Re: Wszystkim już odbija.

From: J-23 <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wszystkim już odbija.
Date: Sun, 29 Jan 2012 02:29:29 -0800 (PST)

On 28 Sty, 22:44, Nemezis <s...@g...com> wrote:
> Słuchałem nie tak dawno wywiadu z feministkami i nie wiem co to były
> za feministki , ale jakieś takie prymitywne bardzo( jakoś w połowie
> włączyłem). I słucham jak dzwoni kobieta, matka dzieci i się skarży.
> Dlaczego feministki uważają ją za idiotkę? Feministki szybko
> wyjaśniają, że tylko praca nad sobą w świecie zawodowym realizuje
> osobowość kobiety, a jak ktoś siedzi w domu, jego osobowość się kurczy
> i nie uzyskuje dojrzałości.
>  Tak sobie myślę jak tego słucham że One myślą, iż każda osoba jak się
> będzie realizować tak jak one, to będzie rozwnięta. Marksizm mi się
> [...]

gdyby w historii ludzkosci kobiety sie nie buntowaly to do dzis
traktowane byly jak niewolnice, bez prawa do edukacji, do swobodnego
wyrazania swoich pogladow, i bez prawa glosu wyborczego. w
szczegolnosci wazne jest ze stare sdewociale babska, ktre pragna
binilijnych zasad funkcjonowania spoleczenstwa, nie maja swiadomosci
ze w tychze bibiljnych czasach los kobiety byl nie do
pozazdroszczenia. konkludujac, wole cechujace sie swoboda mysli
feministki od skretynialych "gospodyn domowych"!