Re: Wszystko, co naukowcy wiedzą o zdradzie... (długie)

Data: 2010-02-04 08:43:42
Temat: Re: Wszystko, co naukowcy wiedzą o zdradzie... (długie)
Od: "Reda rt" <p...@o...eu>

news:18h6ad9icrva1.194x8ziu563l$.dlg@40tude.net...

> Nie zapomniałam, bo po prostu SIĘ nie wychodziło, kiedy były małe. Jakoś
> nie chciało mi się nigdzie a nigdzie wychodzić bez nich i bez MŚK. faktem
> jest, że nasze życie towarzyskie na tym ucierpiało, ale taki to już czas,
> bo wszystko ma swój czas, a dziś po latach odrabiamy to z nawiązką i jak
> się okazuje wielu naszych znajomych miało tak samo, wiec nie tylko my
> uważamy, że jak się ma dzieci, to się nimi zajmuje póki trzeba :-)

Myślę, że za bardzo mierzysz ludzi własną miarą, Iksi. Moja żona
nie jest taka jak Ty - choć nawet też z wykształcenia nauczycielka ... ;)
Ma taką specyficzną konstrukcję psychofizyczną, że np. źle znosi
długotrwały rozgardiasz. Teoretycznie każdy źle znosi i możesz
mi tu zarzucać, że ..., ale ja, mając do porównania np. moją mamę,
i generalnie moją rodzinę od tej strony, a rodzinę mojej żony
od razu widzę różnicę wręcz genetyczną. Moja rodzina
to masa dzieci (ja mam prawie 20 osób w swojej linii kuzynostwa,
czyli wliczajac mojego brata i siostrę) a moja mama jest przedszkolanką
i ta praca to jej żywioł. Zaś rodzina mojej żony to rodziny generalnie
małodzietne lub nawet bezdzietne. Moja żona ma na tym samym
poziomie co ja może z 5 osób ? Chyba nawet nie ... Kontakty tylko z jej
własną siostrą, a jej 'kuzyni' których znam to już są o linię dalej
- to synowie kuzynki jej mamy. Podobnie zresztą ubogo jest
w rodzinie mojego ojca.
Pomijając ewentualną genetykę - to się bardzo bezpośrednio przekłada
na kulturę rodzinną i swobodę w wychowywaniu własnych dzieci.