Re: Wspólnie wypracujmy zasady zdrowego żywienia.

Data: 2007-03-02 22:11:09
Temat: Re: Wspólnie wypracujmy zasady zdrowego żywienia.
Od: "OlekK" <o...@o...au>

"januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
news:slrneufmrk.7au.januszek@lexx.eu.org...
> Iwona Martyniuk napisał(a):
>
> Jeżeli już dajesz
> się kwaśnowiercom wmanewrować w dyskusję na ich poziomie to chociaż
> ustal jakiś wzorzec osoby dla której ta magiczna dieta ma być
> zaprojektowana bo inaczej kwaśnowiercy sprowadzą Ciebie do swego poziomu
> na którym udowodnią, ze tylko onin rację mają - i zrobią to - zanim się
> zorientujesz o co chodzi... ;))))

Do tej pory dyskusja przebiegała interesująco; zaraz po tym poście zeszła na
personalne pyskówki. A przecież można to było zignorować. Niech ludzie,
których jedynym celem jest udowodnienie, że inna dieta, inne myślenie to
bzdura, sobie piszą jak już muszą. Nie dajmy się wciągać w ich dyskusje.
Proponuję wrócić do tematu; co sądzicie na temat jajek? Kiedyś pisałem, że
mam kolegę wegeterianina od 24 lat, który od dwóch zaczął jeść jajka.
Jeżeli jajka nie stoją w sprzeczności z zasadami wegetarianizmu, to co
sądzicie aby wspólnie uznać je za zdrowy element diety (do tej pory
oczywiste), bez specjalnych ograniczeń, jeżeli nam smakują i nie mamy
związanych z tym problemów (uczulania itp).
Dyskutantów w stylu januszka proszę o powstrzymanie się w dyskusji chyba, że
konkretnie w temacie bez argumentów określajacych poziom intelektualny
innych grupowiczów, bądż też wyrażania opinii na temat twórców innych diet.

Olek K.