Re: Wszystkim czubom,

Data: 2018-12-30 18:47:58
Temat: Re: Wszystkim czubom,
Od: gazebo <g...@j...com>

W dniu 28/12/2018 o 23:41, silvio balconetti pisze:

> Wzruszylem sie i poszukalem przykladow:
>
> np. https://tinyurl.com/y8vru56m https://tinyurl.com/yb5thqbu
> https://tinyurl.com/y95n39sk
>
> https://tinyurl.com/y746enkn

mnie teraz przychodzi do glowy tylko choinka i Mikolaj, patron dzieci
duszonych w kiszonce, moze jeszcze 'Raz do roku w Skirolawkach', moze
jeszcze ta luteranka jak sadze co tak slicznie wszystkie mity
sprowadzila do ziemi, a moze dziecieca krucjata, a moze obrona Jasnej
Gory, ktorej nie bylo, nie lubie pisac, palce mnie bola a wszystko
kojarzy mi sie z biala chusteczka, ta z kolei z dupa, strach otworzyc
lodowke

--
gazebo