Re: Wszystkim

Data: 2019-02-01 16:48:10
Temat: Re: Wszystkim
Od: Kviat

W dniu 2019-02-01 o 15:13, XL pisze:

> Na rozkaz. No tak :-|

Cały czas mylisz naukę z uległością przed funkcjonariuszami partyjnymi
zastraszającymi ludzi.

Przecież ci wytłumaczyłem, że to nie jest nauka i z obiektywną wiedzą
nie ma to nic wspólnego.
Znowu nie dotarło?

> Willard Van Orman Quine (1953) ,,Cała wiedza ludzka jest tylko materią
> skonstruowaną przez człowieka, dotykającą rzeczywistości co najwyżej na
> swych brzegach"

I czego nie zrozumiałaś?
Przecież naukowcy przyznają, że wielu rzeczy nie wiedzą.
W przeciwieństwie do religiantów, którzy gdy czegoś nie wiedzą, to zmyślają.

> Na przynajmniej 50 lat WYZNACZYŁO, kto jest ,,niebezpieczny" :-|

Tak, państwa totalitarne są niebezpieczne.

Ale wiesz, że w gospodarce socjalistycznej istnieją kryzysy? Czy nie wiesz?
Udało im się naukę wywrócić na opak, czy nie?

> ONG, Ty nie masz pojęcia, co to jest LINIA TRENDU ?
> LOL

ONG LOL
To może się dowiedz? Tu masz w miarę prosto wytłumaczone:
https://www.edukacjagieldowa.pl/gieldowe-abc/analiza
-techniczna/narzedzia-analizy-technicznej/linie-tren
du/

> Polecam!
> http://sprawynauki.edu.pl/index.php?option=com_conte
nt&view=article&id=3104:obiektywno-w-nauce-a-etyka&c
atid=284&Itemid=30

Dziękuję za link (tylko dlaczego sama sobie strzelasz w stopę?).
Ciekawy fragment (reszta ma niewiele wspólnego z tym, co ci tłumaczę):

"Po pierwsze, z tego metazałożenia wynika, że nie ma prawd absolutnych.
Skoro przyszłe pokolenia będą dalej rozwijać wiedzę i cywilizację, to
nie można im odmawiać prawa do kwestionowania wiedzy im przekazanej;
zatem jakiekolwiek stwierdzenie o prawdzie absolutnej jest wyrazem
arogancji ograniczającej prawa przyszłych pokoleń.

I to ci właśnie już tłumaczyłem: naukowcy przyznają się do tego, że nie
wszystko wiedzą.
Aroganccy religianci wciskają kit, że posiedli prawdę absolutną.
Nie wiedzą czy bóg istnieje, a mimo tego twierdzą, że istnieje. I
odmawiają prawa do kwestionowania tego.

Jeszcze raz dziękuję za link :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr