Wybielanie zębów

1. Data: 2002-02-14 21:50:24

Temat: Wybielanie zębów
Od: "Aśka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym dowiedzieć się, jaka metoda wybielania zębów jest najlepsza i
dlaczego i jakie się z tym wiąże ryzyko uszkodzenia np. szkliwa itp.

Marek

2. Data: 2002-02-14 23:33:15

Temat: Re: Wybielanie zębów
Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aśka" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Chciałbym dowiedzieć się, jaka metoda wybielania zębów jest najlepsza i
> dlaczego i jakie się z tym wiąże ryzyko uszkodzenia np. szkliwa itp.

najlepsza to ta ktora zaleca dentysta, wykonujac
specjalne plastikowe "szyny"(nakladki), ktore z wybielajacym
srodkiem, danym przez stomatologa, zaklada sie
na noc.
bezpieczne dla szkliwa.
iwona

3. Data: 2002-02-15 07:54:36

Od: "Virge" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Iwonka napisała:
> [...]
> specjalne plastikowe "szyny"(nakladki), ktore z wybielajacym
> srodkiem, danym przez stomatologa, zaklada sie

Czy mozna cos poradzic w przypadku szkliwa
o niezbyt bialym kolorze? Wiem, ze wowczas
wybielanie opisane powyzej nie daje efektow.

Virge

4. Data: 2002-02-15 14:22:45

Od: "agata" <a...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> najlepsza to ta ktora zaleca dentysta, wykonujac
> specjalne plastikowe "szyny"(nakladki), ktore z wybielajacym
> srodkiem, danym przez stomatologa, zaklada sie
> na noc.
czy dotyczy to też zębów martwych?
Agata

5. Data: 2002-02-15 18:03:09

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Virge" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
> Iwonka napisała:
>
> Czy mozna cos poradzic w przypadku szkliwa
> o niezbyt bialym kolorze? Wiem, ze wowczas
> wybielanie opisane powyzej nie daje efektow.

nie, ta metoda stosowana przez
dentystow jest skuteczna, chyba ze masz
przebarwienia spowodowane zazywaniem
tertracyklin w dziecinstwie, wtedy ta metoda nie jest
tak bardzo skuteczna, ale jest.
jesli sa to przebarwienia zebow martwych to wtedy
stosuje sie inne metody, dozebowe.
o tym zadecyduje stomatolog.
iwona

6. Data: 2002-02-16 11:02:58

Od: "Virge" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Iwonka napisała:
> nie, ta metoda stosowana przez
> dentystow jest skuteczna, chyba ze masz
> przebarwienia spowodowane zazywaniem
> tertracyklin w dziecinstwie, wtedy ta metoda nie jest
> tak bardzo skuteczna, ale jest.

Pisalam nie o przebarwieniach, ale kolorze szkliwa od
dziecinstwa - rozmawialam ze stomatologiem
i stwierdzil, ze w takim przypadku wybielanie, o ktorym
jest mowa wyzej nie przyniesie rezultatow.

Virge

7. Data: 2002-02-16 19:36:25

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Virge" napisała ..

> Pisalam nie o przebarwieniach, ale kolorze szkliwa od
> dziecinstwa - rozmawialam ze stomatologiem
> i stwierdzil, ze w takim przypadku wybielanie, o ktorym
> jest mowa wyzej nie przyniesie rezultatow.

Rzecz się ma akurat odwrotnie.
Wybielanie stosuje się przede wszystkim w przypadku
zębów o "naturalnie nieciekawym" kolorze.
Osady i większość przebarwień można usunąć
poprzez profesjonalne czyszczenie (ultradźwięki).
A takie, których nie da się w ten sposób usunąć,
są trudne do usunięcia także w procesie wybielania.
Natomiast zęby żółtawe lub brązowawe od dzieciństwa
bardzo ładnie się po tych zabiegach rozjaśniają.
Niekoniecznie zawsze do "hollywoodzkiej bieli"
(wiele zależy od zastosowanego środka i od podatności
zębów), ale zmiana na plus na pewno będzie widoczna.
Radziłabym Ci skonsultować sprawę z innym dentystą.

Pozdrawiam !
Mała Mi (z wybielonymi ząbkami)

8. Data: 2002-02-16 23:19:25

Od: "Virge" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi napisała:
> Niekoniecznie zawsze do "hollywoodzkiej bieli"
> (wiele zależy od zastosowanego środka i od podatności
> zębów), ale zmiana na plus na pewno będzie widoczna.
> Radziłabym Ci skonsultować sprawę z innym dentystą.

Wielkie dzieki.

otyłe dziecko
Zapytanie :)
Ścięgna