Wspólnota Mieszkańcow w blokach.

1. Data: 2004-01-31 13:25:09

Temat: Wspólnota Mieszkańcow w blokach.
Od: Misiu <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo mi zależny na wiadomości od kogoś, kto doszedł do wniosku, że
Spółdzielnia Mieszkaniowa nie spełnia jego oczekiwań i zdecydował się
zawiązać, albo jest członkiem Wspólnoty Mieszkańców.
Jakie są plus i minusy WM w blokach?
CZy warto, czy mnoże nalezy dać sobie z tym spokój?

Pozdrawiam Serdecznie.

1. Data: 2004-02-01 17:49:04

Temat: Re: Wspólnota Mieszkańcow w blokach.
Od: "Artur" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie są plus i minusy WM w blokach?
> CZy warto, czy mnoże nalezy dać sobie z tym spokój?
>
> Pozdrawiam Serdecznie.

niech Cie ręka boska broni od Spółdzielni i lokatorów i dzieci tych że
lokatorow :)
Amen

1. Data: 2004-02-01 20:02:43

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiu" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Spółdzielnia Mieszkaniowa nie spełnia jego oczekiwań i
zdecydował się
> zawiązać, albo jest członkiem Wspólnoty Mieszkańców.

nie wiem, jak to wygląda w bloku spółdzielczym, jestem członkiem
WM w bloku developerskim. Zalety: płacę za rzeczywiste koszty
utrzymania nieruchomości, nie finansuję nowej Toyoty prezesowi
spółdzielni. Wady: w omawianym kontekście nie widze.

J.

1. Data: 2004-02-01 21:43:48

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 1 Feb 2004, Jarek P. wrote:

> [...]
> utrzymania nieruchomości, nie finansuję nowej Toyoty prezesowi
> spółdzielni. Wady: w omawianym kontekście nie widze.

Mieszkam w spółdzielni tak dużej, że nie odczułbym za bardzo nawet co
tydzień zmienianej toyoty prezesa. Natomiast dzięki pewnemu zamordyzmowi
(który jest z natury rzeczy większy w dużej spółdzielni, niż wspólnocie na
jeden budynek) nie ma problemu z ludźmi blokującymi wszystkie możliwe
decyzje, "bo tak". A znajomi takie problemy miewali.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2004-02-02 08:30:37

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> wrote in message
ldomain...

> (który jest z natury rzeczy większy w dużej spółdzielni, niż wspólnocie na
> jeden budynek) nie ma problemu z ludźmi blokującymi wszystkie możliwe
> decyzje, "bo tak". A znajomi takie problemy miewali.

A tu nie sposób nie przyznac ci racji. Choć i problem z tym nie jest taki
znów duży - ogromna większośc decyzji podejmowanych przez WM leży w
kompetencjach samego zarządu bądź wymaga co najwyżej uzyskania większości
głosów na TAK, tak więc tutaj pieniacze mogą sobie co najwyżej pobić pianę i
tyle.

J.

1. Data: 2004-02-02 11:35:28

Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> głosów na TAK, tak więc tutaj pieniacze mogą sobie co najwyżej pobić pianę

Dużym problemem jest odwolanie zarządu. Przy dużej wspólnocie jest bardzo
trudno zebrać na walnym 50% udziałów. Nasza wspólnota odwoływała zarząd
przez 2 lata!!!

Pete

1. Data: 2004-02-03 12:12:35

Od: Michał <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za te 4 głosy. Ale wolałbym usłyszeć jakieś konkrety, a nie
tylko "dobre rady" i uwagi.

Pozdrawiam Serdecznie
Michał

1. Data: 2004-02-03 17:23:28

Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> Dużym problemem jest odwolanie zarządu. Przy dużej wspólnocie jest bardzo
> trudno zebrać na walnym 50% udziałów. Nasza wspólnota odwoływała zarząd
> przez 2 lata!!!

A próbowałeś zrobić to w Spółdzielni ?? :-)

1. Data: 2004-02-03 18:24:55

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Feb 2004, Artur O. wrote:

> A próbowałeś zrobić to w Spółdzielni ?? :-)

W (dużej) spółdzielni ewentualna głupota zarządu się bardziej rozmywa. :-)

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2004-02-04 10:01:39

Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur O." <a...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> A próbowałeś zrobić to w Spółdzielni ?? :-)

Wystarczyło, by "zarządca" zdążył zrobić 200 tyś długów.

Pete

Drzwi harmonijkowe - ile cm po zlozeniu?
Czym wyczyścić boazerję ?
Hydrofor - zwiększenie ciśnienia
PTANIE !!!!
nogi do szklanego stolu