Wspólnie wypracujmy zasady zdrowego żywienia.

41. Data: 2007-03-07 06:19:53

Temat: Re: Wspólnie wypracujmy zasady zdrowego żywienia.
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> ale twoja intelo-dieta(cud przy okazji) , nie ma nic wspolnego z
> ekumenizmem, wyznaniem, przedszkolem. Cos strasznie jestes skromny w
> opowiesciach o swojej diecie. Moze pochwal sie troche , bo to co juz
> napisales to juz jest przedszkole (a raczej zlobek), i bez wstydu pochwal
> sie jaki to guru taka sieczke z mozgu Ci zrobil. A moze to ten misiu (z
> cygarem a la Clinton) tak Ci dopiekl? ;)

Najwyrazniej, o Wszystkowiedzący, wiesz o mojej diecie więcej niż ja ;P

I to już jest to miejsce, w którym należy płakać nad Inteligencją...

j.

42. Data: 2007-03-07 06:58:38

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Najwyrazniej, o Wszystkowiedzący, wiesz o mojej diecie więcej niż ja ;P

cos starasz sie ukryc? bo o innych dietach to Ty bardzo duzo do powiedzenia,
tylko o swojej jestes taki "bardziej milczacy" ;) A wiec przy pomocy tgeo co
Ty oplakujesz , a ja uzywam , wyciagam wnioski z tego co piszesz :)))

> I to już jest to miejsce, w którym należy płakać nad Inteligencją...

az tak z nia zle u "wielbiciela" Misi !? :)

Jurek

43. Data: 2007-03-07 07:34:52

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> az tak z nia zle u "wielbiciela" Misi !? :)

Prosiłem, żebyś nie mieszał mnie do swoich fantazji seksualnych,
Jureczku, niewyżyty seksualnie misiu, marzący skrycie o prezydenckim
cygarze (btw ponoć meższczyzna zawsze ma dwa metry, jeżeli doda się do
wzrostu długość penisa - stąd też wnioskuję, że jesteś elektoratem
Naszego Miłościwie panującego w IV RP) otóż będziesz miał okazję zedrzeć
gardło bo już 17 marca, w Paryżu w gali bokserskiej wystąpi
Eeeeeeendrjuuuuuuuuu Goooooooołooooootaaaaaa!!! ;P Już widzę jak Ci się
misiaczkowa miska cieszy... ;PPP

j.

44. Data: 2007-03-07 11:09:18

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...

> Prosiłem, żebyś nie mieszał mnie do swoich fantazji seksualnych,

i w zwiazku z tym "popelniasz" cos jak to co ponizej :)

> [...]
> gardło bo już 17 marca, w Paryżu w gali bokserskiej wystąpi
> Eeeeeeendrjuuuuuuuuu Goooooooołooooootaaaaaa!!! ;P Już widzę jak Ci się

o rany! ten belkot to skutek twojej "intelo-diety"!!!? a poza tym,
olbrzymie problemy z pamiecia!

Jurek

PS, naprawde wszedzie widzisz misie!!? to jest prawdziwy koszmar!

45. Data: 2007-03-07 12:11:59

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq napisał(a):

[...]

> PS, naprawde wszedzie widzisz misie!!? to jest prawdziwy koszmar!

Wszędzie? ;) Przecież tylko do Ciebie zwracam się per 'misiu' ;P
Pogłówkujesz to sam wpadniesz dlaczego... ;)

j.

46. Data: 2007-03-07 13:26:03

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Januszek napisal:

> Nie zgadzam się. 20 lat temu prawie wszyscy i prawie wszędzie palili. Dzis
> palacze sa w mniejszosci. Zwolennikow DK, ktorzy jakis czas temu jeszcze
> tu i owdzie sie trafiali mozna juz tylko spotkac w Usenecie ;) Wyznawcow
> Tombaka juz dawno nie widzialem, teraz czas na Gilian ;PPP

No to pieknie, ze sytuacja wreszcie sie zmienia. To pocieszajaca informacja.
Ale zastanow sie dlaczego sytuacja tak korzystnie sie zmienia?

Chyba nie dlatego, ze niektorzy ludzie wola o szkodliwosci np. tych uzywek nie
mowic otwarcie, bez zbednej dyplomacji i unikow oraz nie boja sie naglasniac
pewnych sprawy publicznie?

(oczywiscie nie wez przypadkiem tego co napisalem do siebie, bo jak zauwazylem
nalezych do tych pozytywnych wyjatkow).

Jeszcze 20 lat temu nie moglibysmy sobie tu w ten spsosob swobodnie pisac
chociazby, ze wzgledu na...CENZURE, o ktortej niesty niektorzy nadal marza:)

Heh....teraz w sieci internetowej cenzure zastapily agresywne, personalane
ataki...wiec smialkow ktorzy chca cos pozytywnego naglasniac nadal nie jest zbyt
wielu...
hmm.... wystarczy poobserwowac troche uwazniej niektore fora dyskuskusyjne
szczegolnie te nalezace do GW i onetu, aby wyrobic sobie na ten temat wlasna
i niezalezna opinie.

47. Data: 2007-03-07 19:01:50

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeff" <j...@a...pl> a écrit dans le message de news:
3...@n...onet.pl...
> [...]
> hmm.... wystarczy poobserwowac troche uwazniej niektore fora dyskuskusyjne
> szczegolnie te nalezace do GW i onetu, aby wyrobic sobie na ten temat

nwoy protegowany "Jeff-owej"!!!!"alleluja!!!!!!!, ze tez jeszcze te metody
Ci nie znudzily. Ciekawe ile tygodni tak bedziesz "glaskac" ofiare misiow,
bo takie "zabiegi" nie trwaja u ciebie za dlugo :)

Jurek

48. Data: 2007-03-07 19:03:59

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Wszędzie? ;) Przecież tylko do Ciebie zwracam się per 'misiu' ;P
> Pogłówkujesz to sam wpadniesz dlaczego... ;)

juz wpadlem, masz misio-psychoze z nalecialosciami obsesji na punkcie dymu
tytoniowego (szczegolnie interesujcy jest koniec wyliczanki o organach
ludzkich "atakowanych" przez dym papierosowy :)))))

Jurek

49. Data: 2007-03-07 19:19:36

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jureczekowa z Francji napisala:

> [...]

> Ci nie znudzily. Ciekawe ile tygodni tak bedziesz "glaskac" ofiare misiow,
> bo takie "zabiegi" nie trwaja u ciebie za dlugo :)

Protegowany? Jureczkowa coz za brednie tu wypisujesz:)
Chyba nie jestes o mnie zazdrosna?:)))))

Jeff

50. Data: 2007-03-07 19:38:26

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeff" <j...@a...pl> a écrit dans le message de news:
3...@n...onet.pl...
> Protegowany? Jureczkowa coz za brednie tu wypisujesz:)
> Chyba nie jestes o mnie zazdrosna?:)))))

jak nie wiem co!!!!! na tej grupie pelno juz bylo takich "protegowanych"
Jeff-owej, jak sie to konczylo co uwazniejsi uczestnicy doskonale pamietaja
:)) Dla przypomnienia , jak Cooler "odwdzienczyl" Ci sie za te "goraca
protekcje" i gdzie w koncu wyladowalas ? :))))))

Jurek

"Czosnek nie obniża poziomu cholesterolu"
Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych
do Pawlickiego
"Dieta zwalcza raka"
dieta warzywno owocowa