Re: Wszyscy zyja?

Data: 2020-03-11 23:48:31
Temat: Re: Wszyscy zyja?
Od: XL <i...@g...pl>

Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> rekonwalescencji, przezyciu operacji, gojeniu sie ran, (...)

Ja nie muszę o tym ,,czytać relacji".
Ja byłam świadkiem. Ateista przed superciężką operacją mózgu - w przeddzień
operacji dałam mu różaniec od JPII oraz obrazek ,,Jezu ufam Tobie" z
instrukcją odmawiania Koronki na odwrocie, które o dziwo przyjął i mnie nie
spiorunował i nie wiem, co z tym dalej zrobił, ale się domyślam - nast dnia
rano na ostatniej tomografii tuż przed operacją okazał się ZUPEŁNIE ZDROWY.
Znikła przetoka płynu mozgowo-rdzeniowego do ucha. Prof. Kukwa i drugi
operator, natychmiast po tej tomografii, bladzi jak ściana, odwołali
operację mówiąc ,,Panie B., operacji nie będzie - jest pan zdrowy."
Profesor na pewno do dziś pamięta Jerzego B. z Bystrej.
I nie nazywam się Terlikowska ani Ziemkiewicz.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: