Wybietaliscie?

31. Data: 2020-05-16 02:05:26

Temat: Re: Wybieraliscie?
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-15 17:03, gazebo wrote:
> [...]
wLzIwMjAvMDUvMDgvMTM4OC84ODYvNTYzYmNhZWNlZjExNDY0Zjh
kNDI0OTc3MWU4ZWQ1N2IuanBlZw==.jpeg

> to co znowu odpierdiles/as?

//i znow jakis Paki odwalil za ciebie robote...

https://youtu.be/HERrKtQLk-8

32. Data: 2020-05-17 16:03:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/05/2020 o 01:02, m...@g...com pisze:

> tak wyszlo, pogodz sie z tym
> ---
> musialbys wpierw sam
> mnie tam w to nie mieszaj ;P

ja cie mieszalem, mieszam i bede mieszal

--
gazebo

33. Data: 2020-05-17 16:04:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/05/2020 o 01:05, Izaura pisze:

wLzIwMjAvMDUvMDgvMTM4OC84ODYvNTYzYmNhZWNlZjExNDY0Zjh
kNDI0OTc3MWU4ZWQ1N2IuanBlZw==.jpeg

> //i znow jakis Paki odwalil za ciebie robote...

to o pudelkach czy o Pakistanie?

--
gazebo

34. Data: 2020-05-18 00:02:14

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-17 16:04, gazebo wrote:

wLzIwMjAvMDUvMDgvMTM4OC84ODYvNTYzYmNhZWNlZjExNDY0Zjh
kNDI0OTc3MWU4ZWQ1N2IuanBlZw==.jpeg

> to o pudelkach czy o Pakistanie?

//o Angolii, chyba...

35. Data: 2020-05-18 08:10:02

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ja cie mieszalem, mieszam i bede mieszal
---
Sam masz niezgorzej namieszane
to coz innego mozesz zaoferowac? ;P

36. Data: 2020-05-18 19:24:01

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/05/2020 o 07:10, m...@g...com pisze:
> ja cie mieszalem, mieszam i bede mieszal
> ---
> Sam masz niezgorzej namieszane
> to coz innego mozesz zaoferowac? ;P

jeszcze ci troche zamieszam

--
gazebo

37. Data: 2020-05-18 19:24:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/05/2020 o 23:02, Izaura pisze:

wLzIwMjAvMDUvMDgvMTM4OC84ODYvNTYzYmNhZWNlZjExNDY0Zjh
kNDI0OTc3MWU4ZWQ1N2IuanBlZw==.jpeg

> //o Angolii, chyba...

o Lechistanie chciales/as powiedziec

--
gazebo

38. Data: 2020-05-18 21:48:35

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> ja cie mieszalem, mieszam i bede mieszal
> [...]
POwtarzaj az sam uwierzysz ;)

39. Data: 2020-05-18 21:52:34

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> o Lechistanie chciales/as powiedziec

Cos mi sie zdaje, ze slynne prawo Godwina wymaga aktualizacji. Dotad z
reguly widac bylo, ze dyskusje w internecie zmierzaja do Adolfa H. Czyli
niezaleznie o co chodzilo w koncu pojawiali sie nazisci i Austriak z
wasem i grzywka. To jest tzw. reductio ad Hitlerum.

Kiedys zabawilem sie nawet w reformatora i dla polskiego internetu
wprowadzilem jeszcze esbekow, Volkdeutschow, Zydow i idiotow. Czasy sie
zmienily, wiec trudno wyobrazic sobie dyskusje, w ktorej nie pojawilby
sie muzulmanin, murzyn i Bill Gates (bedzie podobno Covid-20 i Microsoft
Office 365 oraz 6G!).

Np.
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Afro or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1"

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

40. Data: 2020-05-18 22:46:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/05/2020 o 20:48, m...@g...com pisze:

> jeszcze ci troche zamieszam
> ---
> POwtarzaj az sam uwierzysz ;)

ty wierzysz

--
gazebo

W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)
Covid-APEL KRK DO WSZYSTKICH LUDZI DOBREJ WOLI + PLANDEMIC [film]
Praktyki Religijne wzmacniajom psychicznie i zmniejszajom ryzyko zgonu z rozpaczy
Chemtrains
Sprawdz czy nie kwalifikujesz siem do chodzenia bez MASECZKI! ;)