet.pl> Tomek tako rzecze:

> Czy taki miernik bedzie skuteczny czy lepiej dac sobie wpychac rure do zolądka?
Można mieć bakterie bez wrzodów i można wrzody bez tych akurat bakterii.
"Łykanie rury" pewniejsze i wykrywa nie tylko wrzody.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

4. Data: 2004-08-05 18:59:32

Od: t...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Można mieć bakterie bez wrzodów i można wrzody bez tych akurat bakterii.
> "Łykanie rury" pewniejsze i wykrywa nie tylko wrzody.

Ale mnie nie boli zoladek.tylko kiedys mialem te bakterie i chcialbym
wiedziec czy znowu ich nie mam.

5. Data: 2004-08-06 10:39:43

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Aug 2004 20:59:32 +0200, t...@i...pl wrote:

> Ale mnie nie boli zoladek.tylko kiedys mialem te bakterie i chcialbym
> wiedziec czy znowu ich nie mam.

A jeśli znowu masz, to co?:) Kolejna kuracja?:)

Leczy się człowieka, a nie wyniki badań!

Poza tym musiał być przeleczyć wszystkich z najbliższego otoczenia, a
zwłaszcza tych, z którymi się całujesz;)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

6. Data: 2004-08-06 13:33:10

Od: "ana6ana" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Prawie każde laboratorium analityczne robi testy na Helicobacter pylori.
Njabardziej wiarygodne są testy serologiczne do których się używa surowicy
krwi pacjenta. Są także testy w których pod językiem trzyma się wacik i
potem wkłada się go do odpowiednich odczynników - jednak te testy są mniej
wiarygodne ponieważ czasem Helicobacter jest w jamie ustnej a w żołądku nie
go ma.
Prywatnie takie badanie (test "z surowicy") kosztuje 25 zł.

pozdrawiam :-)

zatrucie?
Nikotynizm - leczenie farmakologiczne
Chemia leków