Re: Wybrane przypowieści.

Data: 2018-01-03 21:57:10
Temat: Re: Wybrane przypowieści.
Od: Kviat

W dniu 2018-01-03 o 21:04, Nemrod pisze:

> Zależy w co wierzysz. Dla mnie np sprzeczności nie ma.

Wiem. Dla ciebie sprzeczności nie ma, bo nie myślisz.

> Ale jeżeli wierzysz w nieistnienie Boga, to oczywiście
> sprzeczność masz zagwarantowaną, religiancie.

No oczywiście, że to jest sprzeczność. Nic nowego nie wymyśliłeś, bo już
ci to tłumaczyłem, że wiara w nieistnienie boga to sprzeczność.

> Tylko tacy, którzy nie należą do jedynie słusznego Kościoła
> Katolickiego.

Po czym poznajesz, że jest jedynie słuszna?
Spróbuj odpowiedź wymyślić samodzielnie...

> Tutaj samodzielne myślenie jest premiowane.

Jasne :) Tyle że premię otrzymuje Rydzyk i reszta nierobów pasibrzuchów.
Nieźle to sobie wymyślili.
Ale to są właściciele boga, a my rozmawiamy o wyznawcach. U nich
myślenie jest zakazane.

> Pomyliłeś logikę z domniemaniem.
> Zastanów się lepiej zanim napiszesz kolejne bzdury.

Nie bredź. To jej dziewictwo to kwestia techniczna, skrót myślowy.
Oczywiście jest możliwe, że była dziewicą, bo kosmici strzykawką jej
spermę wstrzyknęli gdy spała.

Dobre wiesz, że chodzi o to, że aby było dziecko (u ludzi...) musi być
jajeczko i plemnik.
A teraz pomyśl chwilę samodzielnie i wytłumacz, jak ten plemnik się
"tam" znalazł?
No chyba nie będziesz bredził, że plemnika nie było? Przecież podobno
myślisz samodzielnie i jesteś mistrzem logiki, a to byłoby nielogiczne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr