Wycinanie migdałków

1. Data: 2005-09-08 18:42:56

Temat: Wycinanie migdałków
Od: hukataki <hukataki@NOSPAMtlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam pytanie odnośnie zabiegu wycinania migdałków u osoby 18-letniej.
Co sie robi podczas tego zabiegu, czy jest to pod narkozą. Interesuje mnie
przebieg samego zabiegu, oraz okres leżenia w szpitalu.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Tomek

2. Data: 2005-09-09 08:22:02

Temat: Re: Wycinanie migdałków
Od: Konrad <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hukataki napisał:

> [...]
> Co sie robi podczas tego zabiegu, czy jest to pod narkozą. Interesuje mnie
> przebieg samego zabiegu, oraz okres leżenia w szpitalu.

w zadnym wypadku nie daj sobie tego zrobić bez narkozy. zabieg trwa
około 30-40 miut. na żywca ból jest nie do zniesienia.

3. Data: 2005-09-09 08:35:05

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hukataki" <hukataki@NOSPAMtlen..pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Co sie robi podczas tego zabiegu, czy jest to pod narkozą. Interesuje mnie
> przebieg samego zabiegu, oraz okres leżenia w szpitalu.

2 metody
znieczulenie ogólne lub miejscowe.
Musisz wycinać te migdałki???

pl

4. Data: 2005-09-09 09:45:50

Od: Konrad <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Auguro napisał:
> Użytkownik "hukataki" <hukataki@NOSPAMtlen..pl> napisał w wiadomości

> 18-letniej.

> 2 metody
> znieczulenie ogólne lub miejscowe.
> Musisz wycinać te migdałki???

z tego co się orientuję to najlepiej jest je wyciać i najlepiej od razu
wszystkie bez względu na to czy są chore czy zdrowe. w sumie do niczego
nie są potrzebne a jak raz je coś zaatakuje to już są nie do wyleczenia.

5. Data: 2005-09-09 09:58:46

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> z tego co się orientuję to najlepiej jest je wyciać i najlepiej od razu
> wszystkie bez względu na to czy są chore czy zdrowe. w sumie do niczego
> nie są potrzebne a jak raz je coś zaatakuje to już są nie do wyleczenia.

A kto takich bzdur naopowiadał??

polecam ten artykuł
http://www.krajmed.com.pl/poradnik/artykul2.htm

pl

6. Data: 2005-09-09 12:45:08

Od: Konrad <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Auguro napisał:

> A kto takich bzdur naopowiadał??
>
> polecam ten artykuł
> http://www.krajmed.com.pl/poradnik/artykul2.htm

juz nie wiem komu wierzyć...

7. Data: 2005-09-09 13:00:34

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 09 Sep 2005 14:45:08 +0200, na pl.sci.medycyna, Konrad napisał(a):

> juz nie wiem komu wierzyć...

Wiele organów jest uznawanych przez lekarzy za szczątkowe lub nieistotne, a
to tylko dlatego, że nie wiedzą dokładnie do czego one służą. Czy zdać sie
na wiarę tym, którzy kierują się niewiedzą?

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

8. Data: 2005-09-09 13:10:31

Od: "wojtek" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

kazdy laryngolog mowi co innego
ja bylem juz u kilku i jeden wycinac drugi leczyc czesci co innego

mam ropne migdałki od ok 8-10 lat ( mam teraz 23 lata )
juz probowalem robic wszystko i nic nie pomaga
nie paliłem fajke 15 mscy
przestalem pic zimne piwo i zimne napoje gazowane
leczyłem antybiotykiem
i inne rozne np domowe sposoby ( plokanie solą , syrop z cebuli itp )

i zostaje mi chyba tylko je wyciac bo innej mozliwości nie widze

9. Data: 2005-09-09 16:03:29

Od: Konrad <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trapez napisał:

> Wiele organów jest uznawanych przez lekarzy za szczątkowe lub nieistotne, a
> to tylko dlatego, że nie wiedzą dokładnie do czego one służą. Czy zdać sie
> na wiarę tym, którzy kierują się niewiedzą?

jak lekarz może nie wiedzieć do czego służą jakiekolwiek organy? to
chyba jakiś zart!?

10. Data: 2005-09-09 21:56:25

Od: "gargaamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak lekarz może nie wiedzieć do czego służą jakiekolwiek organy? to chyba
> jakiś zart!?

to nie żart, to rzeczywistość !
dlatego dobrze się zastanów nad słowami przedmówcy,

pozdrawiam.

pękanie żył!!!
skąd to wysokie ciśnienie i kłucie w sercu?
Jaskra - operacja ?
jeszcze rak rak krtani
Hemorectal