Wszystko

1. Data: 2006-10-16 21:11:32

Temat: Wszystko
Od: "Sam(otny)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Matka znerwicowana, ciagle wrzeszczy na mnie, siostra mnie nienawidzi,
po roku z dnia na dzien dziewczyna postanowila, ze bedziemy jednak
najlepszymi przyjaciolmi, nic wiecej, kilka lat temu odszedl ojciec,
wiecej go nie widzialem, dostalem sie na wymarzony kierunek studiow,
pracuje od 16 roku zycia, mam kilku prawdziwych przyjaciol, bylem juz
kiedys pobity, odszedl moj ukochany dziadek, mam prawo jazdy, operowalem
30 tonowy dzwigiem, uczestniczylem w wypadku drogowym, bylem okradziony,
zostalem zatrzymany przez policje za przechodzenie na czerwonym,
strzelalem juz z pistoletu, dostalem juz wystarczajaco duzo usmiechow od
innych...zrobilem juz w zyciu wszystko, wiecej nie mam dla kogo.

Ł.

2. Data: 2006-10-16 21:13:56

Temat: Re: Wszystko
Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Sam(otny) napisał(a):
> [...]
> strzelalem juz z pistoletu, dostalem juz wystarczajaco duzo usmiechow od
> innych...zrobilem juz w zyciu wszystko, wiecej nie mam dla kogo.

a sikałeś pod wiatr?

--
http://trener.blog.pl
każdy. jest. SAM.

3. Data: 2006-10-17 10:07:07

Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sam(otny)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> zrobilem juz w zyciu wszystko, wiecej nie mam dla kogo.

oczywistym wnioskiem jest, że najwyższy czas strzelić sobie w łeb. Ale do tego
zapewne sam doszedłeś. Jednak zamiast to zrobić wyżalasz się tutaj, co
oznacza, że jednak masz co robić w życiu.

e.

4. Data: 2006-10-17 10:32:51

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sam(otny) napisał(a):
> [...]
> strzelalem juz z pistoletu, dostalem juz wystarczajaco duzo usmiechow od
> innych...zrobilem juz w zyciu wszystko, wiecej nie mam dla kogo.

Dla siebie, kochanie - bo wszystko,co robisz,robisz dla siebie.

Hanka

5. Data: 2006-10-17 13:21:30

Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 16.10.2006 - autor: Sam(otny) - treść:
> ...zrobilem juz w zyciu wszystko, wiecej nie mam dla kogo.
A byles już w Mongolii ?

6. Data: 2006-10-17 14:08:23

Od: "MasterMind" <M...@m...mn> szukaj wiadomości tego autora

> (...)

Śmiem wątpić, że nie posadziłeś jeszcze syna, nie zbudowałeś jeszcze drzewa
i nie spłodziłeś jeszcze domu. Kiedy to zrobisz - napisz, a otrzymasz dalsze
instrukcje.

7. Data: 2006-10-17 19:04:00

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Oct 2006 23:11:32 +0200, Sam(otny) napisał(a):

> Matka znerwicowana.

Gowno mnie obchodza twoje problemy, to co piszesz do niczego sie nie
nadaje. Masz dola - zamknij sie w domu, bo nie masz prawa przelewac swoich
zali na nikogo innego. Jesienna depresja czai sie toz za rogiem, nie igraj
z nia. Hahaha, a ja wiem, ze napisales to, bo juz nie dajesz rady, bo nie
wiesz co masz uczynic. Wstydzisz sie tego co napisales sam przed soba,
nawet przed nami mimo ze nikogo nie znasz, ale nasz smiech jest dla ciebie
prawdziwym ciosem w serce, bo ty... biedak masz problem a my robimy sobie
jaja. Hahaha! Skonczony uzalacz.

--
JA! maly -|- Potrzebuje zmian, wiec szukam
JA! sredni -|- MADRYCH rozmow: SKYPE: analfabeta_tomasz

8. Data: 2006-10-17 19:06:05

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17 Oct 2006 03:32:51 -0700, Hanka napisał(a):

> Dla siebie, kochanie - bo wszystko,co robisz,robisz dla siebie.

To jest kurwa to - a dupy jakie szczesliwe sa kiedy moga zostac pod
skrzydlami takiego kolesia. No kurwa chyba tego powinni uczyc juz od
przedszkola, za tym kryje sie wszystko co potrzebne do tego zeby przezyc
prawdziwe zycie.

9. Data: 2006-10-17 19:07:32

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Oct 2006 16:08:23 +0200, MasterMind napisał(a):

> Śmiem wątpić, że nie posadziłeś jeszcze syna, nie zbudowałeś jeszcze drzewa
> i nie spłodziłeś jeszcze domu. Kiedy to zrobisz - napisz, a otrzymasz dalsze
> instrukcje.

No nie wkurwiaj mnie, bo to gowno warte jest kiedy mowi sie o tym w takich
prostych sloganach dla idiotow. Daruj mi czytania takich pustych postow,
dobrze?

10. Data: 2006-10-17 21:09:30

Od: "MasterMind" <M...@m...mn> szukaj wiadomości tego autora

> No nie wkurwiaj mnie, bo to gowno warte jest kiedy
> mowi sie o tym w takich prostych sloganach dla
> idiotow.

Naprawdę?! Następnym razem napisze dla Ciebie dedykacje...

> Daruj mi czytania takich pustych postow, dobrze?

To do mnie, czy do Twojej alternatywnej osobowości, która zmusza Cię do
czytania?

Wyjątki z Panajotisa Kondylisa
Z Kapuścińskiego wylazł zwolennik teorii spiskowych
Doroslosc
Sondaze wyborcze cz. 14
nie mam problemu ze wzwodem