Wszyscy zyja?

21. Data: 2020-03-07 22:45:58

Temat: Re: Wszyscy zyja?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Kłamiesz. Jak zwykle. Nie jest profesorem, nawet nie ma wykształcenia
> medycznego.
> Ten oszust ci za to płaci, czy samodzielnie tak nisko upadłaś?

Mądremu dyplomy niepotrzebne. A głupiemu nie pomogą - jak widać po tobie.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

22. Data: 2020-03-07 22:49:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> https://youtu.be/qNMzBnuBC6Y

Cudny utwór, jeden z moich ulubionych. Dzięki! :)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

23. Data: 2020-03-07 22:50:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia 07 Mar 2020 09:14:59 GMT
> doszła do mnie wiadomość <5e636613$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
> od XL <i...@g...pl> :

s-age-sex-demographics/

> Widać Bóg nad wami czuwa(a może bug, nie jestem pewien).

Takie mam właśnie nieustające wrażenie, że czuwa :)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

24. Data: 2020-03-07 22:52:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Posluchalbym tego Zieby, wzial kapiel (do 39.5°) i wlal w siebie
> perhydrolu, witaminy C (kwas askorbinowy) oraz DMSO
> (Dimetylosulfotlenek) dożylnie. :-)
>
> https://www.planeta.pl/Ciekawostki/Dr-Jerzy-Zieba-ko
ntra-koronawirus.-Wie-jak-leczyc-epidemie-z-Chin

> [...]
> perhydrol czyli 30% woda utleniona to juz cos. Ale mozna sprobowac. :-)
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Dimetylosulfotlenek
>
> Btw. Jest okres grypowy - miliony choruja na nia i ma ona takie same
> objawy jak chorobwa spowodowana koronawirusem (mozna byc zarazonym i nie
> chorowac). Potrzeba testu genetycznego, zeby ustalic, co to za choroba.
> Dla pocieszenia, jesli juz ten z korona, to kobiety rzadziej schodza,
> podobnie osoby bez innych schorzen. Chorzy na serce, na pluca,
> nadcisienie, cukrzycy, rakowcy, i powyzej 60 oraz mezczyzni sa wyzej na

Z tym 30% perhydrolem to jakieś przekłamanie :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

25. Data: 2020-03-07 22:54:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

s-age-sex-demographics/

> nic nie rozumiem, koronki na stopy sobie zakladasz? maz niezyjacy to sie
> go nie da zarazic, a moze? nie jestem specjalista, reinkarnacja? no
> moze? ale wirusowa? no to sie nadaje do prasy, a psy? co z psami? za
> duzo tego, poddaje sie, Cwmbran, prosto sie wymawia a i nie szkodzi

Mąż żyjący - właśnie na miętusy się zasadza z kolegami. Pewnie tam się
szczepią spirtem; grunt to profilaktyka :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

26. Data: 2020-03-07 22:55:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Prof. Zięba O ,,STRASZNYM"
> koronawirusie i tym podobnych odrach, zikkach i sarsach / polecam głos
> mądrego człowieka i przypominam mój własny (o ,,epidemii" odry) :-)
>
> https://youtu.be/G27cLPe3tyw
>
> ---
> Ziemkiewicz o tym samym: zidioceniu okolodupowirusowym ;P
> https://m.youtube.com/watch?v=C1ZJ62mSy3A
> https://youtube.com/watch?v=C1ZJ62mSy3A

Ziemkiewicz forever ??

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

27. Data: 2020-03-07 23:19:37

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 7 Mar 2020 17:29:22 +0000
doszła do mnie wiadomość <r40lli$ave$1@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

s-age-sex-demographics/

>na Bugu we Wlodawie przybylo piec

- Dlaczego informatycy nie piszą programów w Boże Narodzenie?
- Bo bug się rodzi.

28. Data: 2020-03-07 23:27:50

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia 07 Mar 2020 21:50:37 GMT
doszła do mnie wiadomość <5e64172d$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
od XL <i...@g...pl> :

s-age-sex-demographics/

>Takie mam właśnie nieustające wrażenie, że czuwa :)

"Miał manię prześladowczą, że ktoś za nim chodzi, a to był jedynie pracownik urzędu
śledczego."
SJL.

29. Data: 2020-03-08 15:38:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.03.2020 o 22:55, XL pisze:

> Ziemkiewicz forever ??

Kolejny tytan intelektu :):)
I idol debili.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2020-03-08 15:39:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.03.2020 o 22:45, XL pisze:

> Mądremu dyplomy niepotrzebne. A głupiemu nie pomogą - jak widać po tobie.

Nadal zostało pytanie: dlaczego kłamiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Czego bojom siem LGBTowcy? wyLECZENIA! ;P
Zchiso a papierochy...no to jak jest?
O[d]puszciliscie POklad PSP? ;P
Szczęściem się...
[Nie]milosierny [anty]natalizm czyli afilozofia