Wspolzycie po "cesarce"

1. Data: 2006-04-12 07:33:15

Temat: Wspolzycie po "cesarce"
Od: "zwykly facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy wolno rozpoczac i z czego to wynika? Wiem, ze po naturalnym porodzie
okres ten wynosi do trzech miesiecy, tam jednak nie ma zadnych ran cietych,
szwow, itd. Slyszalem, ze w tym przypadku potrzeba wiecej czasu - ile?
Zastanawiam sie tez, czy to prawda, ze po cieciu cesarskim nie wolno zajsc w
ciaze wczesniej, niz po uplywie dwoch lat od porodu. Jesli to mozliwe,
prosze o wskazanie jakichs materialow zrodlowych. Bardzo bym nie chcial, aby
w wyniku naszej "przyjemnosci malzenskiej" doszlo u zony do jakichkolwiek
powiklan z tego powodu.

Pozdrawiam,
zf

2. Data: 2006-04-12 08:41:07

Temat: Re: Wspolzycie po "cesarce"
Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zwykly facet napisał(a):
> [...]
> w wyniku naszej "przyjemnosci malzenskiej" doszlo u zony do jakichkolwiek

a dlaczego wy faceci nie dacie odpocząć kobietom.

3. Data: 2006-04-12 09:09:15

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zwykly facet napisał(a):
> [...]
> w wyniku naszej "przyjemnosci malzenskiej" doszlo u zony do jakichkolwiek

Nie załamuj się :) Kobieta sama da Ci znać kiedy chce.
Dla niej najważniejsze jest teraz dziecko. Jak będziesz sie
odsuwać w cień to ona będzie się załamywać.
Pomagaj jej w wychowaniu, wspieraj, zmieniaj pieluszki,
wykonuj z nią razem obowiązki domowe a ona prędzej się
do Ciebie zgłosi widząc że widzisz jej trud.

Pozdrawiam mama trójki maluszków.

4. Data: 2006-04-12 09:39:27

Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zwykly facet" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
> Kiedy wolno rozpoczac i z czego to wynika? Wiem, ze po naturalnym porodzie
> okres ten wynosi do trzech miesiecy, tam jednak nie ma zadnych ran
cietych,
> szwow, itd.

A nie nacinają czasem niektórym kobietom krocza (na żywca?) żeby dziecko
mogło przejść? Nie wiem - tak pytam?
Pozdrawiam. Marta

5. Data: 2006-04-12 09:52:46

Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ferne Oleane napisał(a):

> A nie nacinają czasem niektórym kobietom krocza (na żywca?) żeby dziecko
> mogło przejść? Nie wiem - tak pytam?
> Pozdrawiam. Marta

czytaj uważnie - to było cesarskie cięcie

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

6. Data: 2006-04-12 10:24:23

Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> napisał w
wiadomości news:e1iil9$eml$1@news.onet.pl...

> czytaj uważnie - to było cesarskie cięcie

Czytam uważnie - ta laska miała cesarskie cięcie ale gość pisze, że przy
naturalnym porodzie nic nie nacinają a ja pytam czy faktycznie.
Marta

7. Data: 2006-04-12 10:29:58

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ferne Oleane" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

ja pytam czy faktycznie.

Faktycznie.

Pozdr. Ewa

8. Data: 2006-04-12 11:21:52

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ferne Oleane napisał(a):
> [...]
> cietych,
>
> A nie nacinają czasem niektórym kobietom krocza (na żywca?) żeby dziecko

Mi nacinali na żywca i żyję. Po to żeby się krocze nie rozerwało, gdyż
poźniej może nie ładnie wyglądać i boleć.
Nie rozumiem dlaczego kobiety tak panikują. Miałam trzy porody i tego
prawie nie czulam. Moglabym nawet mieć 10 tylko kasy za mało.

9. Data: 2006-04-12 11:53:24

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Nie rozumiem dlaczego kobiety tak panikują. Miałam trzy porody i tego
> prawie nie czulam. Moglabym nawet mieć 10 tylko kasy za mało.

no cośśśśty... a becikowe???

(żart, oczywiscie) ;)

Adam

10. Data: 2006-04-12 11:58:45

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a):
> Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> no cośśśśty... a becikowe???
>
> (żart, oczywiscie) ;)
>
> Adam

to było dawno, wtedy nie było.

Pieczenie
PALENIE - POMOCY!!!
książka o DNA
obłożony jezyk
Czy osoba niewidoma na jedno oko może mieć Prawo Jazdy