Re: Wrzosowisko mi się marzy

Data: 2003-09-25 09:26:54
Temat: Re: Wrzosowisko mi się marzy
Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm>

Użytkownik "Iza" <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bkpfi1$n29$1@inews.gazeta.pl...
> Mam szczęście mieć ogródek w lasach. Ale chciałabym część swojej ziemi
zrobić
> też na "leśno". Wymyśliłam sobie małe wrzosowisko pomiędzy tujami i
> jałowcami. Jak się do tego zabrać? Kupić hurtem w ogrodniczym wrzosy? Ale
> kiedy najlepiej? teraz, czy na wiosnę, czy co?

A jak przygotować glebę, jeśli chce się trochę ożywić prawdziwe leśne
wrzosowisko (wśród sosen i jałowców, na piachu)? Czy można na nim posadzić
coś innego prócz wrzosów? Marzą mi się azalie, ale nie będę w stanie
utrzymać wilgotności gleby - czy jestem skazana na trawy?
Rafale, gdybyś mógł i mi przesłać "szczegóły biznesowe", będę bardzo
wdzięczna.
Pozdrawiam,
Ewa Ressel