Wybór płyty indukcyjnej

21. Data: 2013-12-24 13:36:25

Temat: Re: Wybór płyty indukcyjnej
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Tue, 24 Dec 2013 13:04:07 +0100 osobnik zwany Dawid napisał:

> Nie pogadamy, nie rozmawiam z ................
>>

> To cytat z ciebie
> * praktycznie wszystkie płyty indukcyjne sa dwufazowe. Zazwyczaj na
> podłączeniu jest zwora na fazach. Można ją zdjąć i podłączyć 3-fazy choć
> tak naprawdę działać będą 2 na lewą i prawą stronę. Same "palniki"
> sąbowiem jednofazowe. *

to teraz wykaż, że "praktycznie wszystkie" = wszystkie

> i jak nie używać inwektyw, gdy dyskutant to ................... ty.
> Czego jeszcze nie rozumiesz?

możesz sobie uzywać dowolnych. Mnie to wisi a ty wystawiasz sobie opinię.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

22. Data: 2013-12-24 14:02:12

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-24 13:36, masti pisze:

> to teraz wykaż, że "praktycznie wszystkie" = wszystkie
Dziecko dzisiaj jest wigilia, daj spokój.

23. Data: 2013-12-24 14:07:51

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-24 13:36, masti pisze:

> to teraz wykaż, że "praktycznie wszystkie" = wszystkie

Praktycznie to jesteś debil, teoretycznie jesteś geniusz.
Rozumiesz?
Napisz * prawie wszystkie* to przyznam ,że masz rację.
Praktycznie wszystkie to w moim świecie wychodzi, że wszystkie.
Teoretyczne rozważania twojego chorego ja, mnie nie interesują.
Wesołych Świąt.

24. Data: 2013-12-24 15:28:57

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-24 14:07, Dawid pisze:

> Praktycznie wszystkie to w moim świecie wychodzi, że wszystkie.

Strasznie ubogie masz słownictwo.

JK

25. Data: 2013-12-24 15:51:50

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-24 15:28, JK pisze:

> Strasznie ubogie masz słownictwo.
>
> JK

A co, mam na temat napisać pracę lub książkę, bo ty tak chcesz?
Jesteś wyrocznią, jasnowidzem i wiesz o mnie wszystko, brawo.
Panie JK Wesołych Świąt życzę.

26. Data: 2013-12-24 17:22:48

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Tue, 24 Dec 2013 14:02:12 +0100 osobnik zwany Dawid napisał:

> Dziecko dzisiaj jest wigilia, daj spokój.

Jednak nie potrafisz bez prób obrażania. Na szczęście moje dzieci są dużo
bardziej kulturalne od Ciebie. Wesołych Świąt.

27. Data: 2013-12-25 12:12:31

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://docs.whirlpool.eu/_doc/501930001457PL.pdf
http://imageshack.us/photo/my-images/18/q2h8.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/401/eq8i.jpg/

--
Irokez

28. Data: 2013-12-25 22:55:25

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Sun, 22 Dec 2013 01:36:14 -0800 osobnik zwany Kris napisał:

> Napisał że można podłaczyć 3fazy a to dobra metoda na uwalenie płyty

weź może doucz się z czytania ze zrozumieniem

29. Data: 2013-12-27 13:42:20

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK.
Trzeba byłoby podłączyć miernik, żeby sprawdzić, czy wszystkie trzy fazy rzeczywiście
zasilają tę płytę.
IMHO mogą.
Akurat u mnie zasilanie leci przez piekarnik, 5P x 1,5 mm2 podłącza się do łączówki z
tyłu piekarnika, a do płyty dochodzą z
piekarnika już tylko dwie fazy (i co ciekawe osobne 2 x N).
I płyta potrafi przestać grzać, gdy naraz włączy się pełną moc grzejną na paru
palnikach (podejrzewam, że tak jest to
zaprogramowane, a nie że jest to usterka, tak czy inaczej wyłączanie grzania bez
wyraźnej sygnalizacji uważam za wielką naszej
płyty, jesteśmy naszą płytą indukcyjną sporo rozczarowani, także z innych powodów).

-----

30. Data: 2013-12-27 17:05:00

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 25 grudnia 2013 22:55:25 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> weź może doucz się z czytania ze zrozumieniem
Weż moze pisz ze zrozumieniem.

Jakie tanie filizanki do kawy?
Wyjący kocioł gazowy
Niespuszczanie wody na zimę- coś z fizyki
PayPal Payment Cheap Nike Air Max 2013 Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
wahania napięcia w sieci?