Re: Wybrane posty..? Ladne kwiatki. Czesc I

Data: 2003-11-27 03:09:51
Temat: Re: Wybrane posty..? Ladne kwiatki. Czesc I
Od: "mania" <m...@a...pl>

From: <s...@a...waw.pl>
> hm, a ja proponowałbym zacząć ćwiczenia od czegoś łatwiejszego, np. od
> prawidłowej identyfikacji nadawcy komunikatu ;)))

złapałeś mnie na wpadce! bravo! ;P

oki sprawdziłam :o) cytat pochodzi z postu Amnesiaka Message-ID:
<t...@4...com>
ale o niebo łatwiej by mi było pisać o własnej
interpretacji jego wypowiedzi :)

identyfikacja poszczególnych uzytkowników wcale nie jest taka
prosta, jeśli nie powiążesz ich sobie z jakimś konkretem;
Niezbeckiego kojarzę bez problemu - z wrotkami ;)
ale zarówno Sławek, Amnesiak jak i Greg zlewają mi się
w jedną postać: czemu? (zdaje się kolejny bodziec do dyskusji nad
emocjami, kategoryzacją i tym czego nie ma, jak jest ;)
zostawiam pole do domysłów ;)

i tak: wiem, że posty sa automatycznie autoryzowane,
ale moje osobiste 'automaty' sa szybsze ;)

pzdr wytykalskiego :P
Mań

PS a clu zabawy Cię nie zainteresowało?