Wszechslimaki

11. Data: 2006-06-23 14:25:24

Temat: Re: Wszechslimaki
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message
news:e7gtj6$nqo$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Kuba" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tak, ktoś testował. Igły z Conici wg pomysłu p. Radziula. Póki są twarde,
> ok - po deszczu ślimaki mają wygodną aleję spacerową;(
>
> Pozdrawiam, Basia.
>
> --
> http://tabaza.sapijaszko.net/

Testowano żyletki - ślimaki przeszły przeszkodę bez uszczerbku. Mam pomysł
na rodzaj pastucha elektrycznego dla ślimaków - proste i niedrogie
urzadzenie...

12. Data: 2006-06-23 17:07:06

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba wrote:
> Slyszalem, ze obsypanie dzialki wiorami albo czyms podobnym pomaga,
> bo sie robale nie moga przedostac
Testowałam wyściółkowanie rośliny igłami świerka kłującego - nie
podziałało. Ślimaki desantowały się najwidoczniej z krzewu nad rośliną.
Chroniona miała być języczka pomarańczowa. Z kolei na kwiaty azalii,
desantowały się z płotu z drucianej siatki.

Pozdrawiam
Baśka

Ogrody botaniczne, parki itp w Polsce i Europie
eszeweria
hodowla baobabów
Szkolka lub centrum ogrodnicze w okolicach Monachium
Orfa Złota - narybek