Wstydliwe ale wazne pytanie

31. Data: 2003-03-10 08:36:06

Temat: Re: Wstydliwe ale wazne pytanie
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
news:Pine.GSO.4.50.0303100815170.11766-100000@dorota
.am.torun.pl...

> niekoniecznie mozna takze po psychiatrii a nawet
> podobno tez po internie

Jasne, że niekoniecznie. Dlatego napisałam m.in. ;)

Ewa

32. Data: 2003-03-10 10:22:35

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" napisała ...

> Sa kobiety, ktore niezaleznie od
> tego jak duza czulosc im sie okaze, milosc, uwielbienie, stabilnosc
> finansowa itp. po prostu nie zdecyduja sie na seks oralny nawet
> z ukochanym mezczyzna.

Ej ... chyba przesadzasz.
Mogę się zgodzić, że są takie, które nigdy nie zdecydują się
być w nim stroną czynną.
Ale mówimy o sytuacji, kiedy kobieta ma być bierna,
czyli jedynie pozwolić się w określony sposób pieścić i nic więcej.

Pozdrawiam !
Mała Mi

33. Data: 2003-03-10 12:24:06

Od: "Gabriel" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka <k...@w...pl> napisał(a):

> Staram sie Ciebie zrozumiec jednak radzilabym Ci sprobowac popracowac nad
> zona Jestem kobieta wiec wiem jak kompleksy kobiety wplywaja jej zycie
> sexualne.Ona nie poradzi sobie z tym sama jesli nie bedziesz utwierdzac jej
> w przekonaniu ze dla Ciebie jest najpiekniejsza i nie porownujesz jej do
> jakis mlodych lasek bo kochasz ja za to jaka jest.Jestem pewna ze moglbys
> osiagnac choc czesc swoich pragnien jesli okazalbys zonie czulosc Ale to
nie
> nastapi od razu jak powiesz cos milego lecz potrwa dlugo az naprawde
> [...]

Ale tak jest, dla mnie jest najpiekniejsza, ale nawet jak jej to mowie, to
ona ciagle tkwi w przekonaniu, ze ja sie z niej w ten sposob nabijam, bo
mowi, ze wie, ze nie jest. Zreszta caly czas mnie namawia abym ja poszedl
zdradzil z jakas dziwka i dal jej spokoj z tym sexem.

> Nie jestem lekarzem ale mysle ze tylozgiecie macicy nie przeszkadza az tak
> bardzo we wspolzyciu aby sex byl tylko malzenskim obowiazkiem.Kiedy kobieta
> ma 1000 kompleksow, nie jest podniecona i wie ze mezowi zalezy tylko na
> szybkim numerku to nawet jakby miala 2 metrowy tunel zamiast pochwy to by
ja
> to bolalo i nie sprawialo zadnej przyjemnosci.Zreszta wielu kobietom
ogromna
> przyjemnosc sprawiaja same pieszczoty, bliskosc i przytulenie sie do
faceta,

No wiesz to nie polega tylko na wsadzeniu i wyjeciu. Oczywiscie, ze jest
jakas gra wstepna, pieszczoty, ale zona nie daje manipulowac reka przy
pochwie, po prostu mowi, ze sie jej brzydzi i najchetniej by ja wyjela i mi
dala. Ot i masz...

> ale musza mu ufac i czuc sie piekne w jego oczach.
> Mysle ze powinienes sprobowac choc to nie bedzie latwe.Jak dlugo zamierzasz
> korzystac z uslug agencji? Przecierz to sie w koncu wyda i juz nigdy nie
> odzyskasz zaufania zony poglebisz tylko jej przekonanie ze jest dla ciebie
> nieatrakcyjna.Chodzac do burdelu unikasz konfrontacji z rzeczywistoscia,

To troche inaczej. Ja bylem tylko raz i to bylo jakis czas temu. Wcale mi
sie to nie podobalo, dziewczyna byla ladna, ale po prostu nie czulem wcale
takiego super podniecenia. Robila po prostu rzeczy, ktorych nie moge robic z
zona. Ale wyszedlem z burdelu i...zalowalem, raz tej stowki, bo potem
pomyslalem, ze lepiej bylo cos kupic dzieciom, dwa, ze moze sie czyms
zarazilem, trzy, ze to jednak nie fair. Od tamtej pory nie byle, ale cos
mnie znowu nosi, na razie sie nie wybieram, ale brak mi wlasnie paru rzeczy
w seksie. Nie chodzi tylko o stosunek z przodu czy z tylu.

nie
> potrafisz stawic jej czola .Chcesz byc z zona ona urodzila Ci 3 dzieci ale
> skoro ma kompleksy i nie chce robic laski to idziesz do burdelu.Tracisz z
> nia kontakt emocjonalny mimo ze jeszcze tego nie czujesz.Jak wszystko sie
> wyda Twoje zycie bedzie spiepszone .

Prawdopodomnie masz racje. Dlatego bylem tylko raz, odzalowalem to i nad
nastepnym mocno sie zastanawiam.

> Idz z zona do seksuologa i oboje poddajczie sie terapii.
> Przestan myslec ze wszystkie babki to super laski ktore w lozko sa jak
> pornodziwki.Duzo kobiet zwleka z pierwszym razem bo to buduje wiez miedzy
> partnerami,wiele kobiet ma opory przed sxem oralnym ale faceci potrafia to
> zmienic poprzez swoja milosc i uwielbienie.Ty nie potrafisz bo masz to w
> dupie .Myslisz ze baby urodzily sie z kutasem w ustach NIE!

Staralem sie juz rozmaicie. Moja zona i tak aby miec zykly seks musi sobie
dac lekko w beret, kiedys tego nie potrzebowala, teraz mowi, ze inaczej
bedzie jak deska. Ona twierdzi, ze moglaby wogole nie wspolzyc, ze jej to
nie potrzebne. A wszystko stalo sie po urodzeniu drugiego dziecka, ze seks
przestal ja interesowac. I nie chodzilo jej tylko o urodzenie dzieci ze mna.
Po prostu stala sie oziebla i tyle. A ja nie biore pod uwage aby ja
porzucic. Wiec w pewnym sensie mam juz to zycie schrzanione.

> swoja droga gdyby moj facet chodzil do burdelu chyba porzygalabym sie na
> jego widok nie mowiac juz o robieniu loda.

Moze jestes w stanie tak go zadowolic, ze nawet mu do glowy nie przychodzi
aby isc do burdelu.

Gabriel

34. Data: 2003-03-10 13:19:04

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Mar 2003, Mała Mi wrote:

> Ale mówimy o sytuacji, kiedy kobieta ma być bierna,
> czyli jedynie pozwolić się w określony sposób pieścić i nic więcej.

hmm, chyba nie tak prosto, poza tym ja zrozumialem ze ww.
chodzilo o obopolne pieszczoty w ten sposob.

Kochane Panie - tak jak panowie kobiety maja rozne temperamenty
i rozne potrzeby a niedopasowanie jest obok innych znanych
jednym z najczestszych przyczyn zglaszania sie par do
seksuologow czy terapeutow wiec cos w tym jednak jest.
Ja zrozumialem, ze mamy do czynienia z kobieta po 3 porodach,
nie za bardzo zaitneresowana seksem, moze zmeczona (trojka dzieci),
traktujaca kontkat z mezem jako dopust Bozy i tu jestem w stanie
uwierzyc, ze w XXI wieku tez tak moze byc, co nie usprawiedliwia
chodzenia do burdelu (a moze usprawiedliwia? Zalezy to
od indywidualnych cech etycznych). Jestem daleki od
uwazania, ze w zyciu seksualnym ludzi jest tak, jak w
artykulach w gazetach kolorowych i telewizji, ze wszystko
zawsze jest cool i Spass. Pomine fakt roznych chorob,
ktore moga byc przyczyna problemow takze w tej sferze

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

35. Data: 2003-03-10 13:44:45

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" napisał ...

> hmm, chyba nie tak prosto, poza tym ja zrozumialem ze ww.
> chodzilo o obopolne pieszczoty w ten sposob.

Chyba niekoniecznie.
Zasadniczy problem został przecież sformułowany:

> [...]

> jednym z najczestszych przyczyn zglaszania sie par do
> seksuologow czy terapeutow wiec cos w tym jednak jest.

A dlaczego zwracasz się akurat od pań ?
Czyżby to one były tymi, które nie wiedzą,
że istnieje coś takiego jak różne temperamenty
u różnych kobiet, podczas gdy dla panów
jest to sprawą oczywistą. ;-)

> [...]
> nie za bardzo zaitneresowana seksem, moze zmeczona (trojka dzieci),
> traktujaca kontkat z mezem jako dopust Bozy i tu jestem w stanie

Do tego pełną kompleksów i zdecydowanie niedowartościowaną.
I z mężem, który jedyne rozwiązanie widzi w wycieczce do burdelu,
a jedyny problem w tym, czy się tam czymś aby nie zarazi.
Być może owa pani ma faktycznie niewielki temperament
(ale "widziały gały, co brały" w końcu), z tym że wcale nie koniecznie.
Jak tak śledzę jego wypowiedzi, to nie mogę się oprzeć wrażeniu,
że akurat przy nim to niejednej by się odechciało.
Zauważył ktoś może, że on nawet słowa nie poświęcił kwestii,
co jego żonie mogłoby ewentualnie sprawić przyjemność ?
Miłość (nie tylko fizczna zresztą, ale też) to branie i dawanie,
a nie tylko branie i oczekiwanie na więcej.

Pozdrawiam !
Mała Mi

36. Data: 2003-03-10 14:52:23

Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja rada: Jak się ma żonę to najlepiej być jej wiernym!!!
Kłamstwo ma krótkie nogi i jakaś kara musi być. ;-)

37. Data: 2003-03-10 14:56:52

Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skąd tak dokładne informacje na temat przydrożnych prostytutek?

38. Data: 2003-03-10 14:58:55

Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka ma wzupełności rację. Co o tym myślisz???
03.jasien.net...

39. Data: 2003-03-10 15:00:34

Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy nie mów nigdy!

http://www.gazeta.pl/usenet/

40. Data: 2003-03-10 18:20:30

Od: "Beatka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mowi, ze wie, ze nie jest. Zreszta caly czas mnie namawia abym ja poszedl
> zdradzil z jakas dziwka i dal jej spokoj z tym sexem.

To rzeczywiscie bardzo Ci wspolczuje bo Twoja zona to straszna egoistka

> [...]
rzeczy
> w seksie. Nie chodzi tylko o stosunek z przodu czy z tylu.

To juz lepiej jakbys znalazl sobie kochanke

>. A ja nie biore pod uwage aby ja
> porzucic. Wiec w pewnym sensie mam juz to zycie schrzanione.

Skoro tak to przestan ja zdradzac i idzcie razem do sexuologa.

> Moze jestes w stanie tak go zadowolic, ze nawet mu do glowy nie przychodzi
> aby isc do burdelu.

Ale zanim zaczelam go tak zadowalac musial sie bardzo duzo i dluuuugo
napracowac abym zrozumiala ze jestem najcudowniejsza na swiecie;)

Pozdrawiam i zycze powodzenia Beata

Grypa
fototerapia
Hemiplegie