Wychowanie bezstresowe.

1. Data: 2004-06-29 17:54:44

Temat: Wychowanie bezstresowe.
Od: "bigda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim przeciwnikom stosowania kar w wychowaniu dziecka polecam
serial "Ballada o Januszki" (lata 80.).

Bigda

1. Data: 2004-06-29 19:17:19

Temat: Re: Wychowanie bezstresowe.
Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"bigda" <b...@g...pl> wrote in message
> Wszystkim przeciwnikom stosowania kar w wychowaniu dziecka polecam
> serial "Ballada o Januszki" (lata 80.).

Jakis behawiorysta nakrecil?

Dziecko dziecku nierowne. To raz. Co dwulatek to nie szesciolatek - to dwa.

Ludzie od malego powinni byc zachecani do dokonywania pozytywnych wyborow z
wlasnej nie przymuszonej woli, a nie ze strachu przed "kara".

Amen.

Kaska

1. Data: 2004-06-29 19:45:33

Od: "bigda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol <n...@s...ca> napisał(a):

> Ludzie od malego powinni byc zachecani do dokonywania pozytywnych wyborow z
> wlasnej nie przymuszonej woli, a nie ze strachu przed "kara".
>
> Amen.
>
> Kaska

Kaśka, czy Ty kiedyś miałaś do czynienia z dwulatkiem??? Zapytaj go, co uważa
za pozytywny wybór.

1. Data: 2004-06-29 19:58:25

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"bigda" <b...@g...pl> wrote in message

> Kaśka, czy Ty kiedyś miałaś do czynienia z dwulatkiem??? Zapytaj go, co
uważa
> za pozytywny wybór.

Bigda! Mam dwoje dzieci! ( te wykrzykniki to dla jaj;)

Pytalam.
"Posprzatasz? To pojdziemy na lody. Nie? No to nie. J a ide czytac ksiazke"
A ty? A jak tobie sie zechce posprzatac, to moze mnie sie zechce cos
wymyslic. Ale chcieje jestesmy- nie? Hihihihi".

Pozytywne zachowanie mozna stymulowac do eksponowania zamiast czekac na
niepozytywne, aby je ukarac.

A przy okazji - skad ci do glowy przyszlo sformulowanie w tytule watku?
Stymulacja do pozytywnego zachowania tez rodzi stress. Poza tym, zycie samo
przynosi mnostwo stressu, wiec - o czymze to?

Kaska

1. Data: 2004-06-29 20:12:49

Od: "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol"
> Ludzie od malego powinni byc zachecani do dokonywania pozytywnych wyborow
> wlasnej nie przymuszonej woli, a nie ze strachu przed "kara".

A jesli beda z wlasnej woli wybierac negatywne?

1. Data: 2004-06-29 20:17:04

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> wrote in message
> A jesli beda z wlasnej woli wybierac negatywne?

To trzeba isc z nimi do psychiatry.

Kaska

1. Data: 2004-06-29 21:38:44

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bigda; <cbsad4$lbh$1@inews.gazeta.pl> :

> Wszystkim przeciwnikom stosowania kar w wychowaniu dziecka polecam
> serial "Ballada o Januszki" (lata 80.).

Stosowanie kar jest też związane z rzeczywistością, w której będzie żył
człowiek i z tym jak bardzo niekonsekwentni [albo konsekwentni do bólu w
nagradzaniu] byli rodzice - jeżeli wczesniej za wszystko nagradzali, to
konsekwencją tego jest karanie, bo inaczej nie da się osiągnąć efektu
[nagrody odnoszą skutek do pewnego momentu].

Flyer - nie specjalista
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

1. Data: 2004-06-29 21:38:47

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol; <2...@u...de> :

> [...]
> wymyslic. Ale chcieje jestesmy- nie? Hihihihi".
>
> Pozytywne zachowanie mozna stymulowac do eksponowania zamiast czekac na

Hym, to jak to było - jeden syn wyszedł na ludzi, z drugim są problemy?
To którego tak motywowałaś? ;))

Flyer
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

1. Data: 2004-06-29 21:42:41

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message
> Hym, to jak to było - jeden syn wyszedł na ludzi, z drugim są problemy?
> To którego tak motywowałaś? ;))

Uobu. I uoba ciagle na tych ludzi i d a. Wierze, ze kiedys dojda;)
Kaska

1. Data: 2004-06-29 21:43:40

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message
].

> Flyer - nie specjalista

Flyer, ja tylko przypomne, ze mowimy o dzieciach dwuletnich.

Kaska

chory psychicznie ojciec. Pedofil ?
ona jest cudowna a ja nie wiem co robic
System nagród i kar