Wstydliwe ale wazne pytanie

21. Data: 2003-03-09 20:35:07

Temat: Re: Wstydliwe ale wazne pytanie
Od: "Gabriel" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka <k...@w...pl> napisał(a):

> Milo mi ale nie rozumiem po co chcialbys spotkac taka osobe. Aby dala Ci
> wylizac swoja .....?Jesli tak to po cholere jestes z ta swoja zona jak
tylko
> czekasz na okazje?

No sluchaj, z zona jestem od 10 lat. Miala jeszcze cnote jak ja poznalem i
zanim doszlo do stosunku bala sie go przez pol roku, pozniej bylo juz o.k.,
ale nadal sex nie jest dla niej zbyt wazny. Mamy troje dzieci i generalnie
to ona po calym dniu pracy przy nich zadko daje sie skusic chociazby na
tradycyjny sex.A o lizaniu czy obciafganiu to wogole nie ma mowy. Nie
zamierzam jej zostawic, jak tez nie uwazam spotkania z prostytutka za 100zl
za zdrade, bo to nie jest milosc tylko czysty szybki numerek.

> [...]
> podsun jej do przeczytania swojego posta (bo zapewne nie piszesz jako Ty
> i pod dostepnym jej adresem) aby dac jej do zrozumienia ze zaczniesz ja
> zdradzac jak dalej bedzie taka egoistka.
> Pomysl tez nad swoim postepowaniem moze ona jest wstydliwa a Ty w sprawach
> sexu jestes taki nieczuly,i egoistyczny (lizanie cipki nie jest
rownoznaczne
> z przyjemnoscia) ze ona nie chce nawet sprobowac.
> A jesli na powyzsze sugestie odpowiadasz nie to sie z nia rozwiedz , znajdz
> taka ktora bedzie to lubic i przestan lazic do tych burdeli bo
zbankrutujesz

No niestety ale rozstanie ze wzgledu na dzieci nie jest mozliwe. Zona nie
tyle jest wstydliwa co po prostu ma tylozgiecie macicy i sex jest dla niej
przykrym obowiazkiem malzenskim, a ja nie jestem facetem, ktory z tego
powodu powie jej goodbye i skrzywdzi dzieci.
Z calowaniem probowalem, ale po trzech porodach chociaz ona wazy tylko 52kg
nadal ma kompleksy, ze jest za gruba i wstydzi sie obnazac. No i nie ma mowy
o lizaniu jej pochwy, Z trudem udaje sie czasami odbyc z nia stosunek od
tylu.
Wiec co mi pozostaje?

Gabriel

22. Data: 2003-03-09 20:37:02

Temat: Odp: Odp: Wstydliwe ale wazne pytanie
Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gabriel <g...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b4fvek$mcn$...@i...gazeta.pl...

> Wirusow? A gdzie ich nie ma. Wsiadziesz do autobusu i tam na babce obok
moze
> byc ich tez cala masa. No wiec co mam jej kazac sie wykapac w domestosie?

Jeśli to HIV, to może Domestos rzeczywiście byłby jedynym rozwiązaniem ;-)

> gabriel

Marvelle

23. Data: 2003-03-09 21:59:11

Od: "Beatka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Staram sie Ciebie zrozumiec jednak radzilabym Ci sprobowac popracowac nad
zona Jestem kobieta wiec wiem jak kompleksy kobiety wplywaja jej zycie
sexualne.Ona nie poradzi sobie z tym sama jesli nie bedziesz utwierdzac jej
w przekonaniu ze dla Ciebie jest najpiekniejsza i nie porownujesz jej do
jakis mlodych lasek bo kochasz ja za to jaka jest.Jestem pewna ze moglbys
osiagnac choc czesc swoich pragnien jesli okazalbys zonie czulosc Ale to nie
nastapi od razu jak powiesz cos milego lecz potrwa dlugo az naprawde uwierzy
w siebie, a tylko Ty mozesz to sprawic.
Nie jestem lekarzem ale mysle ze tylozgiecie macicy nie przeszkadza az tak
bardzo we wspolzyciu aby sex byl tylko malzenskim obowiazkiem.Kiedy kobieta
ma 1000 kompleksow, nie jest podniecona i wie ze mezowi zalezy tylko na
szybkim numerku to nawet jakby miala 2 metrowy tunel zamiast pochwy to by ja
to bolalo i nie sprawialo zadnej przyjemnosci.Zreszta wielu kobietom ogromna
przyjemnosc sprawiaja same pieszczoty, bliskosc i przytulenie sie do faceta,
ale musza mu ufac i czuc sie piekne w jego oczach.
Mysle ze powinienes sprobowac choc to nie bedzie latwe.Jak dlugo zamierzasz
korzystac z uslug agencji? Przecierz to sie w koncu wyda i juz nigdy nie
odzyskasz zaufania zony poglebisz tylko jej przekonanie ze jest dla ciebie
nieatrakcyjna.Chodzac do burdelu unikasz konfrontacji z rzeczywistoscia, nie
potrafisz stawic jej czola .Chcesz byc z zona ona urodzila Ci 3 dzieci ale
skoro ma kompleksy i nie chce robic laski to idziesz do burdelu.Tracisz z
nia kontakt emocjonalny mimo ze jeszcze tego nie czujesz.Jak wszystko sie
wyda Twoje zycie bedzie spiepszone .
Idz z zona do seksuologa i oboje poddajczie sie terapii.
Przestan myslec ze wszystkie babki to super laski ktore w lozko sa jak
pornodziwki.Duzo kobiet zwleka z pierwszym razem bo to buduje wiez miedzy
partnerami,wiele kobiet ma opory przed sxem oralnym ale faceci potrafia to
zmienic poprzez swoja milosc i uwielbienie.Ty nie potrafisz bo masz to w
dupie .Myslisz ze baby urodzily sie z kutasem w ustach NIE!

swoja droga gdyby moj facet chodzil do burdelu chyba porzygalabym sie na
jego widok nie mowiac juz o robieniu loda.
Pozdrawiam Beata

24. Data: 2003-03-09 22:04:19

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gabriel" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

(Reszta ciach).

Przenieście się może na inną grupę, co?
Bo ta dyskusja to już mało wspólnego z medycyną ma;)

Ewa

25. Data: 2003-03-09 22:16:20

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Przenieście się może na inną grupę, co?
> Bo ta dyskusja to już mało wspólnego z medycyną ma;)

Seksuologia to chyba dziedzina, która ma coś wspólnego z medycyną. ;-)
Gabriel chyba tego typu porady wraz z żona potrzebuje...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

26. Data: 2003-03-09 22:24:00

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b4geeb$12d$1@news.onet.pl...
> Seksuologia to chyba dziedzina, która ma coś wspólnego z medycyną. ;-)
> Gabriel chyba tego typu porady wraz z żona potrzebuje...

Racja. Seksuologię robi się po ginekologii (m.in).
To jak - jest na grupie jakiś seksuolog?;)

Ewa

27. Data: 2003-03-09 22:32:52

Od: "Manitou" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli Twój jezyk miał kontakt z płynami ustrojowymi
(śluz), a prostytutka była zakażona to istnieje duże prawdopodobieństwo że i
Ty zostałeś zakażony

Najlepiej jak za 2-3 miesiące poddasz się badaniu krwi to powinno rozwiać
wszelkie wątpliwości.

Życzę Ci negatywnego testu

28. Data: 2003-03-10 03:39:48

Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <b4fqsu$de7$1@inews.gazeta.pl>, Gabriel wrote:
A tak w ogóle, jako że sam widzisz, iż zdania są podzielone, to mam
nadzieje że masz choć w sobie tyle odpowiedzialności, aby nie współżyć ze
swoją żoną do czasu aż będziesz miał pewność, że się nie zaraziłeś czyli
min. te 3 miesiące.

--
Marcin

29. Data: 2003-03-10 07:15:40

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 Mar 2003, Ewa W wrote:

> Racja. Seksuologię robi się po ginekologii (m.in).
> To jak - jest na grupie jakiś seksuolog?;)

niekoniecznie mozna takze po psychiatrii a nawet
podobno tez po internie

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

30. Data: 2003-03-10 07:18:48

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 Mar 2003, Beatka wrote:

> partnerami,wiele kobiet ma opory przed sxem oralnym ale faceci potrafia to
> zmienic poprzez swoja milosc i uwielbienie.Ty nie potrafisz bo masz to w
> dupie

nie jest to takie proste Beatko. Sa kobiety, ktore niezaleznie od
tego jak duza czulosc im sie okaze, milosc, uwielbienie, stabilnosc
finansowa itp. po prostu nie zdecyduja sie na seks oralny nawet
z ukochanym mezczyzna. Nie jest to oczywiscie usprawiedliwienie
aby isc do burdelu ale jest to problem czasami nierozwiazywalny,
jesli mezczyznie bardzo na tym zalezy

Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz
PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF