Wszyscy zyja?

61. Data: 2020-03-13 09:09:46

Temat: Re: Wszyscy zyja?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> kogoś wyleczył.

> Bredzisz. I próbujesz manipulować jak typowy bezmózgi katol.
> Podpierasz swoje brednie czyimś nazwiskiem, co nie czyni twoich bredni
> wiarygodnymi. Ten pan profesor nie będzie zadowolony, że wykorzystujesz
> jego nazwisko do swoich oszołomskich głupot. Poproś tego profesora żeby
> publicznie potwierdził, że łańcuszek spowodował wyleczenie. Powodzenia.
>
> Zapominasz, że nie masz do czynienia z debilem, że jak napiszesz
> nazwisko profesora to klękajcie narody... Profesor wie, że robisz z
> niego pośmiewisko i w ten sposób podważasz jego autorytet?

Powiadom go i pozdrów od Jerzego B. z Bystrej.
Mam historię leczenia Jerzego B. - wszystkie wyniki, decyzję o operacji
oraz świadków jej niewykonania.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

62. Data: 2020-03-13 12:17:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/03/2020 o 08:09, XL pisze:

> Powiadom go i pozdrów od Jerzego B. z Bystrej.
> Mam historię leczenia Jerzego B. - wszystkie wyniki, decyzję o operacji
> oraz świadków jej niewykonania.

dawaj

--
gazebo

63. Data: 2020-03-13 17:44:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.03.2020 o 09:09, XL pisze:

> Powiadom go i pozdrów od Jerzego B. z Bystrej.

Wyślij mu łańcuszek który leczy i wytłumacz mu, że bez sensu tyle lat
zmarnował w pracy. Pokaż mu jak to się robi łańcuszkiem. Naucz go.
I nie zapomnij mu napisać, że swoje brednie podpierasz publicznie
autorytetem jego nazwiska.

> Mam historię leczenia Jerzego B. - wszystkie wyniki, decyzję o operacji
> oraz świadków jej niewykonania.

Gdybyś miała, to byłabyś pierwszą osobą na świecie posiadającą historię
leczenia łańcuszkiem. Księga Guinnessa i medyczny Nobel gwarantowany. Na
co jeszcze czekasz?
Napisz jak dostaniesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

64. Data: 2020-03-13 21:25:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Gdybyś miała, to byłabyś pierwszą osobą na świecie posiadającą historię
> leczenia łańcuszkiem. Księga Guinnessa i medyczny Nobel gwarantowany. Na

Leczenia? - JA???
No nie ja, przykro mi, że cię zawodzę.
Gadam ze ślepym o kolorach ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

65. Data: 2020-03-14 09:34:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.03.2020 o 21:25, XL pisze:

> Leczenia? - JA???

Masz rozdwojenie jaźni? Przecież to ty napisałaś, że wyleczyłaś kogoś
łańcuszkiem.

> No nie ja, przykro mi, że cię zawodzę.

Czyli kłamałaś? Jak zwykle?

> Gadam ze ślepym o kolorach ?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

66. Data: 2020-03-14 09:50:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Masz rozdwojenie jaźni? Przecież to ty napisałaś, że wyleczyłaś kogoś
> łańcuszkiem.

Manipulacja to u lewaków utrwalona genetycznie cecha.
I głupota.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

67. Data: 2020-03-14 10:08:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.03.2020 o 09:50, XL pisze:

> Manipulacja to u lewaków utrwalona genetycznie cecha.
> I głupota.

Kłamstwo to u religiantów utrwalona genetycznie cecha.
I głupota.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

68. Data: 2020-03-14 10:37:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Kłamstwo to u religiantów utrwalona genetycznie cecha.
> I głupota.

Życzę ci konsekwencji w nastawieniu w obliczu epidemii.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

69. Data: 2020-03-14 11:11:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.03.2020 o 10:37, XL pisze:

> Życzę ci konsekwencji w nastawieniu w obliczu epidemii.

Życzę ci konsekwencji w chodzeniu do kościoła, przyjmowania wafelka z
nieumytych rąk faceta, na które przed chwilą nachuchało i nakaszlało
pierdyliard osób i jak najczęstszego smarowania się "czystą" wodą
dostępną w misce przy wejściu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

70. Data: 2020-03-14 11:44:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> nieumytych rąk faceta, na które przed chwilą nachuchało i nakaszlało
> pierdyliard osób i jak najczęstszego smarowania się "czystą" wodą

Widać, że naprawdę dawno nie byłeś w kościele :)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Czego bojom siem LGBTowcy? wyLECZENIA! ;P
Zchiso a papierochy...no to jak jest?
O[d]puszciliscie POklad PSP? ;P
Szczęściem się...
[Nie]milosierny [anty]natalizm czyli afilozofia