Re: Wstęp tylko dla...

Data: 2008-05-12 19:58:41
Temat: Re: Wstęp tylko dla...
Od: "AW" <o...@h...com>

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
news:cb417c46-924d-4a80-b6cf-ac845c30d0a0@k13g2000hs
e.googlegroups.com...
On 12 Maj, 19:50, "AW" <o...@h...com> wrote:

> Zaledwie muskasz to co na wierzchu. Propagowanie seksualnych wypaczeń
> jest programowe. Chodzi o wywoływanie nowych podziałów, zachwianie w
> ludziach poczucia związanej z płcią tożsamości, utrącanie rodzin i ogólne
> osłabianie społeczeństw. To taki współczesny trojański koń.
>
> Łoży na te cele miedzy innymi fundacja Rockefellera z ramienia centralnych
> banków anglosaskich. Dlatego są na to środki we wszystkich krajach bez
> względu na być może panującą tam biedę, brak szkół, szpitali, itd.
> Wszędzie
> [...]

Globalizm nie jest celem, a środkiem do atomizacji jednostki ludzkiej
na dowolnym etapie żyia, relatywizacji wszystkiego, aby nie nastąpiło
gromadzenie się ludzi wokół jakiejkolwiek sprawy i uzależnienie jej od
ośrodka dyspozycyjnego - w tym wypadku rządów masonów żydowskich.
Można to nazwać szatańskim pomysłem i apokaliptycznym przejawem rządów
demonów na jakie została skazana Ziemia, aż do boju ostatniego -
zniszczenia wszelkiego zla łącznie z demonami i ich sługami.

---

Zcentralizowana władza nad światem tychże ośrodków to ich
dalekosiężny cel, który został wytyczony pierwszego maja 1776 roku
poprzez założyciela Illuminati, Adama Weishaupt'a. A to akurat ni
mniej ni więcej a GLOBALIZM. Dzięki zdobyczom nauki i techniki
centralne zarządzanie na światową skalę stało się wreszcie osiągalne.
Poza tym, masz racje, z tym że argumenty o demonach-szatanach nie
przysporzą Ci wiarygodności w świecie lansującym racjonalizm.

AW

.