Wygładzona lordoza

1. Data: 2007-01-16 18:33:11

Temat: Wygładzona lordoza
Od: "redi" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W opisie RTG mam taki oto opis: "Wygładzona lordoza kręgosłupa szyjnego". Na
RTG skierował mnie neurolog, a ja do neurologa udałem się z silnymi,
przewlekłymi bólami głowy z prawej strony w rejonie potylicy. Jakiej
diagnozy mogę się spodziewać przy następnej wizycie u lekarza?

Pozdrawiam,
Radek

2. Data: 2007-01-16 19:33:50

Temat: Re: Wygładzona lordoza
Od: "blue taxi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"redi" <n...@p...pl>

> [...]
> przewlekłymi bólami głowy z prawej strony w rejonie potylicy. Jakiej
> diagnozy mogę się spodziewać przy następnej wizycie u lekarza?

S M I E R C

3. Data: 2007-01-16 20:35:19

Od: "Jagoda" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blue taxi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> "redi" <n...@p...pl>

> S M I E R C

Halo.
Czy na tym forum nie ma zadnego moderatora, admina czy kogos takiego, kto
bedzie likwidowal takich debili jak ten blue taxi?

Jagoda

4. Data: 2007-01-16 20:55:23

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy na tym forum nie ma zadnego moderatora, admina czy kogos takiego, kto
> bedzie likwidowal takich debili jak ten blue taxi?

Czy na tym forum nie ma zadnego moderatora, admina czy kogos takiego, kto
bedzie likwidowal takich debili jak "specjaliści z NFZ-u", którzy bóle
kręgosłupa
po dzień dzisiejszy leczą tabletkami DicloDuo w kapsułkach 75 mg, na skalę
ogólnokrajową....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

5. Data: 2007-01-16 21:13:36

Od: "Konrad" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przewlekłymi bólami głowy z prawej strony w rejonie potylicy. Jakiej
> diagnozy mogę się spodziewać przy następnej wizycie u lekarza?

Kręgosłup szyjny (czyli cześć kręgosłupa która znajduje się na wysokości
szyji) jest u zdrowego człowieka lekko zakrzywiony. Jeżeli lordoza jest
wygładzona, to mowa o tym, że u Ciebie kręgosłup nie jest lekko zakrzywiony
(tak jak powinno być) tylko prosty. Może to być przyczyną bólów głowy.
Neurolog prawdopodobnie skieruje Cię do pediatry, który zaleci Ci specjalne
ćwiczenia na mięśnei kręgosłupa.

Pozdrawiam!

6. Data: 2007-01-16 22:22:46

Od: "Krystyna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2007-01-16 23:57:14

Od: "blue taxi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestes zagrzybiala dziwka co ma wrzody na mordzie.
ty spermosiorbaczko, zaropiala meliniaro
pakowana w morde przez syna grabarza.
zeby ci cycki szafa przyciela ty najarana srako z klozetu
ty cienka jak zupa wiezienna lodziaro skurwysynska
zolzo pierdolona przez sparalizowana kurwe.
jestes brzydka jak obrzezany krzywymi
nozyczkami chuj i jestes prukwa, bo gdy byles mala
to zapalila ci sie kolyska i twoj stary gasil ja lopata .

8. Data: 2007-01-17 00:13:47

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dr.Endriu napisał(a):

> [...]
> kręgosłupa
> po dzień dzisiejszy leczą tabletkami DicloDuo w kapsułkach 75 mg, na skalę

sio trollu ;p

pzdr.
R*

9. Data: 2007-01-17 09:39:48

Od: "Konrad" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście miałem na myśli ORTOPEDĘ! :D

10. Data: 2007-01-17 10:41:49

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Oczywiście miałem na myśli ORTOPEDĘ! :D

Ortopeda zaleca ćwiczenia??
Chyba tylko kieruje do rehabilitanta.

Jak prywatnie, to można od razu iść do rehabilitanta z pominięciem etapu
ortopedy.

Pozdrawiam
Jola

Nadciśnienie po raz kolejny
arytmia?
Wpływ światła słonecznego i sztucznego (mieszanego) na wzrok
katar alergiczny
Zatoki - bakterie, grzybki, zęby?