Wszystko juz bylo

1. Data: 2001-05-01 09:25:37

Temat: Wszystko juz bylo
Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

Czasami boje sie cos napisac, bo napewno juz bylo na liscie...
Czy sa jeszcze jakies potrawy o ktorych nie bylo??
To chyba normalne ze niektore tematy wracaja.

Hej!
Kalina

1. Data: 2001-05-01 21:34:39

Temat: RE: Wszystko juz bylo
Od: n...@w...pl (natinati) szukaj wiadomości tego autora

Pragne tu tez dorzucic swoje dwa slowa. Wiadomo, ze tematy beda sie ciagle
powtarzac (zwlaszcza te ciekawsze) i bardzo mi sie nie podoba ciagle
odsylanie zainteresowanych danym watkiem do archiwum. Ja probowalam sie tam
czegos "dogrzebac" pare razy, ale to nie jest takie proste. Zwlaszcza, kiedy
korzysta sie z internetu w domu (przez modem) i ma sie mame, ktora sie
wscieka, kiedy przychodza rachunki telefoniczne. Przypuszczam, ze wiekszosc
osob, ktore odsylaja grupowiczow do archiwum, korzysta z internetu w pracy
(w weekendy frekwencja na grupie jest dosyc niska). Czy za pare lat wymiana
maili bedzie wygladala tak, ze na dowolne pytanie bedzie automatycznie
wysylana seria linkow do odpowiednich stron w archiwum? Przepraszam, ze
odrobine poniosly mnie emocje, ale co jakis czas podobne refleksje mnie
nawiedzaja. Chcialam tez przy okazji podziekowac tym, ktorzy zawsze i
niestrudzenie "wklepuja" po 100 razy te same przepisy.
Mam nadzieje, ze nie pogniewacie sie na mnie za te kilka uwag.
Pozdrawiam wszystkich

Tina!

1. Data: 2001-05-01 22:40:56

Od: "Dirschauer" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się, odrobina życzliwości nie zaszkodzi. Jednak z drugiej strony
patrząc, zawsze znajdą sie osoby, które chcą mieć wszystko podane na tacy i
nie zważają na to, że taca stoi przed nimi. Jak zwykle potrzebny jest umiar.

Pozdrawiam

Dirschauer

1. Data: 2001-05-02 07:22:07

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirschauer wrote:

> [...]
> nie zważają na to, że taca stoi przed nimi. Jak zwykle potrzebny jest umiar.

jak zwykle :)
a swoja droga: macie juz archiwum przepisow - nie wiem co prawda jak tam
uaktualnianie, czy w miare na bierzaco, ale nieistotne. zrobcie moze faq...
to uprosci wielu ludziom zycie. i wam tez :)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-05-02 09:11:34

Od: Bogusław Kempny <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

natinati wrote:

> Pragne tu tez dorzucic swoje dwa slowa. Wiadomo, ze tematy beda sie ciagle
> powtarzac (zwlaszcza te ciekawsze) i bardzo mi sie nie podoba ciagle
> odsylanie zainteresowanych danym watkiem do archiwum.

Mam w domu kilkadziesiat ksiazek z przepisami, w komputerze chyba
kilkaset
przepisow, kilkanascie linkow do ciekawych stron kulinarnych, ale nadal
tu zagladam
i bede to robil w miare wolnego czasu. Dyskusji z sympatycznymi ludzmi,
a tacy tu
pisza nie zastapi zadne archiwum ani FAQ.

BK

1. Data: 2001-05-06 20:10:51

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Kempny wrote:
> Dyskusji z sympatycznymi ludzmi,
> a tacy tu
> pisza nie zastapi zadne archiwum ani FAQ.

Myślę, że polałeś miód na serca całej Grupy :))

Warto jednak byłoby, aby ludzie "nowi":
a) przejrzeli posty z ostatniego choćby tygodnia
b) zajrzeli na stronę Mariusza
i dopiero potem pytali np. o przepis na skrzydełka z KFC :))))

sadyl

1. Data: 2001-05-07 06:19:32

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

<n...@m...ch> wrote:

> Czasami boje sie cos napisac, bo napewno juz bylo na liscie...
> Czy sa jeszcze jakies potrawy o ktorych nie bylo??

Mnostwo.
> To chyba normalne ze niektore tematy wracaja.

Normalne, byle nie czesciej niz 8 razy w tygodniu.

Wladyslaw

1. Data: 2001-05-07 08:27:47

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> Mnostwo.

No to piszciez o nich!

Kalina

1. Data: 2001-05-07 16:18:21

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

<n...@m...ch> wrote:

> No to piszciez o nich!

Musialbym spedzac tu 25 godzin na dobe, 8 dni w tygodniu.

Wladyslaw

1. Data: 2001-05-07 17:27:48

Od: t...@k...gliwice.pl (Tymoteusz Rduch) szukaj wiadomości tego autora

on 5/6/01 10:10 PM, sadyl at s...@p...onet.pl wrote:

> b) zajrzeli na stroneś Mariusza
A gdzie to?

Pozdrawiam
Tymoteusz
mailto:t...@k...gliwice.pl

Spagetti alla putanesca
amerykanskie nalesniki
Risotto ze szparagami
kielkujaca cebula
Jezeli interesuje Cie temat poruszany na tej grupie.. 136