Wszystkim Paniom......

11. Data: 2006-03-08 10:16:10

Temat: Re: Wszystkim Paniom......
Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dogma" <d...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
news:dum8uo$28m$2@atlantis.news.tpi.pl...
> a talony na rajstopy beda???

Albo chociaż gozdziki, ciastko i kawa z fusami?

pozdr

cherokee

12. Data: 2006-03-08 10:22:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 08 Mar 2006 10:12:03 +0100, aniared
<a...@n...pl> wrote:

>No... kawonaławowo: zachłanny czy zachlany miało być? ;)

Eeee tam, nie wierze...Czy Wy mnie naprawde p[odejrzewacie, ze ja
jestem stara alkoholiczka i stad literowki? ha! To mnie nie
znacie...no moze jedyna Ania, co zbiera :PPPP
moge pisac fonetycznie (prawie) i bedziecie miec :PPP zahuanny -
wuala! :PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

13. Data: 2006-03-08 10:24:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Mar 2006 10:16:10 -0000, "cherokee" <n...@n...pl>
wrote:

>U?ytkownik "dogma" <d...@N...wp.pl> napisa? w wiadomo?ci
>
>Albo chocia? gozdziki, ciastko i kawa z fusami?
>
>pozdr
>
>cherokee

Masz cos przeciw fusom? NO? :PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

14. Data: 2006-03-08 10:25:21

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> [...]
> znacie...no moze jedyna Ania, co zbiera :PPPP
> moge pisac fonetycznie (prawie) i bedziecie miec :PPP zahuanny -

E tam zaraz alkoholiczka! Ale przy święcie, czemu nie! ;)
(chyba szybko się schowam za słup!)

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

15. Data: 2006-03-08 10:38:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>E tam zaraz alkoholiczka! Ale przy święcie, czemu nie! ;)
>(chyba szybko się schowam za słup!)

Hrehrehre
u nas zadnego swieta nie ma, nawet chlopa w domu brakuje, on to z
tych, co to musza sobie urodziny dzieci, zony i rocznice slubu w
kalendarzu zapisywac, swoje urodziny z reszta tez :PPP

A Ty ten tego, masz dwoch w domu - i co???pijecie????pytanie
iscie prowokacyjne, biorac pod uwage rycerza :))

Pierz, co sie cieszy, ze nie jest wystawiany na narodowa (ba,
meidzynarodowa, w Rosji to zdaje sie dzien m/w wolny) zenade
(pardon - rzenade :P )
K.T. - starannie opakowana

16. Data: 2006-03-08 10:49:11

Od: "Bożena Kmiecik" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"marek x" wrote in message news:dum1ko$r29$1@inews.gazeta.pl...
| Wszystkim Paniom z okazji Waszego święta życzę wszystkiego co naj.......

Dziękuję :)))

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
Strona grupowa - http://kuchenna.host.sk

17. Data: 2006-03-08 10:52:37

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> [...]
> tych, co to musza sobie urodziny dzieci, zony i rocznice slubu w
> kalendarzu zapisywac, swoje urodziny z reszta tez :PPP

To ja z tej samej serii produkt jestem.

> A Ty ten tego, masz dwoch w domu - i co???pijecie????pytanie
> iscie prowokacyjne, biorac pod uwage rycerza :))

Myślę, że jakieś wino czerwone pod wieczór... Oczywiście pomijając rycerza.

> Pierz, co sie cieszy, ze nie jest wystawiany na narodowa (ba,
> meidzynarodowa, w Rosji to zdaje sie dzien m/w wolny) zenade
> (pardon - rzenade :P )

A mi to nie przeszkadza. Tulipan obok monitora sobie stoi i ładnie
wygląda. A synek mam nadzieję przyniesie mi laurkę z przedszkola,
pięknych rzeczy tam dzieci potrafią nauczyć...

(z tego, co pamiętam, w Rosji są 3 dni wolnego, tak mi mówiono parę lat
temu).

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

18. Data: 2006-03-08 11:01:35

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article dum2cl$h5$...@i...gazeta.pl, Michał Komorowski at
k...@w...pl wrote on 8/03/2006 8:50:

> To ja się przy okazji czepnę ;)
> Tylko komuchy mogły wymyśleć święto kobiet w marcu :/
> Śnieg po kostki, mróz jak jasny gwint, a tu by człowiek tulipany zakupił... :/

Tu się wtrącę: święto kobiet nie zostało wymyślone przez komuchów. Z tego co
kojarzę, pierwszy raz było obchodzone w USA.

A za życzenia dziękuję :-)

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

19. Data: 2006-03-08 11:45:44

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "notujaca" napisał:

> pierwszy raz było obchodzone w USA.

Ale zaczęło się od przez socjalistek!

http://prace.sciaga.pl/17831.html ;)

A po 100 latach mamy manify.

Pozdrawiam - Aicha

--
Gdyby kobieta przestała być zagadką,
świat stałby sie nudny,

20. Data: 2006-03-08 12:19:31

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marek x" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Wszystkim Paniom z okazji Waszego święta życzę wszystkiego co naj.......

Ja sie tez podczepie...
Aby Panie dzien Kobiet mialy... codzienie a nie "tylko" 8 marca :))

flądra
Curious enough to know?
Chińskie pieczarki?
Medovina??