Wybietaliscie?

21. Data: 2020-05-14 00:11:45

Temat: Re: Wybieraliscie?
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-13 06:55, gazebo wrote:
> [...]
wLzIwMjAvMDUvMDgvMTM4OC84ODYvNTYzYmNhZWNlZjExNDY0Zjh
kNDI0OTc3MWU4ZWQ1N2IuanBlZw==.jpeg

> zdjecia robie, widok niezly

to moze pokaz zjedno... czy milicjant aparat zabral...?

22. Data: 2020-05-14 00:29:02

Temat: Re: Wybietaliscie?
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-13 21:44, XL wrote:

> Ty faktycznie jesteś z Marsa.

a moze tylko przedawkowal pipamperon...?
:)

23. Data: 2020-05-14 23:21:28

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 12 maja 2020 10:20:03 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:
> //obecnie nazywa siem to: opcja 'unijno_niemiecka', albo opcja
> 'niepodleglosciowo_atlantycka'.
> ---
> Falszywy wybor bo zarowno pierwsza rusKO-pruska jak i druga
> hamerykansko-brytyjska pachnom zydowsKO-masonsKOm ;)
> Na szczenscie jest jeszcze trzecia opcja:
> NiebiansKO-Maryjna :D

Trzeba mieć niezłe zwidy, żeby popierać septona Muchomorka ;)

"W zupełnej nieprzytomności
widziano różne dziwności
pojawiał się święty Wit
lub jakiś inny zwid" ;)
https://youtu.be/TmgX-tgBCE4

24. Data: 2020-05-15 01:50:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

---
> Falszywy wybor bo zarowno pierwsza rusKO-pruska jak i druga
> hamerykansko-brytyjska pachnom zydowsKO-masonsKOm ;)
> Na szczenscie jest jeszcze trzecia opcja:
> NiebiansKO-Maryjna :D

Trzeba mieć niezłe zwidy
---
Z nas dwoch ty masz
zapewne lepsze ;P
Ale widoki ja ;)

25. Data: 2020-05-15 10:32:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> a moze tylko przedawkowal pipamperon...?
> :)

Albo wcale nie zażył.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

26. Data: 2020-05-15 15:52:27

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/05/2020 o 21:20, m...@g...com pisze:
> jestes moim stworzeniem, nie wyszlo ale jest jak jest
> ---
> dobra dobra ale masz jakies srodki na leki? ;)
> Czy przePISzesz sobie sam? ;P

tak wyszlo, pogodz sie z tym

--
gazebo

27. Data: 2020-05-15 15:52:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/05/2020 o 23:11, Izaura pisze:

wLzIwMjAvMDUvMDgvMTM4OC84ODYvNTYzYmNhZWNlZjExNDY0Zjh
kNDI0OTc3MWU4ZWQ1N2IuanBlZw==.jpeg

> to moze pokaz zjedno... czy milicjant aparat zabral...?

nie podzielam twoich doswiadczen

--
gazebo

28. Data: 2020-05-15 16:54:44

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-15 15:52, gazebo wrote:

wLzIwMjAvMDUvMDgvMTM4OC84ODYvNTYzYmNhZWNlZjExNDY0Zjh
kNDI0OTc3MWU4ZWQ1N2IuanBlZw==.jpeg

> nie podzielam twoich doswiadczen

//siem opierdalasz... a calom robote biedne Paki odwalajom...

https://www.businessinsider.com/77-phone-masts-fire-
coronavirus-5g-conspiracy-theory-2020-5?IR=T

29. Data: 2020-05-15 17:03:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/05/2020 o 15:54, Izaura pisze:

wLzIwMjAvMDUvMDgvMTM4OC84ODYvNTYzYmNhZWNlZjExNDY0Zjh
kNDI0OTc3MWU4ZWQ1N2IuanBlZw==.jpeg

> //siem opierdalasz... a calom robote biedne Paki odwalajom...

to co znowu odpierdiles/as?

--
gazebo

30. Data: 2020-05-16 02:02:32

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> jestes moim stworzeniem, nie wyszlo ale jest jak jest
> ---
> dobra dobra ale masz jakies srodki na leki? ;)
> Czy przePISzesz sobie sam? ;P

tak wyszlo, pogodz sie z tym
---
musialbys wpierw sam
mnie tam w to nie mieszaj ;P

W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)
Covid-APEL KRK DO WSZYSTKICH LUDZI DOBREJ WOLI + PLANDEMIC [film]
Praktyki Religijne wzmacniajom psychicznie i zmniejszajom ryzyko zgonu z rozpaczy
Chemtrains
Sprawdz czy nie kwalifikujesz siem do chodzenia bez MASECZKI! ;)