Wrzosy - przycinanie?

11. Data: 2001-11-06 07:37:52

Temat: Re: kret
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski napisal:

> Ja uczynnie u znajomych zalalem wszystkie kretowiska hektolitrami wody z
> weza ogrodowego. Efekt byl taki ze trawnik sie zapadl, kret nie mogl
> opanowac sie z radosci, ze taka mieciutka ziemia a znajomi wymeldowali mnie
> na amen...

:-)) No pewnie, przecież kret najchętniej używa właśnie grządek, czyli
miejsc miękkich, podlanych. Doskonałym sposobem na krety byłoby
wysuszenie gruntu na "beton" ;-) W czasie poprzedniego, suchego lata,
tam gdzie nie podlewałam nie było ani jednego kopczyka, ale za to
trawa rosła od razu w postaci siana :-)

Krycha&Co(ty)

12. Data: 2001-11-06 13:53:24

Temat: Re: Wrzosy - przycinanie?
Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości ..................
> .............>. W kwietniu przycinam natomiast wrzośce.
>
> Sadzę, że wrzośce lepiej przycinać natychmiast po  przekwitnięciu.
> --
> :-) http://ogrod.to.jest.to
>
> Właśnie o to mi chodziło. Rzecz w tym, że mam tylko jedną odmianę wrzośca -
nie wiem jak się nazywa, kwitnie w marcu więc przycinam w kwietniu. Wiem że są
odmiany kwitnące np w lutym i te oczywiście należy przycinać odpowiednio
wcześnie. Pozdrawiam - Hania RL

3D Landscape - ktora wersja najlepsza ?
MAGNOLIA?
Wzeszły irysy cebulowe
Za ile można kupić sadzonki bukowe (ok. 50cm)?
mega strona muzyczna